Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Rollercoaster Tycoon 4 PC-re is

iOS mellett PC-re is elkészül a kultikus vidámpark-menedzser játék, ám az első hírekkel ellentétben a PC-s változat teljesen eltér majd a mobilostól.

2014.03.25. 16:04 | szerző: GeryG | kategória: Játék

Egy ideje már lehet tudni, hogy az Atari felügyelete mellett készül a népszerű menedzserjáték új része, a Rollercoaster Tycoon 4. Az első hírek még arról számoltak be, hogy az elsődleges platformot az iOS jelenti, amelyre ingyenesen jelenhet meg a játék. Éppen ezért sok rajongó aggodalmának adott hangot mondván, így a PC-s változat biztosan nem nőhet fel a széria hagyományaihoz. A kiadó most mindenki megnyugtatott: a PC-s játéknak semmi köze nem lesz a mobilos változathoz.
"Egyelőre nem mondhatunk túl sokat, de a PC-s változat teljesen más játék lesz. Rengeteg veterán Rollercoaster Tycoon rajongó van, akiknek teljesen más elvárásaik vannak. Szeretnénk ezek közül minél többet megvalósítani. Az első a mobil változat, aztán jöhet a PC. Tudjuk, hogy rengetegen vannak, akik előbb szeretnék a PC-s változatot látni, de a mi stratégiánk most a mobilra koncentrál." - nyilatkozta Anthony Chien, az Atari marketinges munkatársa.
Az iOS-re szánt változat a tervek szerint valamikor áprilisban jelenhet meg, míg a PC-s kiadás valamikor később, de még idén. Hogy pontosan miben fog különbözni, vagyis egyáltalán milyen játékra számíthatnak az érdeklődők, arról egyelőre nincsenek információk. ■

Rollercoaster Tycoon World
A legutóbbi Rollercoaster Tycoon World cikkek, hírek

hozzászólások (13)

GeryG
GeryG 2014.03.26. 10:29
Valamiért most a FlatOut és a F.E.A.R. szériák jutottak eszembe...
FlatOut is kapott valami harmadik résznek titulált, mások által készített és szó szerint botrányosan rossz játékot, ahogyan a F.E.A.R. mások által gyártott kiegészítői és részei is nagyon gyengék lettek...

Ugyanakkor volt már példa arra is, hogy egy szériának jót tett, ha új stúdió kezébe került. Más kérdés, hogy a RCT szériának sosem volt szüksége új fejlesztőre, mert nem csökkent úgy a színvonal mint sok más játék esetében...
cptpacey
cptpacey 2014.03.26. 20:41
Adventure Park sajnos messze nem ér a régi RCT nyomában (még finished access-ben sem fog szerintem...).Csatlakozom az előttem szólókhoz, még az RCT 3 is, hiába csilivili 3d és tsai, messze nem kötött le,mint az elődei....
Lacko
Lacko 2014.03.27. 13:36
Cáfoljatok meg, de én úgy érzem, hogy ezek a CitiesXL, meg a Cities in Motion (aka Transport Tycoon)... ezek mind németek. És szegény németek baromi pontosak, precizek, mindent tök jól szimulál a játék, rohadt pontos, nagyon szép, csak éppen semmi hangulatuk nincs. (Ellentétben a cseh játékokkal, amik full bugosak, de olyan hangulatuk van, hogy berosálok)

Szóval ezért jó játékok az eredetiek (SimCity, RCT, Transport Tycoon), mert azokban van hangulat.
YuriLexandro
YuriLexandro 2014.03.27. 22:17
Ez csak az én véleményem ugyan, szóval ne ugorjatok a torkomnak :D Régen mondhatni ha nem is az összes játékot, de szívvel lélekkel csinálták, akkoriban még nem volt akkora közönsége a dolognak mint ma, nem szedtek be milliós profitot. Ma pedig már a 10szereése, vagy 100szorosára nőtt a tábor, szinte futószalagon gyártják a játékokat és elvesztette azt a varázsát ami régen odaszögezett minket a monitor elé. Magamon is azt veszem észre hogy kijön egy új játék, végigpörgetem és többnyire megy a süllyesztőbe, inkább egy régebbi játékkal játszom, hiába nincs skynet szintű mesterséges intelligencia, hiába nincs Crysis szintű grafika, a régiek fektették le az alapköveit a mai játékoknak. Nem mondom hogy ma nem találkozni nagy nevekkel és jó játékokkal, de valahogy érződik rajtuk a profit szaga, ami kicsit rontja az összképet, divat lett a minél több bőr lehúzása, a mikrótranzakció.
Újra elmondom ez csak az én véleményem :)
Kanduhrka
Kanduhrka 2014.03.27. 23:00
Szerintem ez nem csak a fejlesztők/kiadók hibája. Az elmúlt 5-10 év alatt megnőttek a játékosok igényei, illetve egy mai, komolyabb játékokhoz rengeteg ember munkája kell, akiket ki kell fizetni, és még így is 2-3 év egy ilyen cím elkészítése. Meg lehet oldani kisebb létszámmal is, de akkor 5-6 évre is elhúzódhat (lásd Rage).

Még annyi, hogy mondjuk 92-93-ban, a Doom az egyik legszebb játék volt (és kurva jó is:)), amit 10-20 fős csapattal csináltak - talán még annyi se. Ma, ugyanezt a sikert csak a legnagyobb stúdiók tudják elérni, több emberrel, nagyobb anyagi ráfordítással, amiből nyílván pénzt is akarnak, csak itt egy-egy nagyobb bukás magával ránthat mindenkit. Szerintem ezért nem változtat pl az Activison a Call of Duty-k receptjén, mert nem mernek bevállalni egy hatalmas zakót.

Megint más dolog, hogy a többségünk gyerekként/tizenévesként találkozott a 90-es évek játékaival, nagyobb hatással voltak ránk, és nem rágták a szánkba a játék minden elemét, hanem volt idő foglalkozni velük, kitapasztalni, megismerni. Most, a munka, meg az életem mellett egyre kevesebb időm jut játszani, ha van, akkor is 1-2 címmel maximum, bár ezzel úgy vélem nem vagyok egyedül:)

Ami egyébként még zavaró, az a DLC, skin, ilyen-olyan szarság őrület. Szépen begyűrűzött a játékszoftverek közé is, hogy a relative alacsony árú játék* mellé a valódi profitot már a kiegészítő termékek adják. Így megy ez más termékeknél is (tv, kocsi stb), a nagyobb baj akkor van, amikor a teljes értékű játéknál már szembetűnően látszik , hogy erre mennek rá. (Mafia 2 megvan?) Persze van, amikor kifejezett jól jöhet egy-egy ilyen kiegészítés, pl a Diablo 3-hoz mondjuk 2-3 ezerért egy új karakter simán beleférne.

* a nagyobb címek már 98-2000 környékén is 10-12 ezer forintba kerültek, de még emlékszem, amikor az Age of Empires 2-ért nem féltek 18 darab Mátyás királyt kérni, nos ezekhez képes ma is ennyiért juthatunk a legújabb címekért (PC-én...)
további hírek

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.

Hivatalos - Jön a The Last of Us: Part II!

Elképesztően zseniális előzetes! Folytatódik Joel és Ellie zseniális kalandja!

9 perc Prey

A rövidke előzetes után egy jóval tartalmasabb is érkezett a The Game Awardsról.

Tartalmas öt percben a Mass Effect: Andromedáról

Akció, felfedezés, dialógus, nyomozás és autózás, mind egy trailerben.

Death Stranding trailer a The Game Awardsról

Hideo Kojima nyerte az Industry Icon díjat, köszönetképpen pedig új előzetest villantott készülő játékából.