Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Watch_Dogs Watch_Dogs

Így fest a Watch_Dogs NVIDIA VGA-n

Az új trailer mellett néhány érdekes információ, többek között a Season Pass részletei is napvilágot látott.

2014.04.10. 21:39 | szerző: GeryG | kategória: Játék

Egyre inkább felbolydul az élet a Watch_Dogs körül, ahogy egyre közeledik a premier napja. Addig még durván másfél hónap van hátra, de a Ubisoft szeretné ezt az időszakot a várakozás és a hangulat végletekig fokozására felhasználni. Most épp egy új trailerrel rukkoltak elő, amely kifejezetten a PC-s változatot mutatja be, egészen pontosan az NVIDIA effektjeit veszi górcső alá. Ezek közül kettőt, a HBAO+ (Horizon Based Ambient Occlusion) technológia és a TXAA (Temporal Anti-aliasing) technológia hatásait veszik sorra, a látvány pedig kimondottan pazarnak ígérkezik. Hogy végül ez a végeredményen mennyire fog meglátszani, illetve a horrorisztikusnak tűnő gépigény mennyire lesz az a valóságban, az legkésőbb május 27-én, a premier napján kiderül.
A napokban bejelentették a játékhoz elérhető Season Passt is, amely a megjelenés után várható DLC-k előfizetését takarja. Egyelőre csak felületes információk érkeztek, hogy pontosan milyen letölthető tartalmakra számíthatunk, de a hírek szerint készül olyan egyszemélyes kampány is, amely új főszereplőt ad a játékhoz (ez már egyszer bejött a kiadónak az Assassin's Creed IV: Black Flag esetében).
És, ha már szóba került az ACIV, szintén érdekes hír, hogy szemfüles újságírók (vagy rajongók) egy képen kiszúrták a jól ismert Assassin's Creed logót. A képet lent meg is nézhetitek, ha nem találjátok rajta a logót, fordítsátok meg a képet (vagy a képernyőt...) és úgy már nagyobb eséllyel bukkanhattok rá. Lehet persze mindez puszta véletlen is vagy csak egy Easter Egg a készítők részéről, hiszen az elmúlt hónapokban felröppentek olyan szóbeszédek is, hogy valójában a Watch_Dogs az Assassin's Creed széria világában játszódik, csak épp a közeljövőben. Persze ez is csak pletyka, így érdemes ennek szellemében kezelni, de azért érdekes lehet, ha a végleges játékban több ilyen nyomra is bukkanhatunk majd.
Végül, de nem utolsósorban a minap Jonathan Morin, a fejlesztés kreatív vezetője egy interjú során igyekezett többek között a fél éves halasztásra is magyarázatot adni.
"Lényegében volt egy komplett, majdnem kész játék a kezünkben, így az volt az okos lépés, ha nem piszkálunk bele túlságosan. Először fel kellett mérnünk, mi az, amin mindenképp változtatni szeretnénk, majd ezt a lehető legpontosabban meg is léptük. Eleve hatalmas volt a játék. Így csak azt kellett biztosítanunk, hogy tényleg minden mindennel összeköttetésben legyen. Lényegében semmi drasztikus újítást nem adtunk a játékhoz. Csak mindent egy picit tovább csiszoltunk." - magyarázta Morin. A teljes interjút az Edge magazin oldalán olvashatjátok. ■

Watch_Dogs
A legutóbbi Watch_Dogs cikkek, hírek

hozzászólások (0)

további hírek

Renoir videoteszt

Kipróbáltuk az oldalnézetes noir platformert.

Regisztrálj a Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands zárt bétájára!

Egyelőre keveset tudni a bétáról, de várhatóan a következő hónapokban rajtol majd el.

JátszóDome: Shadow Tactics - Blades of the Shogun #2

Nézd meg az első küldetés befejezését.

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.

Hivatalos - Jön a The Last of Us: Part II!

Elképesztően zseniális előzetes! Folytatódik Joel és Ellie zseniális kalandja!