Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Shadowrun: Hong Kong a Kickstarteren

Alig néhány óra alatt elérték a kitűzött célt, mostanra már a háromszorosa is összegyűlt.

2015.01.14. 09:39 | szerző: GeryG | kategória: Játék

Nagy népszerűségnek örvend a Shadowrun sorozat, amelynek legújabb részét a napokban jelentette be a Harebrained Schemes. A Shadowrun: Hong Kong elkészítéséhez a Kickstarteren kérték a játékosok támogatását, ahol 100 000 dollárt tűztek ki célul. Ezt az összeget alig néhány óra alatt össze is dobták a rajongók, jelenleg közel a háromszorosánál jár a számláló és még bő egy hónap hátra van a kampányból. A játék a Shadowrun: Returns és a Shadowrun: Dragonfall folytatása lesz, teljesen önálló történettel, ami a 2056-os Hong Kongba repíti a játékosokat.
"A Shadowrun: Hong Kongtól pontosan arra számíthattok, amire egy Harebrained Schemes féle Shadowrun játéktól számítanátok. Erős történet, rengeteg morális döntési helyzet, emlékezetes karakterek eltérő személyiséggel, kihívásokkal teli körökre osztott harcrendszer, részletes karakterszerkesztő, valamint egy sajátos mágiával kevert cyberpunk világ, ami immár 25 éve létezik." - olvasható a fejlesztők beszámolója.
Megfelelő anyagi támogatás esetén új karakterek, új küldetések, jobb hangok, hosszabb játékidő és kibővített játékmenet várhat a játékosokra. Emellett minél nagyobb összeggel támogatjuk a projektet, annál értékesebb ajándékok ütik a markunkat. Ezekről a játék Kickstarter oldalán olvashattok részletesebben. A Shadowrun: Hong Kong kizárólag PC-re, Linuxra és Macre készül, de megjelenési dátumról egyelőre nem beszélnek a fejlesztők. ■

Shadowrun: Hong Kong
A legutóbbi Shadowrun: Hong Kong cikkek, hírek

hozzászólások (7)

Noggle
Noggle 2015.01.14. 21:38
A Dragonfall nem tudom milyen, de nálam a Returns volt talán az év legnagyobb csalódása. Ennek megfelelően túl nagy reményeket nem fűzök.
gothmog
gothmog 2015.01.15. 09:22
Nem tudom, hogy mi volt a csalódásod pontos oka, így kétfelé választanám a dolgot...

Ha a "fapadossága" volt az elsődleges ok, vagyis pl. jobb grafikát, átvezető videókat és "beszélő" karaktereket vártál, akkor a Dragonfallban is ugyanúgy csalódnál. Ebben a tekintetben ugyanis semmi sem változott, és nem érdemes kipróbálnod.

Ha viszont az volt a gondod a Dead Man's Switch-csel, hogy totálisan lineáris (mellékküldetések szinte teljes mellőzésével); nincsenek benne igazán saját személyiséggel rendelkező NPC-k, akikről - amolyan bioware-esen elbeszélgetve velük - mind többet és többet megtudhatsz a történet alakulásával, és saját küldetésük is van; esetleg a történetet nem érezted elég erősnek, akkor viszont érdemes próbát tenned a Dragonfallal! A történeti szál szerintem bivalyerős, izgalmas és jól elmesélt; rendesen kidolgozott csapattársaid lehetnek, akiknek a fejlesztésébe/fejlődésébe - bár leegyszerűsítve - beleszólhatsz; a kezelőfelületen javítottak valamelyest; a csaták egy fokkal taktikusabbak és nehezebbek, mint a DMS-ben voltak; a játék történet-felépítése pedig kicsit a BG2-re hajaz (egy bizonyos ponton itt is adott pénzmennyiséget kell összeszedned a továbblépéshez, amit bizonyos küldetések elvállalásával szedhetsz össze - ezek a küldetések pedig többnyire igen jók, változatosak és a saját maguk kis történeti egységén belül fordulatosak is, és olyan illúziót keltenek, mintha a játék kevésbé lenne lineáris).
gothmog
gothmog 2015.01.15. 16:46
No, pont találtam egy cikket, ami összehasonlítja az alapjátékot, valamint a Dragonfallt (illetve a Dragonfall DC-t). Elég alapos és korrekt, érdemes végigolvasni. (Egyébként hasonló véleményen vagyok, mint a leírás elkövetője: a Dragonfall szerintem is az utóbbi jó néhány év egyik legjobb cRPG-je.)

Itt olvasható
Noggle
Noggle 2015.01.15. 18:03
Grafikával nem volt különösebb gond, mostanság is előveszek régi RPG-ket. Nekem sokkal inkább hiányzott az a faktor, ami a tipikus RPG-ket megkülönbözteti a Dungeon Crawler RPG-ktől, sokkal több interakció/szabadság. Még egy Icewind Dale 2-ben is több volt szerintem a párbeszéd elem vagy mellékküldetés, érdekes NPC (mint ahogy erről a második kategóriában részletesen írtál). Mátrix-ban lévő harcrendszer sem nyerte el a tetszésemet, kicsit túlegyszerűsítettnek, nagyrészt unalmasnak éreztem. Valahogy a felszerelésrendszer is egyszerűsített volt, főleg ha arra gondolok, hogy miként javult...
Voltak más apró problémáim vele, meg persze voltak pozitív tulajdonságai (pl Shadowrun világa/hangulata el lett találva, karakterfejlődés is ok stb) is vannak, élvezni viszont nem tudtam.

Köszönöm a cikket, át fogom olvasni rendesen.
gothmog
gothmog 2015.01.15. 18:56
Egyébként mindent, amit írtam a Dragonfall Director's Cut változatára értettem (az adja a "teljes élményt").

A mátrixbeli harcok különben nem változtak, viszont - mint a belinkelt cikk is írja - a dekázás képzettség sokkal hasznosabb lett, mert párbeszédopciókban is előjön sokszor, plusz egyéb helyzetekben is használható olykor. A felszerelésrendszer szintén nem lett igazán összetettebb. Ám minden másban, amit írtál, óriásit fejlődött a Dragonfall az alapjátékhoz képest!
további hírek

JátszóDome: Shadow Tactics - Blades of the Shogun #2

Nézd meg az első küldetés befejezését.

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.

Hivatalos - Jön a The Last of Us: Part II!

Elképesztően zseniális előzetes! Folytatódik Joel és Ellie zseniális kalandja!

9 perc Prey

A rövidke előzetes után egy jóval tartalmasabb is érkezett a The Game Awardsról.

Tartalmas öt percben a Mass Effect: Andromedáról

Akció, felfedezés, dialógus, nyomozás és autózás, mind egy trailerben.