Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Pár szó a Thief nehézségéről

Aprólékosan beállítható lesz a nehézségi fok, de az igazi mazochistáknak is tartogat kihívásokat a játék.

2013.12.16. 16:44 | szerző: GeryG | kategória: Játék

Egyre közeledik a Thief jövő februári premierje, így egyre több részletet fednek fel az Eidos Montreal munkatársai is. A napokban a játék nehézségi beállításairól esett néhány szó. Ide tartoznak a kezelőfelület beállítási lehetőségei is, mivel annak minden eleme külön ki-bekapcsolható lesz. Így arra is lesz lehetősége a játékosoknak, hogy teljesen kiiktassák az UI-t, hogy még nehezebb dolguk legyen. A nehézségi beállítások is aprólékosak lesznek, mi szabhatjuk meg, hogy mikor mentsen a játék vagy bizonyos helyzetekre miként reagáljon. Három játékmód vár az igazán mazochista játékosokra is:
Classic Thief mód:

  • Fejezetenkénti mentés: nincs kézi mentés és checkpoint rendszer a küldetések során
  • Nincs fókusz: a fókusz mód teljesen ki van kapcsolva, így fókusz pontokat sem lehet gyűjteni
  • Csak lopakodós kivégzések: nem lehet harcot kezdeményezni vagy fentről támadni
  • Nincs célkereszt: csak szabadon lehet célozni az íjjal

Legendary Thief mód:

  • Csak speciális nyilak: csak tompa-, víz-, tűz-, és kötélnyilak használhatóak
  • Nincsenek erőforrások: sem ételt, sem mákot nem lehet felvenni
  • Nem fájhat: a legcsekélyebb sérülés is a küldetés végét jelenti
  • Drága felszerelés: a nyilak, étel és mák ára sokkal drágább az átlagosnál
  • Lassú járás: a futás és séta sebessége is alacsonyabb

Ultimate Thief mód:

  • Vasember: halál vagy elhibázott küldetés esetén az egész sztorit a legelejétől kell újrakezdeni
  • Nincs fejlődés: a legszükségesebbeken kívül minden fejlesztés le van tiltva
  • Nincs erőszak: ha egyetlen ember vagy állat is meghal vagy elkábul, vége a küldetésnek
  • Észrevétlenség: ha egyetlen ember vagy állat is észrevesz, vége a küldetésnek

A fentiek alapján valóban mindenki számára tartogat kihívásokat az új Thief. A kezelőfelületről és a nehézségi módokról bővebben a fejlesztők blogján olvashattok. A Thief 2014. február 28-án jelenik meg PC-re, PlayStation 3-ra, Xbox 360-ra, valamint PlayStation 4-re és Xbox One-ra. ■

előző
következő
Pár szó a Thief nehézségéről
Pár szó a Thief nehézségérőlPár szó a Thief nehézségéről
Thief (2014)
A legutóbbi Thief (2014) cikkek, hírek

hozzászólások (2)

Beny12
Beny12 2013.12.16. 23:12
A Legendary mód még tetszik is, de ez az Ultimate már első olvasásra is elég impossibru. Azzal a résszel, hogy ne vegyen észre senki még tudok azonosulni, de hogy egy hiba miatt újra kellene kezdeni az egész sztorit... Bizonyára a játékmenet alkalmas lesz rá, hogy kellő odafigyeléssel és rutinnal meg lehessen csinálni, de ha visszagondolok a 3. részre egy-egy ilyen újrakezdés után az ideg megbaszott volna...
Kanduhrka
Kanduhrka 2013.12.16. 23:18
Nekem a classic thief mód épp megfelel:) De ez az uccsó tényleg brutális!!!
további hírek

JátszóDome: Shadow Tactics - Blades of the Shogun #2

Nézd meg az első küldetés befejezését.

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.

Hivatalos - Jön a The Last of Us: Part II!

Elképesztően zseniális előzetes! Folytatódik Joel és Ellie zseniális kalandja!

9 perc Prey

A rövidke előzetes után egy jóval tartalmasabb is érkezett a The Game Awardsról.

Tartalmas öt percben a Mass Effect: Andromedáról

Akció, felfedezés, dialógus, nyomozás és autózás, mind egy trailerben.