Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Watch_Dogs Watch_Dogs

Watch_Dogs - kikapcsolható a közös játék

Egyszerre legfeljebb nyolcan lehetnek egy játékban, de bármikor dönthetünk úgy, hogy kizárunk más játékosokat a saját történetünkből.

2014.03.11. 18:13 | szerző: GeryG | kategória: Játék

Kipukkad az "elmossuk a határt az egyszemélyes kampány és a többjátékos mód között" lufi? Míg 2012-ben és 2013-ban is egyre több olyan játékot jelentettek be, amelyet a fenti szöveggel reklámoztak, addig ezek közül egyre többről derül ki, hogy valójában semmi extráról nincs szó. A Need for Speed: Rivals esetében is erősen korlátozva volt azoknak a száma, akik egy adott játéktérben tartózkodhattak, így pedig pont az élvezeti részt ölték ki az egészből. Aztán itt van a napokon belül megjelenő Titanfall, amelyet szintén úgy reklámoztak, mint a történettel megáldott többjátékos élményt. Ez lehet még így, de a ma landolt külföldi beszámolók szerint a játék nem több egy multira kihegyezett akciójátéknál (ami egyébként remekre sikerült).
A következő a sorban a nemrég új megjelenési dátumot kapott Watch_Dogs lehet. A Ubisoft már a 2012-es E3-as bemutató során is arról beszélt, hogy itt bizony sosem tudhatjuk, hogy az embereket, akik az utcán körülöttünk sétálgatnak, vajon az MI vagy egy másik játékos irányítja. Ezt remekül be is mutatták a tavalyi gamescom alkalmával, ahol egyszer csak egy kövér idős néniről derült ki, hogy bizony éppen ő hackeli az én telefonomat (persze a másik játékos monitorán ő volt Aiden Pearce én pedig egy középkorú nő...). A napokban a fejlesztők válaszoltak néhány rajongói kérdésre, amely során érdekes dolgokra derült fény: ez az egész közös játék mizéria kikapcsolható lesz, valamint egy játékban egyszerre legfeljebb nyolcan tartózkodhatnak.
"Az összes online funkció csak egy része az egésznek. Választható lehetőségek. Így, ha valaki nem szimpatizál velük, egyszerűen kikapcsolhatja őket." - magyarázta Danny Belanger fejlesztő, aki később mesélt egy védő mechanizmusról is. Ennek lényege, hogy nem lehet csak új becsatlakozni mások játékába és ott lépten-nyomon keresztbe tenni neki. A közös játék lényege nem is az, hogy agresszívan letámadjuk egymást, sokkal inkább egyfajta bújócskáról van szó: valaki épp hackeli a telefonunkat, nekünk pedig időben meg kell találnunk az illetőt. Tehát neki nem az a célja, hogy lelőjön minket, hanem az, hogy elbújjon előlünk. Természetesen az, hogy a közös játék kikapcsolható, nem feltétlenül rossz dolog. Nem mindenki hajlik rá, hogy másokkal játsszon együtt, így számukra ez egy üdvözítő bejelentés lehet. Ugyanakkor kezd feltűnővé válni, ahogy az egyes fejlesztők lassan visszalépnek ettől az erőltetett közös játék ötlettől...
A Watch_Dogs május 27-én jelenik meg PC-re, PlayStation 3-ra, Xbox 360-ra, PlayStation 4-re és Xbox One-ra, míg a WiiU változat valamikor később érkezik meg. ■

előző
következő
Watch_Dogs - kikapcsolható a közös játék
Watch_Dogs - kikapcsolható a közös játékWatch_Dogs - kikapcsolható a közös játékWatch_Dogs - kikapcsolható a közös játékWatch_Dogs - kikapcsolható a közös játékWatch_Dogs - kikapcsolható a közös játékWatch_Dogs - kikapcsolható a közös játék
Watch_Dogs
A legutóbbi Watch_Dogs cikkek, hírek

hozzászólások (3)

Sucee
Sucee 2014.03.11. 19:44
Hogy őszinte legyek, rohadt idegesítő egy játékelemnek hangzik.
GeryG
GeryG 2014.03.11. 19:48
Hogy a végleges milyen lesz, azt nem tudom. A gamescomos változatban viszont nem volt para egyáltalán. Játszottam a kis játékomat, haladtam az adott küldetéssel (vagy csak mászkáltam, már nem emlékszem), aztán egyszer csak jött egy figyelmeztető jelzés (jó negyed órányi játék után), hogy valaki épp töri a telefonomat. Ha jól emlékszem, volt valami indikátor-szerűség, ami segített belőni, hogy merre lehet az illető (de ebben már nem vagyok biztos), aztán ha megtaláltam, ő menekülőre fogta a dolgot, én meg rohantam utána. Vicces volt egy dagadt öregasszonyt üldözni, de végül azt hiszem hátba lőttem szegényt. A srác volt az a szemközti konzolról, intett, hogy "kössz, tesó..." :D

Akkor ez nem tűnt sem erőltetettnek, sem zavarónak, igaz, nyilván az egész móka megrendezett volt. Szóval összességében még lehet, hogy jól fog elsülni az egész.
Sucee
Sucee 2014.03.11. 19:54
Embere válogatja, az is igaz. :) Engem offline módban is idegesítenek néha a random megjelenő "zavaró tényezők", pl. ha túl sok tolvaj spawnolt Assassin's Creedben, az hosszú távon már nem volt mókás. :D
további hírek

Sniper Elite 4 sztori trailer

Mi történt Olaszországban 1943-ban?

Renoir videoteszt

Kipróbáltuk az oldalnézetes noir platformert.

Regisztrálj a Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands zárt bétájára!

Egyelőre keveset tudni a bétáról, de várhatóan a következő hónapokban rajtol majd el.

JátszóDome: Shadow Tactics - Blades of the Shogun #2

Nézd meg az első küldetés befejezését.

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.