Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

A Diablo III PC verziójából is kikerül az aukciós ház

A változtatás miértjéről Josh Mosqueira és John Hight mesélnek a frissen kiadott videóban.

2013.09.17. 21:11 | szerző: Fade | kategória: Játék

A Blizzard hack and slash stílust megteremtő játékszériájának legutóbbi felvonása, a Diablo III a hosszú évekig tartó várakozás ellenére sem felelt meg maradéktalanul a rajongók elvárásainak. Ennek egyik kifogásolt eleme volt a játékba került aukciós ház, amelynek keretében a World of Warcraftban megszokott módon adhattuk-vehettük virtuális felszereléseinket, ráadásul nem kizárólag játékbeli pénzért. A Real Money Auction House-ban ugyanis valós pénzekért cserélhettek gazdát javaink, sokak számára megölve a tárgykeresés, valamint magának a játéknak az örömét. Több mint egy évvel a játék megjelenése után a fejlesztők belátták a hibát, bár ebben nyilván annak is nagy szerepe van, hogy a játék jövője felől döntő game director pozíció Jay Wilson helyett immáron Josh Mosqueira kezében van. A két aukciós ház tehát 2014. március 18-án végleg kikerül a játékból. Addig van ideje mindenkinek rendezni a pénzügyeit, további érdekes információkkal pedig ígéretük szerint a BlizzConon szolgálnak majd nekünk a készítők. ■

Diablo III: Reaper of Souls
A legutóbbi Diablo III: Reaper of Souls cikkek, hírek

hozzászólások (9)

Peace
Peace 2013.09.18. 11:10
Lehet végre megkapom azt a Diablo feelinget, amire vágytam, és aminek a hiánya miatt a mai napig sírok a kidobott 18.000 HUF-om után. Amikor Inferno Act 1-nél megakadt szerencsétlen karakterem, és kijelentette a fejlesztőbrigád, hogy tisztában vannak vele, hogy nem esnek olyan cuccok, amikkel kicsit könnyebben vehetőek lennének az Inferno akadályai, és itt adtam fel, azóta el sem indítottam. :,-(
gothmog
gothmog 2013.09.18. 11:52
Én azért bízom benne, hogy totál casual szintre sem süllyesztik le a játékot (mint tették a konzolos kiadás esetében), hanem találnak egy egészséges egyensúlyt.

Mert azért, ha egyetlen végigjátszás alatt úgy és annyi cucc hullik, hogy Inferno végére már félistenként, röhögve irtod a szörnyeket a legdurvább monster player levelen is, akkor oda a játék szavatossága. Hiszen nem érzed, hogy jó lenne még fejlődni (mégis, hova akkor?).

"Karakterspecifikusabban" essenek a cuccok, legyen nagyobb esély set/legendary dropra, a megígérteknek megfelelően dolgozzák át az itemizációt (a most 30-as szintű legendary is eshessen 60. szinten, ahhoz mérten megváltoztatott statokkal, és fordítva, a 60-as is eshessen 30-as szinten, de csökkentett értékekkel), így növelve a változatosságot.

Ugyanakkor ne akarjanak benyalni a játékosoknak garantáltan überkirály droppokkal, hanem a top vagy topközeli cuccokért igenis továbbra is kelljen farmolni, ne mindennapos dolog legyen, hogy esik egy chc-s mempo vagy egy chd és socket kombós, jó sebzésű Echoing Fury, hanem örüljön a játékos, és érezze magát szerencsésnek, ha ilyen kategóriás holmit dob ki valamelyik láda vagy szörny. Vagyis annak az esélyét, hogy chd és socket kerülhet egymás mellé az EF-en, vagy CHC jöhet a Mempora, hagyják meg akkorának, mint eddig volt (és ne legyenek ilyen garantált, "ajándék dropok"). Éppen elég lesz az, ha összességében 10-szeres eséllyel esik egy adott holmi az eddigiekhez képest. Már akkor 10-szer akkora az esélyed, hogy topot tudj bontani belőle, de ha az nem jön, akkor is tutira találsz belőle jó darabot, és még mindig megmarad a lehetőség, hogy jön belőle esetleg még jobb:-D
VodevilX
VodevilX 2013.09.18. 16:53
Ezt már írtam a másikba pár hete:
Vanilla farming run would give 256 normal, 399 magic, 275 rares and 1 legendary item, in Reaper of Souls the same run would give 73 normal, 266 magic, 83 rare and 6 legendary items!
gothmog
gothmog 2013.09.18. 17:00
Tudom, emlékeim szerint pont én írtam be a topikba a videó linkjét, ahol ez először szerepelt:-)

Nekem annyi a bajom, hogy konzolon - az eddig olvasottak alapján - szó szerint ontja magából a játék a durvábbnál durvább statos cuccokat, ócskát gyakorlatilag ne is dob. Tehát nem az a baj, hogy sok szép zöld és barna tárgy repül, az tök jó! Hanem az, hogy ezek jobbnál-jobb statokkal vannak ellátva, olyanokkal, amik ha most esne valamelyik, fél órán át üvöltenél a gép előtt, hogy micsoda mázlista voltál!

Két konkrét, konzolos példa:

Srác (15-ös szintű karakterrel) kovácsnál fegyvert készít. Kapásból jön a main stat, chd, ls, socket kombós darab. (És a jelek szerint ehhez nem kell különösebb mázli, ez szinte természetes konzolon...)

Másik srác, a játékot végigvíve (konzolon), mindenféle farm nélkül 430k unbuff sebzéssel rendelkezik.
Tehát gyakorlatilag mindenféle erőlködés nélkül, rögtön félistent csinál belőled a játék.

Úgyhogy én azért nem szeretném, hogy ennyire csak a casualokra gondolva jöjjenek a pc-s átalakítások.

Bár azért bízom a Blizzardban.
gregmerch
gregmerch 2013.09.18. 17:16
Igen, ez a konzolos átirat egyik nagy húzása.
további hírek

JátszóDome: Shadow Tactics - Blades of the Shogun #2

Nézd meg az első küldetés befejezését.

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.

Hivatalos - Jön a The Last of Us: Part II!

Elképesztően zseniális előzetes! Folytatódik Joel és Ellie zseniális kalandja!

9 perc Prey

A rövidke előzetes után egy jóval tartalmasabb is érkezett a The Game Awardsról.

Tartalmas öt percben a Mass Effect: Andromedáról

Akció, felfedezés, dialógus, nyomozás és autózás, mind egy trailerben.