Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

gamescom 2013

gamescom 2013

XCOM: Enemy Within a gamescomon

A kölni kiállításon kipróbálhattuk a novemberben megjelenő kiegészítőt.

2013.08.22. 08:10 | szerző: Zoo_Lee | kategória: gamescom 2013

Ritka dolog, hogy bejöjjenek a tippjeim, de úgy látszik, ezúttal sikerrel jártam: alig pár napja írtam a The Bureau: XCOM Declassified bemutatójában, hogy a gamescomon egy újabb epizód felvonása várható, a tipp pedig be is jött. Igaz, nem folytatásról, csupán a tavaly megjelent körökre osztott stratégia, az XCOM: Enemy Unknown kiegészítőlemezéről van szó.
Az Enemy Withint a legkönnyebben úgy lehetne leírni, hogy ami működött az alapjátékban, azt még több játékelemmel, még több lehetőséggel bővíti ki: új pályatípusok (az egyik bemutatott pálya például egy hatalmas gát tetején játszódott), új fegyverek, küldetéscélok, ellenfelek, karakterek. A legjelentősebbek ezek közül az XCOM technikai újításai: genetikailag módosított katonák, akik bizonyos tulajdonságok terén magasan felülmúlhatják társaikat, esetleg immúnisak lehetnek bizonyos támadásokra, illetve hatalmas mecha páncélok (az idegenek oldalán a sectoidok is hasonló páncélt ölthetnek a küzdő feleket kiegyensúlyozandó). A bemutató röviden vázolta az új egységek tulajdonságait. Láthattuk, hogy a mechába bújt katonánk hogy pusztította el a fedezékként használható pályaelemeket, hogyan végezte ki kézitusában a muton berzerkert, és hogyan ölte meg az egyik szuperkatona a sectoid commandert pusztán azzal, hogy visszaverte a pszichés támadását. Majd átkísértek minket a szomszédos szobába, és egy másik (kevésbé szkriptelt) pályán megpróbálhattunk magunktól boldogulni.

XCOM: Enemy Within a gamescomon

Egy dologra rögtön rájöttem: túl régen játszottam utoljára az XCOM Enemy Unkownnal. Pocsék módon bújtattam fedezékbe egységeimet, egyedüli szerencsém az volt, hogy néhány szuperkatona láthatatlanná vált az idegenek számára, ráadásul hiába állt rendelkezésemre két mecha is, annyira nem tudtam bánni velük, és olyan sikeresen vontam magamra egyszerre két sima és egy mechás sectoidból álló csapat figyelmét, hogy az egyik páncélosom négy életerőcsíkját konkrétan egyetlen kör alatt nullázták le. Szomorúan vettem tudomásul azt is, hogy a sectoidok pszichés linkje páncélba bújt társaikra is kiterjeszthető, amitől a halálos szerkezetek még pontosabbak lesznek, ráadásul még másfél csíknyi életet pluszba is kapnak a meglevő négy sor fölé. Küzdöttem és küzdöttem, ahogy csak tudtam, próbáltam teljesíteni a feladatomat (idegen tárolóegységek begyűjtése megadott számú körön belül), a túlerő és bénázásom kettőse azonban elsöprőnek bizonyult – kijelenthetem, hogy bár az új egységek elég érdekes új színt hoznak a harcmezőre, könnyebbé cseppet sem teszik a programot.
Az XCOM Enemy Within megjelenése november 13-án várható, PC, Mac, PlayStation 3 és Xbox 360 platformokon. Az asztali verziók futtatásához feltétel lesz az Enemy Unknown megléte. ■

XCOM: Enemy Within
A játékhoz kapcsolódó legutóbbi cikkek, hírek

hozzászólások (1)

Lacko
Lacko 2013.08.22. 08:28
Az iOS-es verzióhoz nem jön a Within?
további hírek

Sniper Elite 4 sztori trailer

Mi történt Olaszországban 1943-ban?

Renoir videoteszt

Kipróbáltuk az oldalnézetes noir platformert.

Regisztrálj a Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands zárt bétájára!

Egyelőre keveset tudni a bétáról, de várhatóan a következő hónapokban rajtol majd el.

JátszóDome: Shadow Tactics - Blades of the Shogun #2

Nézd meg az első küldetés befejezését.

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.