Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Watch_Dogs Watch_Dogs

Már 8 millió példányban kelt el a Watch_Dogs

Az első negyedéves pénzügyi jelentés szerint ennyit adtak el a kiskereskedőknek. Sorra dőlnek meg a rekordok.

2014.07.11. 08:26 | szerző: Malakai | kategória: Játék

A Watch_Dogs sikere jócskán hozzájárult ahhoz, hogy a Ubisoft június 30-án zárult üzleti negyedéves bevétele 374 százalékkal szárnyalja túl az egy évvel korábbit. A kiadó bevétele ugyanis idén 360 millió euró lett az idei első üzleti negyedévben. Összehasonlításképp, a tavalyi hasonló időszakban ez az összeg 76 millió euró volt.
„A Watch_Dogs sikere és az idei E3-on prezentált játékaink minősége kiemeli a stratégiai pozíciónkat, valamint az innováció iránti elköteleződésünket, továbbá megerősíti a hosszú távú szemléletünket” – írta Yves Guillemot, a Ubisoft vezérigazgatója a stúdió első negyedéves pénzügyi jelentésében. Guillemot arról is beszélt, hogy ezekkel a mutatókkal a Watch_Dogs a vezető franchsie-ok közé pozicionálta magát, és erre a következő évek során építkezni kívánnak. „Az értékesítési mutatók tanúskodnak a Ubisoft szakértelméről. Ez a szakértelem teszi lehetővé, hogy az új konzolgenerációk érkeztével kitűnjünk a versenytársaink közül, és ezzel új magaslatokat érjünk el.” A Watch_Dogs már az első héten megdöntötte a Ubisoft eladási rekordját, hiszen 4 milliós bevételével a stúdió történetének legsikeresebben induló franchise-a lett.
Nagy év lehet ez a Ubisoft számára, hiszen a Far Cry 4 és az Assassin's Creed: Unity jó eséllyel további százmilliókkal duzzaszthatja az eddig befolyt rekordösszeget. ■

Watch_Dogs
A legutóbbi Watch_Dogs cikkek, hírek

hozzászólások (32)

GeryG
GeryG 2014.07.11. 13:03
Áh, valójában csak azért csinálom, hogy minél több hsz legyen minél több topikban. :D
balays82
balays82 2014.07.11. 13:17
Azt nem mondom, hogy nem lehet elvárni. De te tudsz példát mondani, amikor egy ilyen fejlesztés valóban állejtősre sikerült nextgen gépre (vagy PC-re)? Mondjuk a BF4-en kívül, amiről pl. tudom, hogy PS4 tulajok nem dobják hanyatt magukat a minőségétől. A CoD: Ghost nem állejtős, a Thief nem állejtős, a Wolfenstein nem állejtős, a Sniper Elite III nem állejtős. A Watch Dogs sem. Akkor meg miért csak a Ubisoft kapja ilyen keményen az ívet? Azért mert 2012-ben mutattak valami jobbat, de akkor már megint ott vagyunk, hogy nem sikerült túllépni ezen a traumán. Csak a PS4-ből tudok kiindulni, ahol eddig magasan a Killzone: Shadow Fall és az inFamous: Second Son néz ki a legjobban. Egyik sem jelent meg az előző generációra. Meg még ott van az NBA 2K14, de ott bevallottan két különböző verziót csináltak. A legtöbb fejlesztőnek azonban erre valószínűleg sem ideje, sem pedig kapacitása nincs. Szóval nekem csak az a bajom ezzel, hogy a Ubisoft kapja magasan a legtöbb kritikát azért az egyébként teljesen általános jelenség miatt, hogy az új generáció kezdeti időszakában nem jönnek az állejtős játékok. Majd jönnek év végén, meg jövőre, nem is véletlenül halasztották el olyan sok játék megjelenését.

Gump:

Persze, technikailag elmarad. Mert a tűzcsapból feltörő víz átmegy az autón, mert nem karcolódik a fal, meg hülyén gurul le az autó a lépcsőről. Ezek tények. Csak szerintem ezektől még egy játék sem lett jobb vagy rosszabb. A GTA IV mit ért vele, hogy tudta ezeket, miközben a Rockstar fejlesztőinek anyukái folyamatosan csuklottak, annyit emlegette őket a játékosok nagy része?
Gump
Gump 2014.07.11. 23:51
Az a baj, hogy nekem az ilyen dolgok nagyon sokat tudnak dobni, ha a fejlesztők megcsináltak olyan apróságokat, amitől a hozzám hasonló hülyék néznek egy nagyot, hogy erre is gondoltak (erre nagyon jó volt euphoria). Ha ezek elmaradnak, vagy bizonyos dolgokra nem figyeltek, akkor az kizökkent. Ha a játékmenet olyan lenne, akkor ezen is felülemelkednék, de nekem ilyen téren sem nyújtott semmit a WD. Aminél elkap a hangulat ott ennél komolyabb dolgokat is elnézek, de itt ez nem volt meg.
(Szerintem nem szidják most kevesebben az Ubisoftot, mint annak idején a Rockstart.)
De tényleg szurkolok egy jó (jobb) második résznek, és főleg várom a GTA V őszi megjelenését.
GustyX
GustyX 2014.07.12. 11:33
Nem.
De egyik játékkal kapcsolatban sem vágták át (olyan látványosan) a jónépet, mint tették azt a WD esetében. Igen, megint ott vagyunk, hogy 2012-ben mi volt és nagyon nem azt kaptuk, de tekintsünk el a köztes videóktól.
Ha 2012-ben képesek voltak olyan grafikai megjelenítésre, akkor 2 év múlva (ami grafika szempontjából nem kevés) 2014-ben miért nem? Épp ezért volt olyan nagy elvárás az WD-nál, ami a next-gen konzolok esetében hihetőnek is tűnt. Ráadásképpen a PC-s verzió és a next-gen verziók előnyt élveztek a fejlesztés során. De sem a PC-s, sem a next gen verziók nem hozták azt, amit hozhattak volna (ha pedig a 2012-es videó csak egy előre generált techdemo volt, akkor az Ubisoft örülhet, hogy csak ennyire utálják őket, jogosan).
A Far Cry 3 esetében is eljátszottak ezt, igaz akkor nem nextgen miatt, de na. Nem sok kiadó csinálj(t)a ezt, így nem hiába csak az Ubisoft kapja ezt az osztást.
GeryG
GeryG 2014.07.12. 11:40
Azért messze nem a WD volt a legnagyobb átverés az utóbbi időben, na. :D
további hírek

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.

Hivatalos - Jön a The Last of Us: Part II!

Elképesztően zseniális előzetes! Folytatódik Joel és Ellie zseniális kalandja!

9 perc Prey

A rövidke előzetes után egy jóval tartalmasabb is érkezett a The Game Awardsról.

Tartalmas öt percben a Mass Effect: Andromedáról

Akció, felfedezés, dialógus, nyomozás és autózás, mind egy trailerben.

Death Stranding trailer a The Game Awardsról

Hideo Kojima nyerte az Industry Icon díjat, köszönetképpen pedig új előzetest villantott készülő játékából.