Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Thief - Garrett és a Focus mód

A játékban lesz egy különleges nézet, amely segíteni fogja a játékosokat, de csak bizonyos fokig. Emellett az új látványvilágról is szó esett a Nicolas Cantinnal készített interjú során.

2013.03.27. 10:51 | szerző: GeryG | kategória: Játék

Újabb információmorzsák kerültek napvilágra az Eidos Montreal boszorkánykonyhájában készülő Thief rebootról. A fejlesztők elmondása szerint Garrett is rendelkezni fog a manapság szinte kihagyhatatlannak számító különleges látásmóddal, amelyet az Assassin's Creed játékoktól kezdve a Tomb Raiderig a legtöbb külső nézetes játékból ismerhetünk már. A rajongókban felmerült a kétely a dologgal kapcsolatban, hiszen ha ez a mód minden fontos tárgyat megjelöl, nekünk csak be kell azokat gyűjteni. Ez pedig a játék lényegét ölné meg. Erre reagált egy interjúban Nicolas Cantin, a Thief rendezője.
"Egyelőre csak annyit mondhatok, hogy a Thief főhősének lesz választása, a régi játékosok biztosan elégedettek lesznek. Teljesen a játékosokra lesz bízva, hogy élnek-e ezzel a lehetőséggel, vagy inkább kizárólag Garrett egyéb képességeire hagyatkoznak."
A Focus mód nem lesz végtelen, így komolyan be kell majd osztanunk, nem mindegy, hol és mire használjuk. Ugyanis nem csupán a tárgyak megjelölésére szolgál, segítségül hívhatjuk a csatákban, a zártörésnél és a zsebmetszésnél is.
"Minden azon múlik, mire használjuk, például javíthatjuk vele Garrett képességeit a csaták során, pontosabban céloz tőle távolról, ügyesebb lesz a zártörésben és a zsebmetszésben. Ugyan ez egy segítség a játékosnak, de nem fogja kézen fogva végigvezetni a játékon."
Az eddig napvilágra került képek alapján leszűrhető, hogy a fejlesztők igyekeznek teljesen más látványvilágot adni a játéknak. Az egyik legfontosabb cél az volt, hogy egy hatalmas várost alkossanak, amely bár modern, mégis tökéletesen passzol a Viktoriánus korszakba.
"A steampunk környezet aranyból és fából áll, mint Will Smith Wild Wild West című filmjében, ezt szeretnénk elkerülni. Helyette sokkal inkább a rozsdás, elhasználódott dolgokra koncentrálunk, ahol látszik a foltozás. Az elsődleges szempont a helyszínnel kapcsolatban, hogy ne érezzük úgy, mintha egy pici faluban lennénk. Az én feladatom az, hogy egy metropoliszt hozzak létre. Valami modernt, amely mégis tökéletesen passzol a régi időkhöz." - magyarázta Cantin, aki azt is elárulta, hogy a régi játékokra jellemző árnyékokat valami új megoldással váltják ki. Bár az egész város alapvetően egy sötét hely lesz, a mindenfelé terjengő köd segít majd a tisztább látásban, emellett jelentősen hozzátesz majd a hangulathoz is.
"A köd mindenhol jelen lesz. Ha épp egy sötét sikátor végén állsz, a köd kirajzolja a sikátorban heverő tárgyakat, így jobban látsz általa. Sosem leszel korom sötétben."
A Thief rebootjára sajnos még elég sokat kell várnunk, hiszen az csak 2014-ben jelenik meg PC mellett a következő generációs konzolokra. ■

Thief (2014)
A legutóbbi Thief (2014) cikkek, hírek

hozzászólások (0)

további hírek

Renoir videoteszt

Kipróbáltuk az oldalnézetes noir platformert.

Regisztrálj a Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands zárt bétájára!

Egyelőre keveset tudni a bétáról, de várhatóan a következő hónapokban rajtol majd el.

JátszóDome: Shadow Tactics - Blades of the Shogun #2

Nézd meg az első küldetés befejezését.

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.

Hivatalos - Jön a The Last of Us: Part II!

Elképesztően zseniális előzetes! Folytatódik Joel és Ellie zseniális kalandja!