25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Játékhírek

Aranylemezre került a The Order 1886

Az előrendelők exkluzív DLC-vel is gazdagabbak lesznek.

Írta: GeryG 23 hozzászólás

Befejeződött a The Order 1886 fejlesztése, a játék hivatalosan is aranylemezre került. A Ready at Dawn alkotása lehet az idei első nagy PS4-exkluzív cím, amit nem csupán hatalmas várakozás előz meg, de esélye is van, hogy megfeleljen neki. A történet egy fiktív viktoriánus Londonban játszódik, ahol egy titkos társaság vívja harcát különös, farkasemberekre emlékeztető lények ellen. Tavaly nekünk is lehetőségünk nyílt kipróbálni egy küldetés erejéig a játékot, tapasztalatainkat itt olvashatjátok.
A fejlesztés tehát véget ért, így a február 20-i premier most már szinte sziklaszilárdnak tekinthető. Az érdeklődőknek arra is van lehetősége, hogy előrendelje a játékot, amiért egy exkluzív DLC is a markukat ütheti. A The Knight's Arsenal csomag a főhőst, Galahadet öltözteti egyedi ruhákba: Red Lightning Pack (Red Knight egyenruha és Arc Rifle Prototype fegyver) és Arsonist Pack (Black Knight egyenruha és Arsonist Rifle fegyver). A DLC tartalmáról új trailer is érkezett.

Kattints ide, ha tetszett a cikk!

További képek

  • The Order: 1886
GeryG

GeryG
2010 végén csatlakozott a PC Dome cikkírói csapatához, pár hónappal később pedig már hírszerkesztőként is tevékenykedett. Lassan 15 ezer írásos anyag fűződik a nevéhez a magazinban, amivel a képzeletbeli dobogó csúcsán áll.

HOZZÁSZÓLÁSOK

thri77
thri77 [652]
Ezt es a jatekaim.hu 6e ft-os kinalatait elnezve, azt hiszem itt sem beszeltem nagyon hulyesegeket. :)

http://attackofthefanboy.com/news/did-sony-drop-price-of-the-order-1886-due-to-low-sales/
thri77
thri77 [652]
Elsőre valóban nem indokoltam, de szerintem nem is kell minden véleménynyilvánításnál megtenni. Ha van rá igény, akkor úgyis előkerül a dolog, mint ahogy a következőben le is írtam. S annál kicsit részletesebben azért szerintem, mint amit itt leírtál. :)
De akkor még egyszer:
1. A játék fogadtatása már most elég vegyes (és direkt nem írtam, hogy negatív!), mind a kritikusok, mind a játékosok véleményét figyelembe véve.
2. A Dead Space iskolapéldája fejlesztői körökben, hogy hogyan is tud egy (jó!) játék megbukni a kasszáknál. Tetszik vagy sem (bevallom nekem sem), a multi bizony selling point. Nem szabad csak magadból kiindulni.
3. Az exkluzivitás igenis lehet veszélyes. Nagyon egyszerű matek. Nem tud annyi elmenni belőle, mint egy multi címből. S ahhoz, hogy jó eladásokat produkáljanak, bizony nagyon jónak kell lennie a játéknak, s sokszor még az sem feltétlen elég. Olyan címek is szenvedtek ettől, mint a Heavy Rain, Rayman Legends, vagy mostanában a Bayonetta 2.
De úgy érzem felesleges tovább beszélni róla, ugyanazokat a köröket futjuk, mást már nem tudok hozzátenni. Megjelenés után kiderül.
balays82
balays82 [14276]
Amikor először leírtad, hogy bukás lesz, nem nagyon indokoltad meg. Utána meg annyival, hogy nincs benne multi és exkluzív. Szerintem egyik sem a játék minőséget befolyásoló tényező, az utóbbit meg nem is nagyon értem, attól még önmagában nem nagyon bukott meg játék, hogy exkluzív volt. Nyilván nem fognak belőle annyit eladni, mint egy multiplatform címből, de ez természetes. Egyébként attól, hogy valaki másképp gondolkodik valamiről, nem kell azt hinni, hogy megorrolt bárkire is. :-)
thri77
thri77 [652]
Véleménye mindenkinek van (klasszikus idézésének ziccerét hagyjuk :), így nekem is. Leírtam amit gondolok és ezt érvekkel támasztottam alá. Aztán könnyen lehet, hogy nem így lesz, jó egy (de inkább két) hónap múlva kiderül. Amiatt viszont, hogy valaki másképp gondolkozik valamiről, nem kell rá megorrolni. Ezért is írtam, mert kiéreztem a soraidból. Písz....
balays82
balays82 [14276]
Nem állok ki lelkesen mellette, mert ahhoz tudni kellene, milyen a játék. Az viszont szemet szúr, hogy hasonlóan kevés információ birtokában már most anyagi és kritikai bukást vizionálnak egyesek.
» Összes hozzászólás listázása a fórumban (23 db)