Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Torment: Tides of Numenera

Csak 2015-ben jön a Torment: Tides of Numenera

Az eredeti tervek szerint 2014 végén érkezett volna meg a szerepjáték, már most biztos, hogy a fejlesztők nem tudják tartani ezt a dátumot.

2013.12.22. 11:23 | szerző: GeryG | kategória: Játék

Idén tavasszal rajtolt el a Torment: Tides of Numenera Kickstarter kampánya, amely nagyon rövid idő alatt sikeressé is vált. A kitűzött 900 000 dollárhoz képest a végeredmény közel 4,2 millió dollár lett, így a játék bőséges költségvetéssel készülhet. Azt a fejlesztő inXile már a bejelentéskor leszögezte, hogy még nagyon sokat kell várni a játékra, mivel az leghamarabb 2014 decemberében jelenhet meg. Mára viszont az is biztossá vált, hogy a fejlesztők nem tudják tartani ezt a dátumot. A halasztás hátterében a stúdió másik projektje, a Wasteland 2 áll.
"Mivel a Wasteland 2 mostanában lépett a béta fázisba, az inXile csapata sokkal több időt fordít rá, hogy minden rendben menjen - az egyik előnye a Kickstarter-támogatásnak, hogy a játékosok mutathatják meg az irányt a minőség és pontosság terén. Ez a döntés hatással van a Tormentre is, mivel a csapat (értsd: a programozók, művészek, animátorok stb.) csak a tervezettnél később térhetnek át a Tormentre, vagyis az előkészületek sokkal tovább tartanak."
A Torment: Tides of Numenera tehát biztosan nem jelenik meg jövőre, leghamarabb 2015-ben számíthatnak rá a rajongók. ■

Torment: Tides of Numenera
A legutóbbi Torment: Tides of Numenera cikkek, hírek

hozzászólások (1)

gothmog
gothmog 2013.12.22. 11:57
Nem baj, ha késik, csak hozza azt, amit ígértek, amit a rajongók/támogatók várnak tőle.
A sikeres kickstarter kampányok is azt bizonyítják, hogy van igény a Baldur's Gate (pl. Pillars of Eternity; korábban Project Eternity néven indult) és Planescape: Torment jellegű (jelen írás tárgya) játékokra, ahol nem csupán a történetre és a karakterekre figyelnek oda, de a játékmechanika sem végletesen leegyszerűsített, a csaták taktikázósak (nem a reflexeken múlnak), a karakterfejlesztés/management pedig nem merül ki egy-két holt egyszerű képességfában.

Persze ehhez az kell, hogy a fejlesztők hozzák is ezeket az elvárásokat. Engem nem zavar, ha akár egy évet vagy kicsit többet is csúszik. Inkább várok, csak kapjak egy jó értelemben véve múltidéző (de modern köntösű) játékot, olyat, ami sajnos eléggé hiányzik a jelenlegi cRPG palettáról, mintsem, hogy egy az újabb Bioware játékokhoz hasonló keserédes valamiben legyen részem (pl. remek, elsőrangú történet, izgalmas és mély NPC-k, tulajdonképpen jó játék, de mégis, a játékmechanika pl. gógyisokat becélzóan leegyszerűsített vagy totálisan a reflexekre alapozó; valódi rpg-khez méltatlan)
további hírek

Renoir videoteszt

Kipróbáltuk az oldalnézetes noir platformert.

Regisztrálj a Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands zárt bétájára!

Egyelőre keveset tudni a bétáról, de várhatóan a következő hónapokban rajtol majd el.

JátszóDome: Shadow Tactics - Blades of the Shogun #2

Nézd meg az első küldetés befejezését.

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.

Hivatalos - Jön a The Last of Us: Part II!

Elképesztően zseniális előzetes! Folytatódik Joel és Ellie zseniális kalandja!