Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Everybody's Gone to The Rapture - újabb "izé" a láthatáron

Ha már unod a megszokott csőjátékokat...

2012.07.31. 13:55 | szerző: rootshaper | kategória: Játék

Kicsit az az érzésem, mintha kezdene észhez térni a játékipar egy picike szegmense, ahol egyre inkább érkeznek a formabontó, érdekes ötletekkel teletűzdelt gyöngyszemek. Ilyen volt az Amnesia és ilyen volt a Dear Esther is, aztán a végén talán ilyen lesz a - többet le nem írom a címét - Everybody's Gone to The Rapture is.
A thechineseroom soron következő játéka, melyet a CryEngine 3 hajt majd meg, inkább egy interaktív mese lesz, ahogy a párhuzam megköveteli a Dear Estherrel kapcsolatban, viszont itt tényleg lesz lehetőségünk kapcsolatba lépni a környezetünkkel. Egy hatalmas terület vár felfedezésre, mely a fejlesztők állítása szerint akkora lesz, hogy egyik végéből a másikba átsétálni 20 percet is igénybe vehet. De ez még akár egy hétköznapi RPG, vagy shooter is lehetne, azonban a lényeg csak most jön: a cím már sejtet egy amolyan apokaliptikus háttérzajt, a játék leginkább a világ végéről fog szólni, és arról, hogy azt karakterünk hogyan éli át. Bezony, akit alakítunk, az elkerülhetetlenül meghal a végén, ráadásul mindez egy óra alatt következik be. Addig van időnk felfedezni a területet, és rengeteg elrejtett helyre is eljuthatunk, ha rájövünk, hogyan kell.
Egy óra tehát, amennyit egy lendületből a játékkal tölthetünk majd el. Rajtunk múlik, mit és mennyit fedezünk fel a világból és mennyi miértre találjuk meg a választ. Sajnos mindezekre 2013-ig kell várnunk, természetesen még rengeteg játékelem kavarog a fejlesztők fejében, melyek nincsenek beépítve a programba. Reméljük, mihamarabb látunk belőle valamit, ami mozog is, eddig ugyanis mindössze ezt a képet sikerült begyűjteni a játékból. ■

hozzászólások (2)

Dilikutya
Dilikutya 2012.08.01. 10:30
Értelmetlen. A biztos vég előtt egy órával már hiábavaló válaszokat keresni.
Lacko
Lacko 2012.08.01. 14:59
Állítólag Luthert megkérdezték, hogy mit tenne ha megtudná, hogy egy óra múlva véget ér a világ és azt válaszolta, hogy ültetnék egy fát. természetesen nem a jövőnek, hiszen az a fa egy óra alatt nem fog kikelni, hanem magadnak, magad miatt teszed azokat, amiket az utolsó órában teszel.

Én csak azt nem értem a játék koncepciójában, hogyha letelik az egy óra és nem jutottam semmire, akkor restart? És legközelebb többet tudsz meg? Mert akkor hülyeség. Ha viszont egy óra játékmenet után elindíthatatlanná válik (valahová nagyon beássa magát egy flag, szóval újratelepítéssel se tudnál többet játszani vele) akkor volna értelme, csak akkor meg senki nem adna érte egy fabatkát se. ;)
további hírek

JátszóDome: Shadow Tactics - Blades of the Shogun #8

A hatodik küldetéssel folytattuk a végigjátszást.

Íme, a Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands szóló módja

Az eddigi előzetesek rendre a kooperatív módot promózták, hát most megnézhetjük, milyen lesz egyedül játszani.

Már elérhető a Might & Magic Showdown korai változata

Megelevenednek az asztali szerepjátékok csatái.

For Honor harcosok és béta részletek

Hamarosan elrajtol a játék zárt bétája, ennek apropóján összegyűjtöttük az összes harcos bemutatkozó videóját. Garantált lehetőség van a bétában való részvételre is!

Év játéka 2016. szavazás

Ismét olvasóink szavazatai döntenek a díjak sorsáról.