Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Titanfall

Egyszerre legfeljebb 12 játékos a Titanfallban

A márciusban érkező akciójáték legfeljebb hat a hat elleni küzdelmet engedélyez. Szóbak került az irányítás is.

2014.01.08. 14:10 | szerző: GeryG | kategória: Játék

A tervek szerint március 14-én jelenik meg a Respawn Entertainment első játéka, a Titanfall PC-re, valamint Xbox 360-ra és Xbox One-ra. A fejlesztők nem győzik hangsúlyozni, hogy ebben a játékban a vertikális haladásnak legalább akkora jelentősége van, mint a horizontálisnak, így mindenki elfelejtheti a Call of Dutyban megszokott harcmodort. Aki megbújik egy sarok mögött, hogy onnan vadássza le a többi játékost, az várhatóan nagyon csúnya kill/death arányra számíthat. Emellett szóba került a játék irányítása is, amelyről kiderült, hogy több kiosztás is választható lesz kontrolleren, de az nem tisztázott, hogy PC-n milyen beállítási lehetőségek lesznek. Kontrolleren olyan kiosztás is választható lesz, amely a Haloból lehet ismerős: itt az ugrás az egyik analóg gombon elérhető, így közben is lehet forgatni a kamerát.
A fejlesztők szót ejtettek a csaták maximális létszámáról is. Kiderült, hogy egy ütközetben legfeljebb tizenkét játékos vehet részt két hatfős csapatban. Ez első hallásra kevésnek tűnhet (ahogy mondjuk a Call of Duty: Ghostsban valóban kevés is), de Vince Zampella biztosított mindenkit, ez a tökéletes létszám. A fejlesztők rengeteg variációt kipróbáltak és a tesztek során ez bizonyult a legkiegyensúlyozottabbnak. Emellett nem szabad megfeledkezni a titánokról sem, amelyek alaposan megbolygathatják egy-egy összecsapás menetét. ■

Titanfall
A legutóbbi Titanfall cikkek, hírek

hozzászólások (19)

stero
stero 2014.01.09. 15:58
Ha lesznek botok akkor nem kizárt, hogy vételezem a játékot. Úgy már nem lehet rossz. Azért egy 10v10 nem ártana botokkal legalább. Szeretem ha van kit lőni :D
SwitcX88
SwitcX88 2014.01.09. 16:06
"6-6 ellen a maximális játékosszám" - írta Twitteren Vince Zampella, a Respawn főnöke. "Kiderült, hogy így a legjobb az egyensúly az MI-vel."

A Titanfall pályáin számos MI-által irányított karakterrel találkozhatunk, akik velünk, vagy ellenünk dolgoznak, illetve vannak mechek, melyeket vezethetünk is, de kísérőként is jöhetnek velünk, ilyenkor őket is az MI irányítja követő, vagy őrző módban.

Zampella a következőket írta még a témával kapcsolatban: "Hihetetlenül szórakoztató, sokat teszteltük. Az egész arról szól, hogy mit találunk a leginkább szórakoztatónak. A 6-6 elleni játék őrült élmény tud lenni, nagyon jó. Nagyobb csapatokkal is végeztünk teszteket, de érzésre ez volt a legjobb."

A Twitter üzenetet és a rajongók reakcióit követően Drew McCoy, a Titanfall producere a NeoGAF fórumon részletesebben is beavatta az olvasókat a döntésük mögött meghúzódó filozófiába, és azt ajánlotta mindenkinek, hogy próbálja ki a játékot, mielőtt ítélkezne felette.

"Vince-nek igaza van, rengeteg létszám kombinációt kipróbáltunk (egészen az 1-1 ellenitől a nagyon nagy tömegekig), és a pályákat, ill. a játékmechanika alapjait arra az élményre támaszkodva építettük fel, amelyik a legjobb volt. Aki "számos játékot" akar játszani, annak talán nem a miénk a legmegfelelőbb. Nem tudom."

McCoy elmondta, hogy bár a játékosok létszáma nem nagy, a játék nagyon izgalmas, mindig történik valami. "Szó szerint meg kell állnom pár kör után pihenni, mert a szívem néha nem bírja. Ne felejtsétek el, hogy ki lehet szállni a Titánból, és rá lehet bízni az MI-re, ami azt jelenti, hogy egyszerre 12 pilóta futkározik a falakon, 12 Titán dübörög odalent és több tucatnyi MI teszi még a dolgát."

McCoy-nak nem tetszett, hogy a Titanfall MI-jét sokan botnak nevezik, ezért elmondta, hogy az MI a játékban nem az emberi játékosok helyettesítésére van. A játékosok száma az MI miatt lett 6-6, az MI-nek megvan a maga szerepe, ami egészen más, mint a játékosoké, és ennek megfelelően képességei is mások.
Kanduhrka
Kanduhrka 2014.01.09. 20:54
Ez mind szép és jó, meglátjuk, valóban ilyen élményt ad. Én már kétkedve fogadok, minden ilyen beszámolót, mert lássuk be, öngyilkosság lenne azt mondaniuk, hogy:

"- Igen, tudjuk, hogy kevés a 6v6, de a p2p rendszer jelenlegi korlátai miatt, nem vagyunk képesek laggmentes, össze nem omló játékélményt biztosítani. És ezzel már a Modern Warfare 2 óta szenvedünk, és igen, így is lesz lagg, de be lesz építve a laggkompezáló, amiről szintén tudjuk, hogy elég szarul működik, de nincs jobb ötletünk. Csalás elleni védelmet természetesen nem tervezünk, a csalás az a játék része, rábízzuk a játékosokra, hogy kikkel szeretnének együtt játszani, hasonlóan, mint a valóságban egy Monopoly társasjátéknál. És igen, tudjuk, hogy régebben a javításokkal együtt adtunk ingyen pályákat, de számunkra elsődleges a profit, és tudjuk, hogy az utolsó fityfasz szarért is pénzt tudunk kérni tőletek. És meg is kapjuk. Körülbelül 1, de inkább 2 év múlva jön a folytatás, megszüntetjük a supportot, mert szeretnénk ha megvennétek a következő részt, hisz mi is pénzből élünk."
MattMatthew
MattMatthew 2014.01.09. 21:25
Gonosz gomba volt a rántottádban reggel?:-P:-D
Kanduhrka
Kanduhrka 2014.01.09. 22:39
:-D:-D
további hírek

Sniper Elite 4 sztori trailer

Mi történt Olaszországban 1943-ban?

Renoir videoteszt

Kipróbáltuk az oldalnézetes noir platformert.

Regisztrálj a Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands zárt bétájára!

Egyelőre keveset tudni a bétáról, de várhatóan a következő hónapokban rajtol majd el.

JátszóDome: Shadow Tactics - Blades of the Shogun #2

Nézd meg az első küldetés befejezését.

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.