Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Titanfall

48 óra ingyen Titanfall

Remek játékok ingyen az Origin Game Time kínálatában.

2014.08.22. 18:34 | szerző: GeryG | kategória: Játék

Ha még van olyan, akit érdekel, de nem próbálta ki a Respawn Entertainment első játékát, a Titanfallt, annak itt a remek alkalom. Az Electronic Arts Origin Game Time kezdeményezésének keretében ugyanis most két napig teljesen ingyen próbálhatjátok ki a robotos játékot. A rendszer pofon egyszerű: még közel három napotok van, hogy az Origin fiókotok segítségével letöltsétek a játékot, de a 48 óra tiszta játékidő csak akkor indul el, amikor először elindítjátok azt. Onnantól viszont folyamatosan ketyeg az óra, szóval érdemes két szabad napot rászánni.
A Titanfall mellett most a Plants vs. Zombies: Garden Warfare, amelyet 72 órán keresztül nyüstölhettek, valamint a Kingdoms of Amalur: Reckoning, amely szintén 48 órás változatban érhető el. Korábban a Battlefield 4 is a kínálat részét képezte, de aki akkor lemaradt, az se búsuljon, hamarosan újabb akció veszi kezdetét. ■

Titanfall
A legutóbbi Titanfall cikkek, hírek

hozzászólások (8)

RAI*DEN
RAI*DEN 2014.08.23. 03:20
Megértem, ha nem tetszik, de nem tudok veled egyetérteni...
jeszkar
jeszkar 2014.08.23. 08:05
Megértem én is, de két dolog, csak a botok ölésévvel nem lehet nyerni (összesen egy játékmód van, ahol egyáltalán számon van tartva, nem szoktam moba játékokkal játszani, de ha jól sejtem, ott sem lehet pusztán minionok gyilkosával nyerni - ugyanez igaz a Titanfallra.) Kettő, még jó, hogy kisebb a visszarúgása a fegyvereknek, mind történeti szempontból (a jövőben járunk, a fegyvereknek fejeltebbeknek kell lenniük), mind játékmechanika szempontból is (gyors mozgású, parkour-röző játékosokra kell lőni, felesleges nehezítés lenne).
Skorpio90
Skorpio90 2014.08.23. 12:33
Ma még adok neki egy esélyt, hátha változik a véleményem.
Skorpio90
Skorpio90 2014.08.23. 12:34
Nem kötekedésből, de akkor mondd, miért nem! Tényleg kíváncsi vagyok rá.
RAI*DEN
RAI*DEN 2014.08.23. 13:30
Én sem akarok kötekedni, sem fennkölt lenni, de játszottam Battlefield több részével(1942, 2142, 2-3-4 multijával), Counter Strike-al úgy 1.3 óta egészen a Source-ig amivel egy jó 3-4 évet végignyomtam, Call of Duty multival, Quake 3 arena és Unreal Tournamentekkel(egyedül az UT3-al nem nyomtam), tehát a műfaj krémjéhez volt szerencsém, és azt kell mondjam, hogy a Titanfall mint multi lövölde, véleményem szerint kurva hangulatos, és nem árt hozzá némi skill is. Az UT és Quake játékokat leszámítva, rengetegszer találkoztam azzal a problémával, hogy rengeteg a csíra kemper(lásd Bf-ek, és CoD-ok, a CS meg stílusa miatt magában is hordozza részben, de abban is sok az indokolatlan kempelés). Ennél a játéknál azt szeretem, hogy úgymond a kempereknek itt egyáltalán nincs sok esélye, mert a cím eleve egy pörgős játékstílust kíván meg az embertől, amihez ha elsajátítja az ember az ingame parkour rejtelmeit(amihez azért nem kevés gyakorlás kelletik és a pályák ismerete).

Amúgy ez a botozás leírása a részedről, meg a titán lehívása és akkor indulhat a rock n roll kb a játékmenet kiherélése :). Én pl sosem ölök botokat, folyamatosan koslatok a pályákon, hogy más pilótákat mészároljak inkább le. A botok meg elég hülyék ahhoz, hogy ne tudjanak megölni, egy ellenséges pilóta már több kihívással bír, és a botok megölése csupán egyetlen egy játékmódban ér valamit, az összes többiben csak töltelék. Amúgy rendszerint én le sem szoktam hívni a titánt ha az adott játékmód nem kívánja meg(pl hardpoint dominationnél kifejezetten jól jön a titán azokhoz a hardpointokhoz, amik titánnal is elérhetőek, a LTS csak titánnal játszható, míg más játékmódokban is van haszna. Pl Pilot hunternél egy hatásos boost, de attrition játékmódon belül csak akkor hívom le, mikor már nagyon szorul a hurok a nyakam körül, marked for death-nél is csak akkor mikor én vagyok megjelölve, CTF-nél meg a titán nem rendeltetésszerű használata sokszor csak hátrány). Skill azért kelletik ide, meg kelló tapasztalat, hogy az ember tudja, hogy játékmódonként az egyes pályákon milyen húzásokból származik előnye illetve hátránya, illetve a gyors pozicionálás és folyamatos mozgással ténylegesen lehet borsot törni az ember orra alá. Legtöbben nem értik ezt a játékot és ordibálják rám, hogy cheater vagyok, mikor a kezdést követően irgalmatlan tempót diktálva az ellenfél kezdőhelyénél járok, és sok NOOB még csak azon gondolkozik általában, hogy hova és hogyan menjen kempelni(holott a játékmenet megkívánja a mobilitást és sebességet), de az első respawn után már megy is a rage, hogy hogyan meg miként jutottam oda, olyan rövid idő alatt :).

Amúgy a fegyverek visszarúgásához annyi magyarázat társul, hogy ez nem fegyverszimulátor, de mondhatnám azt is, hogy a komolyabb mordályok igen is rendelkeznek visszarúgással(lásd LMG, sniperek, meg burst fire-es fegyverek, de a pisztolyoknál eléggé látványos pl), de akkor már azt is vegyük figyelembe, hogy olyan felszerelésben lép mezőre minden egyes pilóta, amivel bármilyen mértékű esést túl lehet élni, így könnyen elképzelhetőnek tartom, hogy esetleg olyan enhance-ok is lehetnek a pilot outfiteken, amik esetleg a tökéletes célzást teszik lehetővé az egyes fegyverekkel :).

De amúgy érdekes, mert a fegyvervisszarúgás többnyire az UT és quake játékokban sem volt olyan jelentős mértékben jelen emlékeim szerint :)
további hírek

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.

Hivatalos - Jön a The Last of Us: Part II!

Elképesztően zseniális előzetes! Folytatódik Joel és Ellie zseniális kalandja!

9 perc Prey

A rövidke előzetes után egy jóval tartalmasabb is érkezett a The Game Awardsról.

Tartalmas öt percben a Mass Effect: Andromedáról

Akció, felfedezés, dialógus, nyomozás és autózás, mind egy trailerben.

Death Stranding trailer a The Game Awardsról

Hideo Kojima nyerte az Industry Icon díjat, köszönetképpen pedig új előzetest villantott készülő játékából.