Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Outlast - a Mirror's Edge inspirálta

Az Outlastben a menekülésen lesz a hangsúly, a fejlesztők ígérete szerint rengeteg interakció lesz köztünk és környezetünk között.

2012.11.12. 10:41 | szerző: GeryG | kategória: Játék

Néhány hete jelentette be a Red Barrels Games, hogy készül első játékuk, az Outlast, mely a manapság eléggé elhanyagolt túlélő horror kategóriában indul. A játékban egy újságírót alakítunk, aki egy régen elhagyatott szanatóriumban próbál bizonyítékokat találni a helyről híresztelt szörnyű kísérletekre. Nyomozása túlságosan is jól sikerül, mivel mindenféle szörnyszülöttek erednek a nyomába, neki pedig menekülnie kell az életéért. A készítők - akik nem mellesleg több sikerjátékon is dolgoztak korábban - a játékmenetet illetően nem is akármilyen példát vesznek alapul, hiszen munkájukat a DICE játéka, a Mirror's Edge inspirálja.
"A Mirror's Edge igazán jó inspiráció. Nagyon szeretjük azt az érzést, hogy igazi főszereplői vagyunk az eseményeknek, és nem csupán egy levegőben lógó kamera fegyverrel a képernyő alján. Szeretnénk, ha a játékosok még jobban bele tudnák élni magukat a játékba. Ezért a rengeteg interakció révén sokkal közelebb kerülnek az akcióhoz is. Ez az egyik legfontosabb dolog számunkra: menet közben megérinteni a falat, valós kapcsolatba kerülni minél több dologgal. Ezt mindenképpen szeretnénk megvalósítani a játékban." - magyarázta David Chateauneuf, a stúdió társalapítója. A nyilatkozat már csak azért is érdekes, mert korábban pont arról beszéltek a fejlesztők, hogy a játékmenetre az akció helyett sokkal inkább a menekülés és főleg a lopakodás lesz jellemző. Ezt láthattuk a trailerben is, ahol az említett interakció is megfigyelhető.
"A játékmenet alapja a lopakodás lesz, ami akkor sem fog átcsapni tűzijátékba, ha meglátunk egy szörnyet, ilyenkor inkább menekülnünk kell." - erről már Phillipe Morin (a másik társalapító) beszélt egy korábbi interjúban, ahol kifejtette, hogy bár a játék alapvetően lineáris lesz, rengeteget kell majd gondolkoznunk a különböző feladványokon - "Folyton azon kell majd gondolkoznunk, hogy mit kell tennünk és azt milyen sorrendben. És míg mi ezeken ügyködünk, a szörnyek is végig aktívan jelen lesznek, ők jelentik majd a leggyakoribb gátat köztünk és a feladatunk között."
A fejlesztők nem kívánják teljesen véletlenszerűvé tenni a játékot, de azt sem szeretnék, ha idővel mindenki tudná, mikor, hol kell szörnyekre számítania. Így egy esetleges halál és újjáéledés után nem fog mindig ugyanaz történni. A játékban nem lesznek fegyverek, mivel a készítők úgy vélik, ezzel jelentősen lecsökkenne a rettegés-faktor, ők pedig szeretnének mindenkit halálra ijeszteni. Így marad a menekülés.
Az Outlast egyelőre csak PC-re van bejelentve, megjelenésére pedig még meglehetősen sokat kell várnunk, azt jelenleg 2013 harmadik negyedévére datálják a fejlesztők. ■

Outlast
A legutóbbi Outlast cikkek, hírek

hozzászólások (2)

Artemius '89
Artemius '89 2012.11.12. 21:19
Na ez asszem offos :D Ha még egy csavarkulcsom se lehet, hogy szétcsapjak egy ilyen monsztát, ezt inkább kihagyom :D
sipec
sipec 2012.11.13. 02:18
oh, KHELL!
nagyon sajnalom, h nem lesz mirrors edge 2:,-(
további hírek

Sniper Elite 4 sztori trailer

Mi történt Olaszországban 1943-ban?

Renoir videoteszt

Kipróbáltuk az oldalnézetes noir platformert.

Regisztrálj a Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands zárt bétájára!

Egyelőre keveset tudni a bétáról, de várhatóan a következő hónapokban rajtol majd el.

JátszóDome: Shadow Tactics - Blades of the Shogun #2

Nézd meg az első küldetés befejezését.

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.