Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Véget ért a S.T.A.L.K.E.R. 2 pályafutása

Lefújták az orosz akciójáték fejlesztését, de...

2012.04.26. 10:04 | szerző: GeryG | kategória: Játék

2007-ben jelent meg a hányattatott sorsú S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, az orosz GSC Game World akciójátéka. Több mint fél évtizedes fejlesztés és megszámlálhatatlan halasztás után végül révbe ért a projekt, és bár a végeredmény messze nem az lett, mint amit a fejlesztők eleinte ígértek, mégis egy szerethető, szórakoztató játékhoz volt szerencsénk, mely később további két kiegészítőben teljesedett ki.
A fejlesztők 2010-ben jelentették be, hogy készül az igazi folytatás, a második rész, és letették a nagyesküt, hogy ezúttal nem kell majd hosszú éveket várnunk rá. Ehhez képest a bejelentés óta szinte csak rossz híreket lehetett hallani kelet felől, többször felröppent a pletyka, hogy lefújták a fejlesztést, de ezeket a készítők mindig cáfolták. Máig. Ma ugyanis maga a fejlesztőcsapat jelentette be a Facebookon: ennyi volt. Az ok rém egyszerű, megszűnt a GSC Game World.
"Ennyi volt - a GSC nincs többé. A csapat mostantól Vostok Games néven, a Survarium című MMO-n dolgozik tovább, ami valamikor 2013-ban jelenik meg. A S.T.A.L.K.E.R. kapcsán nem tudtunk megállapodásra jutni a név jogait birtokló kiadóval, ezért döntöttünk úgy, hogy független stúdióként egy új projektbe kezdünk."
A Vostok Games bejelentése óta a titokzatos Survarium hivatalos oldala is életre kelt, valamint a csapat kiadott egy hivatalos sajtóközleményt is, melyekből megtudhatjuk, hogy egy ingyenes MMO-ról van szó, mely a S.T.A.L.K.E.R. szellemi örököse. A történet a közeli jövőben, egy világméretű katasztrófa körül játszódik, melynek okai ismeretlenek. A városokat áthatolhatatlan erdők veszik körül, az ipartelepeket, katonai komplexumokat, raktárakat és erőműveket megvadult madarak és állatok támadják meg. A beton és az acél létesítményeket lassan különös, ismeretlen növények és gombák lepték el. A világ minden táján tudósok igyekeznek kétségbeesetten felvenni a küzdelmet az egész bolygót érintő, rohamosan terjedő anomáliákkal. Az országok összeomlottak, a rendszer helyét a káosz és zűrzavar vette át. Az emberek túlélése mostantól egyedül az erőviszonyok függvénye. A Survarium alatt a csapat saját, vadonatúj motorja, a Vostok Engine dolgozik majd.
"A Survarium a S.T.A.L.K.E.R. alapötletének a következő szintje, amin az elmúlt közel tíz évben dolgoztunk. A Survarium sokkal tovább megy, mint elődje, az emberek túlélése már nem csupán Chernobyl közvetlen közelében van veszélyben, hanem világszerte." - nyilatkozta Ruslan Didenko, a projekt vezetője, akihez csatlakozott Aleksey Sytianov, vezető grafikus is - "A technológia harcol a természettel, a racionalitás a misztikummal. Ez a szembenállás új szemszögből mutatja be napjaink történéseit a játékosoknak. A Survarium egy olyan apokaliptikus, elvadult világba kalauzolja el a játékost, ahol az emberi civilizáció a bukás szélén áll, és melyet csoportosulások, magányos farkasok, sztalkerek és vadászok népesítenek be."
Az alábbi videón a csapat mesél a váltásról. ■

Survarium
A legutóbbi Survarium cikkek, hírek

hozzászólások (18)

RUSSIANBOY
RUSSIANBOY 2012.04.27. 10:34
Öcsém komolyan mondom nem értem.Manapság mindenki akármit mond mondhatni hazudik és kiderül hogy ami igy van az ugy volt.Ez ugyanigy van a politikusokkal és ugy látszik a játékiparban egyes fejlesztőkkel is.Huu jön meg minden aztán mégis üres igéretek.
Ha már belekezdtek és időt meg pénzt öltek bele + a rajongókat is lelkesitették hogy lesz második rész akkor már illene befejezni nem pedig dedós modjára most azon veszekedni hogy a nevet illetően nem tudnak megegyezni.
Oké hogy megszűnt a GSC Game viszont ha megszűnt akkor már eleve nem is birtokolhatja a nevet mivel egy megszűnt cégnek hogy lehetne követelése egy név használatért?

MMO ingyen?Ezt nem értem tulajdonképpen hogy máskor vitáznak és lefujnak egy olyan projectet amibe pénzt és időt öltek most meg kihoznak egy ingyenes MMO-t?Akkor mi hasznuk van belőle hogy megcsinálják?Mert oké lehet hogy jo reklám csakhogy abbol a készitők nem fognak megélni.


URH:

Én ezekután már nem reményekedem.A HL2 Episode-ra is azt mondták jönnek majd a részek és a Harmadikra már nem is számolom mióta várunk.
Én mai napig is tolom a SHOC-t már ki tudja hanyadjára viszem át ujra és ujra és mégse tudom megunni pedig már szinte minden missziót vágok minden kis szegletét a pályáknak ismerem.
Attak
Attak 2012.04.27. 20:36
Teljesen egyetértek a hozzászólásoddal,röhej az egész,ahogy van.De fogadni mernék arra is,hogy a most ingyenesnek beharangozott cucc nem lesz annyira ingyenes.:-D
A másik meg,a többi nagyágyút sem értem:ha tudják-és miért ne tudnák- mi zajlik ukránhonban,meg milyen visszhangja ennek a fanok körében,nem értem,miért nem lovagolják meg a projektet.Én megtenném...:-P
ufodani
ufodani 2012.07.16. 15:23
First in-game Screenshots

1
2
3
4

Koncepcio
erpy
erpy 2012.07.16. 16:07
Nagyon kiváncsi leszek, mi sül ki a survariumból. De szerintem az már most biztos hogy nem olyat kapunk készhez mint a STALKER játékok. Ha viszont igen akkor összetehetjük a kezünket, de a hangulat nem hiszem hogy olyan lessz.

Nem tudom, hogy kire milyen hatással voltak a STALKER játékok. Engem annyira megfogott, hogy minden egyes részt, elég sokszor kijátszottam. A clear sky-t kevesebbszer, mert valahogy nem tetszett, ill a bugparádé rontott a játékélményen.

A játék posztapokaliptikus hangulata egyszerüen magába szippantja a játékost, főleg aki vevő is erre. Nemhiába szerettem a Fallout szériát is.
Illetve a játéknak ez a része, hogy gyüjtögetsz, mint a kis mókus, hogy túléld azt (első végigjátszás esetén) amiről igazán fogalmad sincs hogy mi fog történni.

Survarium-ról:
A képek elég biztatóak. Kicsit a csernobil-hoz hasolit a táj.
Várom nagyon. Az hogy MMOFPS, ráadásul ingyenes. Nem tudom hogy képzelik el. Ugy gondolom, hogy ingyé bárki játszhat vele, de pénzért lesznek bekapcsolatóak az extra szolgáltatások, mint a legtőbb 'free mmo'-ban.

Képeket elnézve, valahogy inkább igy képzelném el a stalker játékokat.
Ugyanis független attól, hogy piszokjó játék, elég sok dolgot lehetne belerakni, amit a fejlesztők akkor kihagytak.

Például én beleraktam volna az egész 30km sugarú zónát mindenestől.
Az elhagyott épületeket stb, amit mind bejárhatunk. Gondold el, ott vagy prypiat-ban, és szó szerint oda mész ahova akarsz. Egyik panelből a másikba. Erdőket, közepén valami kis sufnit, erdő széli kis házakat. A falvakat, és nem ugy ahogy a STALKER játékban vannak, hogy a nagyobb falvak is állnak vagy 10 házból. Hanem ugy ahogy csak az elme engedi, és természetesen a bejárható területeken találhatunk minden jót, amiből pénzt lehet csinálni, hasznos lehet számunkra. a rejtekhelyen pedig olyan dolgokat is találhatsz, ami hasznos is. Nem pedig pedig olyan fegyverek amit ha a játék legelején találsz, már akkor se veszed fel :D

Tudom, kicsit merész elképzelések ezek. De ha visszagondolom, valahogy ezek, függetlenük a jó játékhangulattól, de hiányoztak a játékból.
ufodani
ufodani 2012.10.02. 18:48
Survarium projekt, hivatalos fejlesztői napló.
további hírek

Renoir videoteszt

Kipróbáltuk az oldalnézetes noir platformert.

Regisztrálj a Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands zárt bétájára!

Egyelőre keveset tudni a bétáról, de várhatóan a következő hónapokban rajtol majd el.

JátszóDome: Shadow Tactics - Blades of the Shogun #2

Nézd meg az első küldetés befejezését.

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.

Hivatalos - Jön a The Last of Us: Part II!

Elképesztően zseniális előzetes! Folytatódik Joel és Ellie zseniális kalandja!