Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Nem kap folytatást a Spec Ops: The Line

Habár adott volt a kritikai siker, a Yager sem folytatást, sem egyéb katonai akciójátékot nem kíván fejleszteni a jövőben.

2014.07.22. 07:45 | szerző: Malakai | kategória: Játék

Hiába a remek kritikai visszhang és a pozitív visszajelzések, a Spec Ops: The Line-t fejlesztő Yager Entertainment nem kíván hasonló stílusú játékot fejleszteni. Mivel a Spec Ops: The Line népszerűségében nem tudta felvenni a verseny a mainstream lövöldékkel, a kiadó számára anyagi bukást jelentett a játék. Erről beszélt a német Gamestarnak adott interjújában Timo Ullman, a stúdió ügyvezető igazgatója. „Ha nem tudsz versenyezni a nagyokkal, túl nagy a kockázat. Túl szűk az "intelligens", "okos" játékok piaci rése.” A Yager azonban optimistább legújabb projektjük, a Dreadnought kapcsán, mellyel az űrhajós sci-fi-mezőnyben próbálnak meg ismét maradandót alkotni. Mindenesetre sajnálatos, hogy az anyagiak vetnek vissza egy tehetséges fejlesztőcsapatot attól, hogy tovább haladjanak a megkezdett – és nem utolsó sorban – kritikailag egyszer már elismert úton. ■

Spec Ops: The Line
A legutóbbi Spec Ops: The Line cikkek, hírek

hozzászólások (7)

Raistlin666
Raistlin666 2014.07.22. 15:39
A komolytalanság nagyon nem állna jól azt hiszem. A csak nevében folytatott játékokról meg nincs túl jó véleményem!
KobraP
KobraP 2014.07.22. 15:55
Pedig igenis kellene neki folytatás . A nevében folytatott játékokra ott a példa a FarCry . Mennyi köze van az 1-2-3 rész egymáshoz de mégis milyen jók lettek . Továbbá szerintem igenis jó játék volt .
Amit nem értek hogy most több helyen is látom hogy az ilyen űrhajó irányítós vagy szimulátoros nem is tudom mi a helyes megfogalmazása , de most miért látnak ebben lehetőséget ? Vagy csak én vagyok ilyenektől elzárkózva ?
GustyX
GustyX 2014.07.22. 16:20
Nem a komolytalanságra céloztam a Postal-lal, hanem az ámokfutásra, amit a főhős követ el a Dubaiban ért sokk hatására. Magyarul megbomlik az elméje.

Az előttem szóló meg +1.
Artemius '89
Artemius '89 2014.07.23. 03:04
Szerintem a játékmenet is erősen addiktív volt a Spec Ops-ban, mire felocsúdtam 3-4 küldetéssel arrébb jártam, a történet pedig, ahogy mások is mondták, páratlan, hihetetlen milyen erővel tudja átadni a háború lelki hatásait. És szívesen láttam volna egy folytatást, ami talán a sztoriban nem, de stílusban és mélységben hasonló lett volna, a Spec Ops-ban itt-ott fellelhető gyermekbetegségek nélkül.
-T0ng-
-T0ng- 2014.07.23. 11:32
Mert eddig hiány volt belőle! Most ez jelenti a piaci rést, főleg hogy ott a Star Citizen, ami megindította igazából a lavinát. A fejlesztők látták mennyit adna az ember egy ilyen játékért, gondolták amúgy is hiány van, nosza hegesszünk mi is egyet.

Most, ahogy én látom, a piac elsősorban a közös játékot diktálja. Mindenbe igyekeznek a készítők egy beépített COOP módot berakni,egyből elérhető az egyjátékos részből elmosva a játékmódok közötti határt.

Egy űrhajós játék meg közel tökéletes ehhez. 1999 környékén volt nagy divat űrszimulátorokat készíteni. Akkor a Microsoft Starlancer játék, a X-Wing és a Star Citizen-t összehozó Chirs Roberts féle Wing Commander volt a fő húzóerő.

De szép is volt az a korszak :-D Az ember akkor még minőségi játékot kapott, és ha tartalmi bővítést kapott a játék akkor azt kiegészítőnek hívták és fele olyan hosszú volt, mint a játék:D
további hírek

Tartalmas öt percben a Mass Effect: Andromedáról

Akció, felfedezés, dialógus, nyomozás és autózás, mind egy trailerben.

Death Stranding trailer a The Game Awardsról

Hideo Kojima nyerte az Industry Icon díjat, köszönetképpen pedig új előzetest villantott készülő játékából.

Várható megjelenések - 2016. december

Bár lecsengett az őszi főszezon, az utolsó hónapra is jutott néhány ígéretes premier.

Ingyenes Neverwinter Nightsszal indult el a GoG téli akciója

48 órán át szerezhető be ingyen az RPG Diamond Edition verziója.

JátszóDome: Killing Floor 2

Zoo_Lee a zombigyilkolós co-op játékba vetette bele magát.