25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Játékhírek

Sid Meier's Civilization: Beyond Earth infók

Szóba került a fejlődési fa, valamint az ok, amiért az első telepesek teljesen magukra vannak utalva.

Írta: GeryG

Idén áprilisban jelentette be a Firaxis, hogy készül a Sid Meier's Civilization: Beyond Earth, amelyről egyből leszögezték, hogy nem a népszerű stratégiai sorozat egyenes ági leszármazottja, inkább csak mellékág lesz. Ennek megfelelően egészen más környezetre (egy idegen bolygóra), valamint alapelemeiben eltérő játékmenetre számíthatunk. Ezekről mesélt a napokban Will Miller és David McDonough, vezető fejlesztők, akik több érdekességre is kitértek.
Ezek egyike maga a történet alapja, vagyis az új világ felfedezése. Az előző játékokkal ellentétben ugyebár a jövőben kezdődik kalandunk, amikorra az emberiség már képessé vált más bolygók felfedezésére és kolonizálására. Mivel a számunkra is lakható bolygók nem épp a szomszédban vannak, a telepesek csak oda szóló jegyet válthatnak, ráadásul a hatalmas távolság miatt az első perctől kezdve teljesen magukra vannak utalva. Nem kapnak segítséget otthonról, nem érkezik készletutánpótlás sem, mindent maguknak kell előállítaniuk és megteremteniük. Viszont egy bolygó benépesítése rengeteg erőforrást igényel, ezért egyetlen nagy kolonizációs művelettel nem is megvalósítható. A kisebb telepes csoportok tehát a bolygó véges erőforrásaiért fognak megküzdeni egymással.
Mivel egy teljesen idegen világban kell helytállnunk, a fejlesztések is gyökeresen mások lesznek, mint a korábbi Civilization részekben. Ne feledjük, a távoli jövőben járunk, tehát nem kell majd újra feltalálnunk a kereket és a matematikát, de az is igaz, hogy a játék első felében még "a Földről hozott technológiákra" fogunk támaszkodni. Idővel azonban számtalan irányba elmehet a fejlődésünk, hiszen nem tudhatjuk, mi vár ránk új otthonunkban. Ennek eldöntését pedig a játékosok kezébe szeretnék tenni a fejlesztők.

Kattints ide, ha tetszett a cikk!

Sid Meier's Civilization: Beyond Earth

Platform:

Fejlesztő: Firaxis Games

Kiadó: Take 2 Interactive

Megjelenés:
2014. október 24. PC
n/a: Mac, Linux

» Tovább a játék adatlapjára

GeryG

GeryG
2010 végén csatlakozott a PC Dome cikkírói csapatához, pár hónappal később pedig már hírszerkesztőként is tevékenykedett. Lassan 15 ezer írásos anyag fűződik a nevéhez a magazinban, amivel a képzeletbeli dobogó csúcsán áll.

HOZZÁSZÓLÁSOK

Még nincs hozzászólás, légy Te az első!