Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Thief 4 - újragondolják Garrett karakterét

Kevésbé gót, sokkal inkább mainstream lesz az új főhős, derült ki egy interjúból.

2013.03.15. 18:53 | szerző: GeryG | kategória: Játék

Már évek óta lehetett hallani róla, hogy készül a mára kultikussá vált Thief sorozat új epizódja, amelyet mostanra már nyugodtan tekinthetünk akár rebootnak is. Az első rész még 1998-ban jelent meg, amelyet egy hasonló stílusú folytatás után egy kevésbé népszerű, külső nézetes harmadik epizód követett. A negyedik részről már 2008-ban is lehetett hallani, ám a hivatalos bejelentésre tulajdonképpen csak a múlt héten került sor. Eszerint a sorozat újragondolása leghamarabb 2014-ben jelenhet meg, de akkor már PC mellett az új generációs konzolokra is. A napokban a Gameinformer készített egy interjút az <Í>Eidos Montreal több munkatársával, amelyben a főhősről, Garrettről faggatták őket.
"A fejlesztés legelején, a tervezési szakasznál teljesen szabad kezet kaptunk Garrett újragondolásához. Meg akartuk tartani Garrett alapvető énjét, nem akartuk nagyon megváltoztatni, hiszen végül is jól működött." - magyarázta Nicolas Cantin, a játék rendezője - "Ugyanakkor szerettük volna közelebb hozni őt a mai konzolos generációhoz. Így most sokkal több akcióban vesz részt, ezért igyekeztünk az új külsejét is ehhez megfelelően kialakítani. Régen nagyon gót volt a megjelenése, ezeket a jellemzőket lecsiszoltuk. Például a fekete körmök. Nem akartuk megtartani. Szerettük volna egy picit hétköznapibbá tenni. Persze ettől még egy sötét figura, de nem akartuk, hogy olyan gót legyen, még ha a viktoriánus korszak az is volt."
A Gameinformer oldalán felbukkant képeken és videóban láthatjuk, hogyan is fest az új Garrett. ■

Thief (2014)
A legutóbbi Thief (2014) cikkek, hírek

hozzászólások (12)

balays82
balays82 2013.03.16. 09:36
Nekem sem volt különösebb bajom a Conviction stílusával, bejött az is, bár a Chaos Theory számomra a legjobb rész.

georgee:

"konzolra konnyern emesztheto null sztoris 20-as IQ-val is vegigviheto akcio jatekok valok nem egy ilyen"

Egyszer talán ki kellene próbálnod egy konzolt, akkor nem írnál rendszeresen ilyen hülyeségeket.
GustyX
GustyX 2013.03.16. 10:49
"akkora különbség nem volt a között és az első sc között" - ég és föld azért csak van akkora, nem?:D
Ennek ellenére én is szerettem, csak futott volna jobban:):(
Én továbbra is egy SC1+SCC hibridet várok, de arra várhatok:D.
Talán a Blacklist lesz majd ilyesmi, de a sebességet abban sem lehet változtatni és nappal az éjjellátó gagyin fest:D
Első rész meg az örök kedvenc!

balays82: pl. a Conviction is tipikus példája a másik topicban említett kritikának.
Amúgy én sem értek egyet a georgee által leírtakkal, de tagadhatatlanul vannak negatív hatásai a PC-s játékokra. Persze mielőtt még valaki benyögné, hogy ez is baromság, tudom, vannak kivételek. Pl. CoD:D

Thief 4: sosem vonzott a sorozat, ha ez konzol...khm...akcidúsabb lesz és lesz benne használható TPS nézet, akkor majd figyelem a fejleményeket.
balays82
balays82 2013.03.16. 10:59
Én nem is azt a részét vitattam. Csak ettől a felsőbbrendű szövegtől áll égnek a hajam, amikor valaki kijelenti, hogy PC-n csak 150-es IQ-val rendelkező atomfizikusok játszanak, míg konzolon nyáladzó, degenerált hülyék. Miközben a PC-re és a konzolra megjelenő játékok kb. 90%-ban fedik egymást.
MattMatthew
MattMatthew 2013.03.16. 12:19
Ég és föld nagyon erős túlzás ami egyértelműen egy realitásoktól távol álló rajongóra vall:-D:-P.
Ha nagyon sarkítani akarom akkor annyi a különbség, hogy az elsőben bénább volt Sam, nehezebben ölt meg vkit. Az újban meg könnyen. Pályák lineárisak, többnyire ígyis úgyis le kell ütni / meg kell ölni az őröket, csak mostmár nem kell megvárni azt az egy pontot ahol az őrjáratán van esélyed kiiktatni, hanem nagyobb a mozgástered.
Ja, néha van az amikor ambush van és nyílt harc. Ezt nem érzem ég és földnek. Persze ez lehet az én hibám is:-).
Balanses
Balanses 2013.03.16. 12:42
"akcidúsabb lesz és lesz benne használható TPS nézet, akkor majd figyelem a fejleményeket." Isten ments, hogy így legyen! :D

Én imádtam türelmesen kivárni, megfigyelni, megtervezni hogyan tovább és utána torokban dobogó szívvel kivitelezni azt. Ez adta a zamatát. :P A TPS nézet teljesen felesleges volt már a harmadik részben is, "átélhetetlenné" tette a lopakodást, nem is használtam soha, plusz szerintem Garrett arca sem illet saját magához, elég hülyén nézett ki...

Igazából még egy valami érdekelne nagyon, hogy ki Garrett szinkronja? Úgy érzem Stephen Russel nélkül Garrett nem Garrett....hjajj de messze van még aza 2014. :P
további hírek

JátszóDome: Shadow Tactics - Blades of the Shogun #2

Nézd meg az első küldetés befejezését.

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.

Hivatalos - Jön a The Last of Us: Part II!

Elképesztően zseniális előzetes! Folytatódik Joel és Ellie zseniális kalandja!

9 perc Prey

A rövidke előzetes után egy jóval tartalmasabb is érkezett a The Game Awardsról.

Tartalmas öt percben a Mass Effect: Andromedáról

Akció, felfedezés, dialógus, nyomozás és autózás, mind egy trailerben.