Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

E3 2013

Titanfall

Titanfall E3 interjú

Kicsit többet tudhatunk meg, honnan vettek ihletet a játékhoz, valamint a fejlesztés közben adódott kihívásokról.

2013.06.17. 08:00 | szerző: Fade | kategória: E3 2013

A Respawn Entertainment első játéka, a Titanfall máris rengeteg embernek belopta magát a szívébe. A Gametrailers jóvoltából ebben az interjúban Joel Emslie, a játék művészeti vezetője mesél pár érdekességet a játékról. Elmondja például, hogy a legfőbb kihívásnak a pilóták mechanikája bizonyult, ezen belül is a megfelelő látószög és a mozgékonyságuk kiegyensúlyozása. Nagy fejtörést okozott nekik az is, hogy alkossák meg az egyensúlyt a robotok és a gyalogosan közlekedő játékosok közt. Olyan pályákat kellett létrehozniuk, amely egyik felet sem zárja ki a küzdelemből, mindkettő számára azonos mennyiségű lehetőséget ad a másik elpusztítására. Dizájn oldalról a sci-fi környezet mellett döntöttek, hiszen így sokkal változatosabb környezeteket tudnak alkotni. Az óriásrobotos lövölde jövő tavasszal érkezik PC, Xbox 360 és Xbox One platformokra. ■

Titanfall
A legutóbbi Titanfall cikkek, hírek

hozzászólások (0)

további hírek

Év játéka 2016. szavazás

Ismét olvasóink szavazatai döntenek a díjak sorsáról.

Nyereményjáték gamescomos lootért!

Pólók, pendrive, párna és sok más jóság vár Rátok.

Injustice 2 sztori trailer Brainiac tálalásában

A második rész épp ott veszi fel a fonalat, ahol az első letette.

Idegenvezetés a Mass Effect: Andromeda hajóján

Új előzetes mutatja be a Tempestet és a gyomrában pihenő Nomadot.

Nintendo Switch részletek: március 3-án érkezik az új konzol

Az új Zelda játék is a nyitócímek között lesz.