Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

E3 2013

Thief részletek az E3-ról

Sok apró finomságra fény derült a rendezvényen. Szóba került Garrett életereje és fókusza, a lopakodás és a zártörés is.

2013.06.18. 14:33 | szerző: GeryG | kategória: E3 2013

2014 egyik legjobban várt játéka lesz a Thief. A kultikus trilógia feldolgozása PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra készül, a fejlesztést az Eidos Montreal végzi. A csapat egy korai alfa verzióval az E3-ra is kilátogatott, ahol válaszoltak is néhány kérdésre. Szóba került Garrett életereje, fókusza, lopakodás, a zártörés, de az állatvilág is. Nézzük sorba!
Az új játékban napjaink divatjának megfelelően lesz Garrettnek egyfajta speciális képessége, látásmódja. Ezt itt fókusz módnak nevezik, és számtalan dologra használható, ám nem lesz végtelen. Mivel nem töltődik magától újra, okosan kell felhasználni. Többek között a zártörésnél is hatalmas segítséget nyújthat, ugyanis bekapcsolásával belülről láthatjuk a szerkezetet, nélküle viszont csak kívülről. A fókuszhoz hasonlóan az életerőnkre is nagyon vigyázni kell, az sem fog magától regenerálódni.
Szóba kerültek az állatok is, lesznek kutyák a játékban, valószínűleg őrző feladatokkal. Megerősítették, hogy az univerzumban jelen lesznek az úgynevezett burrickok, amelyek a korábbi epizódokban tűntek fel, ám konkrétan a játékban nem lesznek láthatóak. Lehetőségünk lesz mindenféle értéktárgyakat összegyűjteni (naná, elvégre tolvajok vagyunk), ám nem ezek értéke számít, hanem a kihívás. A miszticizmus és a mágia is része lesz a játéknak.
Mint minden korábbi epizódban, ezúttal is kiemelt szerepe lesz a lopakodásnak. Ez alapvetően a fény-árnyék használatán és az őrök látóterén alapszik. Az egész játék végigjátszható lesz pusztán lopakodva. Ha mondjuk két őr egymással szemben áll, akkor kitakarják egymás elől a belátható tér egy részét. Az őrökön túl rengeteg csapdába be lehet szaladni, minden helyiséget érdemes alaposan átkutatni, mert rejtett kapcsolókra és átjárókra lelhetünk. Fegyverek terén egyelőre a tompa végű-, a kötél-, a tűz- és a víznyilak vehetőek biztosra, de ezeken túl számos további változat is elérhető lesz. A köteles nyilak a Tomb Raiderhez hasonlóan csak bizonyos felületekbe akadnak bele, a tompa nyilakat az őrök figyelmének elterelésére használhatjuk. Garrett fel lesz szerelve egy speciális kampóval, amely segítségével kisebb távokat képes lesz megtenni a falakon.
Egyelőre ezekre a részletekre derült fény a rendezvényen, ám a közeljövőben további információkra lehet számítani. ■

Thief (2014)
A legutóbbi Thief (2014) cikkek, hírek

hozzászólások (8)

dewid85
dewid85 2013.06.18. 23:09
GustyX köszönet a gameplay video linkért valahogy biztos elsiklottam felette amikor kerestem :) Ígéretesnek tűnik a játék de remélem olyan sejtelmes zenét is fognak bele tenni mert az a régi részekben tök hangulatos volt. A szinkronra visszatérve én is alárínám azt a petíciót de mivel ilyen előre haladott a játék fejlesztése ezen a ponton már kizártnak tartom hogy lecserélnék a színészt. Én sem értem miért fiatalítottak a főhősön ha folytatés amúgy meg a 3. résznek pont úgy lett vége mintha talált volna magának egy tanítványt az utolsó videóban :) Szerintem nagyon faja lett volna ha tényleg megjelenne egy tanítványa aki segítene eltérő skill-ekel, akit lehet fejleszteni meg ilyenek :)
Várós játék amúgy, remélem nem rontják el.
Pras
Pras 2013.06.18. 23:12
Már a takedown-nál leültem a sarokba, sírtam egy negyedórát és az anyukámat hívogattam.
Most nézem tovább, de megpróbálom bemagyarázni magamnak, hogy ez egy Assasins's Creed/Dishonored rész némileg áttextúrázva.
Pras
Pras 2013.06.18. 23:30
Végignéztem...
Jobb, mint számítottam, de még mindig rosszabb, mint reméltem. Amikor pl. ellőtte a bünagy ládát tartó kötelet, és senki le nem szarta, kicsit ökölbe szorult a gyomrom, de ugyanígy ingatom a fejemet a bináris fény-kristályon.
Végül, a villantgatós "képernyőkezelés" sem nyerte el a tetszésemet, a kéz animációi (pl. kilincsnél) is némileg kiábrándítóak.
Ha viszont megpróbálom lejjebb adni az igényeimet és megfeledkezni a hajdan remélt potenciálról, és jóárasítva lesz valamikor, még akár jól el is lehet szórakozni vele talán.
Yaho0
Yaho0 2013.06.19. 12:38
Belenézegettem a videóba, nincs időm teljesen végignézni, de amit megállapítottam az nem annyira pozitív. Nagyon keveset játszottam az előző részekkel, éppen, hogy csak kipróbáltam, de ez eddig elég kevés szerintem. Olyan, mintha a Dark Messiahot összegyúrták volna a Dishonoredel + fejlesztettek volna egy kicsit a lopakodáson de ennyi. A játék látványvilága is, ahhoz képest, hogy PS4-en mutatták be egészen szerény volt, gyanítom, hogy még elég kiforratlan, hogy mit is tud ez a masina.
GeryG
GeryG 2013.06.19. 13:06
Ami számomra kimondottan tetszett, az az interakció volt a környezettel. Nem tűnik nagy dolognak, de marha sokat tud dobni az élményen, hogy fedezéknél belekapaszkodik a falba, lenyomja a kilincset, belöki az ajtót, ilyesmi. Ennek az árnyoldala, hogy a tárgyak elcsenésének nincs animációja, sem az emberektől való lopásnak. Ez így picit öngól...
további hírek

Regisztrálj a Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands zárt bétájára!

Egyelőre keveset tudni a bétáról, de várhatóan a következő hónapokban rajtol majd el.

JátszóDome: Shadow Tactics - Blades of the Shogun #2

Nézd meg az első küldetés befejezését.

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.

Hivatalos - Jön a The Last of Us: Part II!

Elképesztően zseniális előzetes! Folytatódik Joel és Ellie zseniális kalandja!

9 perc Prey

A rövidke előzetes után egy jóval tartalmasabb is érkezett a The Game Awardsról.