Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Bejelentették a Diablo III konzolverzióinak megjelenési dátumát

A hack-and-slash legenda legújabb tagja nem kizárólag PlayStation 3-ra érkezik.

2013.06.06. 18:03 | szerző: Fade | kategória: Játék

A Blizzard akció-szerepjátékának legújabb epizódja, a Diablo III hamarosan megérkezik a nagyobb konzolokra is. Végül nem csak a PlayStation 3 tulajdonosok örülhetnek, hiszen mint közölték, a játék Xbox 360-ra is elérhető lesz. A szeptember 3-án érkező játék bónuszképpen az Infernal Helm nevű játékbeli tárgyat tartalmazza majd, amelyet viselve karakterünk bónusz tapasztalati pontokban részesül. ■

előző
következő
Bejelentették a Diablo III konzolverzióinak megjelenési dátumát
Bejelentették a Diablo III konzolverzióinak megjelenési dátumátBejelentették a Diablo III konzolverzióinak megjelenési dátumát
Diablo III
A legutóbbi Diablo III cikkek, hírek

hozzászólások (15)

gothmog
gothmog 2013.06.07. 14:58
Nekem belement azért eddig közel 600 óra a D3-ba :-)

Van egy-két ismerős, aki már 2000 óra környékén járhat, míg sokan mások tényleg véglegesen megunták 100-200-300 óra játék után.

(Viszont a 20-30 óra az előző hsz-edben kissé alábecslés; egyetlen végigjátszás egy karakterrel normál fokozaton bőven 20 óra felett van, ha nem csak mész előre, hanem mondjuk meghallgatod az npc-ket, a naplóbejegyzéseket stb-t. És a beleunás - egy-egy kivételtől eltekintve - nem normál és nem egyetlenegy karakter kipróbálása után szokott bekövetkezni)

Amúgy a korábbi részekkel való összevetés érdekes dolog. Én - nagyon leegyszerűsítve - azt mondom, hogy a D3 kb. mindenben jobb - az AH részt leszámítva -, mint a korábbi részek (azzal együtt, hogy ha a nosztalgia faktort és az akkori önmagamat hozzáveszem, úgy a legnagyobb élmény a D1 volt nekem), ugyanakkor az elvárások akkorák voltak, valamint az igények is akkorát változtak a D2 óta, hogy a D3 egyszerűen nem tudott megfelelni ezeknek. Persze ez csak az én véleményem.:-)

Hozzáteszem, anno a sima D2 is csalódás volt sokaknak (nekem is; a kiegig nem is játszottam vele sokat), és némelyik patch után akkor szidalom-áradat ment a Blizzard felé (komplett karaktereket tettek játszhatatlanná a skill változtatgatásokkal), hogy a D3 a kanyarban sincs ahhoz képest botrány terén, mégis, idővel a D2 komoly dologgá nőtte magát, és sokaknak a mai napig az a csúcs.
Raistlin666
Raistlin666 2013.06.07. 15:19
Emlékszem mekkora rinya ment a Diablo2 grafikáján meg felbontásán.
Külön cikkek voltak a PC Guru és társaiban arról hogy mennyire elcseszett játék és milyen lehúzós a Blizzard a kiegészítőjével (ugye az alap lemezeken megvolt a kiegészítő tartalom jó része, még onnan is installáltuk).

Nekem például az sem hiányzik, hogy órákig árulgassam a cuccaimat fg-ért ha komoly rúnákat akarok. Az sem hogy egy új javítás tönkreteszi a 15-20 órán át fejlesztett hc karakteremet valami balanszra hivatkozva. A sok lagzás meg bunkó pk-k se!
VodevilX
VodevilX 2013.06.07. 17:01
Én pont múlthéten léptem át a 600at :)
Lehet sok mindent mondani a játékról. De egy biztos amíg foglalkoznak vele érdemes odafigyelni rá, mert már nem az a játék ami tavaly megjelent, ugyanakkor még mindig nem az a játék aminek lennie kéne. Ahogy te is mondod a 2 is sokat változott, sőt eleve a kieg teljesen megreformálta, itt pedig a kieg még sehol sincs.
david139
david139 2013.06.07. 18:06
A 20-30 órát csak idéztem. Nekem is sokkal több van benne, talán 300, de inkább a fanatizmus miatt, mint azért, mert ténylegesen élveztem :)
Vannak benne jó dolgok, szép grafika meg fizika, de a sztori is szar meg a játékmenet is. Sehol sincs a rengeteg féle build, a legtöbb skill vagy must have, vagy szar, a blacksmith szar, a kombat meg vagy faceroll vagy meghalsz.

Azmodan felbukkanó hologramja ahogy a gonoszságait ecseteli, szerintem kib*szott nagy röhej volt, a happy endes nyálas befejezés meg mindennek a koronája.

Akinek tetszik egye, de ha kicsit odafigyeltek, akkor láthatjátok, hogy az igen nagy többség az, aki csalódott.

Lehet, hogy egy kiegészítő majd helyrerakja, de azért még 18 ezer forintot már biztos nem adok :D
gothmog
gothmog 2013.06.07. 18:56
Én a játékmenetet élvezem, mert kellően dinamikus, de még nem fejetlenül gyors. Magasabb nehézségen figyelni kell, de jól kontrollálható, átlátható marad az egész. Ebben a Titan Quest volt korábban a mérvadó számomra (abban szvsz jobban eltalálták a dinamikát, mint a D2-ben), de a D3 még jobban sikerült ebben a tekintetben.

Ami a skilleket, buildeket illeti, abban igazad van. Tényleg megvannak a menő skillek és buildek. (No meg a totál használhatatlanok is.) Gyakorlatilag egy adott kasztban közel mindenki ugyanazokat a skilleket futtatja, csak kisebb eltérések vannak. (Megjegyzem, ebben a D2 sem tért el túlzottan...)
A buildeknél pedig az is ott van, hogy bármikor bármilyen formára átskillezheted magad. Ez egyfelől jó, mert ha valamit ki akarsz próbálni, akkor nem kell új karit húznod a nulláról, illetve az új pecs-új balansz játékban sem szívsz akkorát. Másrészt nem jó, mert így csökken a szavatosság, hiszen nem fogsz új karaktert kezdeni, csak kipróbálod max egy óra alatt az új skill-kombót, azután vagy maradsz a beváltnál, vagy átállsz rá. Tök gyorsan lefut minden.

A blacksmith, amióta vannak account bound cuccok, használhatóbb egy fokkal, mert a legdurvább vállasokat, amuletteket stb. így tudod legyártani magadnak. Ergo, próbálják azért fejleszteni valamerre.

A sztori tényleg harmatos, és a zárása szokatlanul "napfényes" egy diablóhoz képest, de ez a stílus sosem erről (áll-leejtő sztori) szólt, és mondjuk egy Dungeon Siege 1-hez vagy Sacredhez képest maga a megtestesült szépirodalom a D3 harmatos története is...:-D

Azmodan elég nyomorult boss lett önmagában is, és a hologramokon én is jót röhögtem mindig.

Ami a nagy többséget illeti: sokan úgy álltak neki, hogy naivan azt gondolták, most majd leakasztják a nagy pénzt, vagy majd ők kipörgetik gyorsan infernót, ám valójában abszolút kazuár (casual) volt ezen emberkék többsége is, és a várakozásokat alulmúló itemdrop, illetve az első néhány javításig helyenként vér-szadista inferno nehézségi szint sokakat eltántorított és totálisan kiábrándított.
És még sokan amiatt ábrándultak ki, mert - nagyrészben a botolók miatt - szarrá inflálódtak az árak az AH-ban. Így ma az a helyzet, hogy míg egy inferno-képes felszerelés azért egy ideje már pár százezer aranyból összerakható, addig a magasabb MPL-ekhez (mondjuk 5 fölött) való cuccok, illetve a kicsit komolyabb gear-re fejlődés már elérhetetlen az átlag játékos számára, ha nem hajlandó tényleges pénzt (RMAH) belefolyatni a játékba. Az egyetlen lehetőség ilyenkor a végtelen farmolás, ám a drop rendszer miatt könnyen meglehet, hogy valakinek 300 órányi tömény infernós farm alatt sem esik 100M-nál értékesebb tárgy, úgy pedig esélytelen feljebb lépni. Ez pedig baromi kiábrándító tud lenni. (És valahol a Blizzard koncepciójában rejlő alapvető hibára is utal.)
további hírek

Renoir videoteszt

Kipróbáltuk az oldalnézetes noir platformert.

Regisztrálj a Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands zárt bétájára!

Egyelőre keveset tudni a bétáról, de várhatóan a következő hónapokban rajtol majd el.

JátszóDome: Shadow Tactics - Blades of the Shogun #2

Nézd meg az első küldetés befejezését.

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.

Hivatalos - Jön a The Last of Us: Part II!

Elképesztően zseniális előzetes! Folytatódik Joel és Ellie zseniális kalandja!