Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

21-én jön a Far Cry The Wild Expedition gyűjtemény

A széria négy játéka jelenik meg egy csomagban, PC-re, PS3-ra és X360-ra, letölthető formában.

2014.02.11. 17:39 | szerző: Dino | kategória: Játék

10 évvel ezelőtt indult útjára a Far Cry széria, amely mostanra összesen négy játékkal büszkélkedhet. A Ubisoft ez alkalomból február 21-én PC-re, PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra megjelenteti a Far Cry The Wild Expedition gyűjteményes kiadást, amely mindegyik játékot tartalmazza - ráadásul az első részt felújított, HD-sített változatban kapjuk meg, Far Cry Classic címmel. Akit konzolra csak az első rész érdekel, az a Far Cry Classichoz X360-ra már most hozzájuthat az Xbox Live Arcade-en keresztül 7,99 fontért, míg PS3-ra holnaptól lesz letölthető. A jövő pénteken megjelenő teljes gyűjtemény PC-re 24,99 fontba, míg a két konzolra 29,99 fontba fog kerülni. ■

előző
következő
21-én jön a Far Cry The Wild Expedition gyűjtemény
21-én jön a Far Cry The Wild Expedition gyűjtemény21-én jön a Far Cry The Wild Expedition gyűjtemény21-én jön a Far Cry The Wild Expedition gyűjtemény21-én jön a Far Cry The Wild Expedition gyűjtemény21-én jön a Far Cry The Wild Expedition gyűjtemény
Far Cry: The Wild Expedition
A legutóbbi Far Cry: The Wild Expedition cikkek, hírek

hozzászólások (50)

Kanduhrka
Kanduhrka 2014.02.15. 09:19
Van benne igazság, bár a 2005-ös FEAR talán még ma is megállja a helyét. Szóval szerintem egyrészt erősen játék függő (negatív példa: Battle for Middle Earth), másrészt, én inkább kb ez idő tájt húznám meg a határt, mert akkoriban jöttek ki az olyan újgenerációs játékok, mint a Doom 3, a Half Life 2, a Quake 4, vagy a Call of Duty 2, amik azért nagyon odabasztak (grafikailag).

Szerintem akkor értünk el egy olyan határt a videojátékoknál, amióta nem igazán volt olyan cím, ami a grafikában egy új lendületet adott volna. (talán a Crysis kivétel)
- nyilván itt csak a hatásra gondolok, mert új ficsőrők azért megjelentek, de értitek mire célzok:) -
Razor03
Razor03 2014.02.15. 12:17
Igen, igen... és akkor még nem beszéltünk a zseniális AI-ról (az ellenség összehangoltan tudott támadni, láttak és hallottak). Lehetett persze Rambo módjára is hentelni, de én általában úgy vittem végig a pályákat, hogy mindenki fejlövést kapott és egyszer sem vettek észre. :-P

Azzal nem értek egyet, hogy az akkortájt csúcs gépeken nem ment jól a játék. Emlékszem, hogy 1.4 GHz körüli Celeron procival, 512 MB SD memóriával és egy 256 MB GeForce FX 5600 kártyával medium és very high (Dx9) közti beállításokkal már jól futott a játék. Aztán vettem FX 5900-et, meg 3.0 GHz-es P4 procit 1 GB DDR-el (mikor már megfizethető volt) és ezzel az összeállítással very high-on lehetett játszani. ;-)

Szerintem azóta sem jelent meg olyan játék, amit ilyen szépen és aprólékosan be lehetett állítani a gép teljesítményéhez mérten.
Razor03
Skorpio90
Skorpio90 2014.02.15. 15:23
És azt is tegyük hozzá, hogy mozgás közben jön ki igazán a szépsége.

Én úgy érzem, hogy a mai napig legmeghatározóbb grafikai fejlődés 2005-ben jött el, amikor olyan játékok jöttek ki, mint a SWAT 4, Republic Commando, FEAR. Ezeknek a grafikája ma is simán vállalható, és remek példa a lentebb említett Max Payne 2, illetve a Sands of Time is.
Razor03
Razor03 2014.02.16. 18:05
1920x1200/32xAA :-)
további hírek

9 perc Prey

A rövidke előzetes után egy jóval tartalmasabb is érkezett a The Game Awardsról.

Tartalmas öt percben a Mass Effect: Andromedáról

Akció, felfedezés, dialógus, nyomozás és autózás, mind egy trailerben.

Death Stranding trailer a The Game Awardsról

Hideo Kojima nyerte az Industry Icon díjat, köszönetképpen pedig új előzetest villantott készülő játékából.

Várható megjelenések - 2016. december

Bár lecsengett az őszi főszezon, az utolsó hónapra is jutott néhány ígéretes premier.

Ingyenes Neverwinter Nightsszal indult el a GoG téli akciója

48 órán át szerezhető be ingyen az RPG Diamond Edition verziója.