Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

A konzolok nem bírnának a Star Citizennel

A játék nem véletlenül készül csak PC-re. A gyűjtés idő közben a 48 milliót is átlépte.

2014.07.15. 12:05 | szerző: GeryG | kategória: Játék

A Cloud Imperium Games stúdiójában készül az utóbbi évek egyik legnagyobb érdeklődésnek örvendő űrhajó-szimulátora, a Star Citizen. Bár az elmúlt években kissé háttérbe szorult a műfaj, mostanában egyre több stúdió vág bele egy-egy ilyen fejlesztésbe: elég csak a roppant ambiciózus No Man's Skyra vagy az Elite: Dangerousra gondolnunk. Azt ennyivel a megjelenésük előtt lehetetlen lenne eldönteni, hogy melyik játék lesz/lehet jobb a többinél, az viszont biztos, hogy a Star Citizen közösségi gyűjtésben fényévekre jár konkurensei előtt. A játék a napokban lépte át a 48 millió dolláros határt, a gyűjtés pedig rendületlenül folytatódik tovább. Ez pedig azt jelenti, hogy a játékos társadalom nagyon is kíváncsi, mit hoz össze Chris Roberts, aki korábban olyan kultikus címeket tett le az asztalra, mint a Freelancer és a Wing Commander. A fejlesztők a napokban azt is elárulták, hogy miért választották a PC-t, mint kizárólagos célplatformot. Elmondásuk szerint a jelenleg piacon található konzolok közül egyik sem lenne képes érdemben futtatni a játékot. Erről Eric Peterson beszélt az olasz PC-Gaming magazinnak.
"Először is, a konzolok nem bírnának a Star Citizennel. Chris és én PC-s játékokon nőttünk fel és az utóbbi években azt tapasztaltuk, hogy a PC a partvonalra került, mivel a legtöbb játék csak a konzolos kiadások portjaként jelent meg rá, így grafikailag messze nem aknázták ki az erőforrásait. A jelenlegi játékos PC-k félelmetesen erős CPU-val és GPU-val bírnak. A legújabb konzolgenerációban található hardverek sem képesek felvenni velük a versenyt, hiszen már most erősebb játékos PC-t lehet összerakni."
Peterson ezzel együtt igyekezett megnyugtatni mindenkit, hogy a Star Citizen futtatásához nem lesz erőműre szükség, ráadásul a játékosok számát is 50-70 között szeretnék limitálni világonként, hogy elkerüljék a teljesítménybeli problémákat.
"Olyan játékot szeretnénk készíteni, ami megmutatja a PC-k igazi erejét, olyanoknak, akik szeretnek többmagos GPU-t és folyadékhűtést építeni a gépükbe, és akiket zavarna, ha gépük nem lenne maximálisan kihasználva." A Star Citizen tehát továbbra is nagyratörő tervek mentén készül, de félő, hogy e tervek közül melyiket mennyire sikerül valóra váltania a fejlesztőknek. A pénzmag gyűlik, ezzel együtt az elvárások is egyre magasabbak lesznek. Azt pedig mindenki tudja, hogy a túlzott elvárásoknak gyakorlatilag egyetlen játék sem képes megfelelni... ■

Star Citizen
A legutóbbi Star Citizen cikkek, hírek

hozzászólások (3)

Attak
Attak 2014.07.15. 20:31
Ilyen játékot a legkönnyebb csinálni: nem kell optimalizálni :D
Corvus5
Corvus5 2014.07.15. 20:43
Nem olvastad el akkor a cikket, mert szó sincs arról, hogy ne optimalizálnák.

Én ittam minden szavukat, mert erről ugatok én is már hosszú évek óta. A konzolok poros nyomába sem érhetnének a PC-knek, ha nem butítanának le mindent csak azért, hogy ne sírjon a sok fix hardveres szája.:)
Attak
Attak 2014.07.16. 08:22
Elolvastam a cikket,és elsőre is lejött,hogy egy szóval sem említik,hogy ne optimalizálnák...némileg irónikusnak szántam a kommentemet,csak a megfelelő smiley-t nem biggyesztettem oda... bár egyébként egy játéknál sem írják,hogy ne optimalizálták volna, aztán meg tessék...
Egyébként meg igazat adok neked ;-)
további hírek

JátszóDome: Shadow Tactics - Blades of the Shogun #2

Nézd meg az első küldetés befejezését.

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.

Hivatalos - Jön a The Last of Us: Part II!

Elképesztően zseniális előzetes! Folytatódik Joel és Ellie zseniális kalandja!

9 perc Prey

A rövidke előzetes után egy jóval tartalmasabb is érkezett a The Game Awardsról.

Tartalmas öt percben a Mass Effect: Andromedáról

Akció, felfedezés, dialógus, nyomozás és autózás, mind egy trailerben.