Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Uncharted 4: A Thief's End

Nyílt világú Uncharted 4: A Thief's End

A fejlesztők nem akarják egyetlen előre definiált megoldásra kényszeríteni a játékosokat.

2015.01.22. 15:23 | szerző: GeryG | kategória: Játék

Az elmúlt napokban újabb érdekes információk láttak napvilágot az idén érkező Uncharted 4: A Thief's End kapcsán. A fejlesztő Naughty Dog játéka már kizárólag PlayStation 4-re készül, ami - az eddig látott képek és főleg a negyedórás bemutató alapján - garantáltan megújult látványvilágot is von maga után. Ennek persze ára is van, vagyis könnyen lehet, hogy megfelelő játékélmény oltárán a képkockák számát fogják beáldozni. Erről egy nemrég készült interjúban a játék rendezője, Bruce Straley mesélt az EDGE magazinnak.
"Alapvetően 30 fps felett vagyunk, de a demo ennyire volt rögzítve. Mindent elkövetünk, hogy olyan játékot készítsünk, amilyet szeretnénk. Ez azt jelenti, ha a 60 fps valamilyen játékélményt rontó hatással jár, akkor a mi, fejlesztők felelőssége kimondani, hogy az élményt helyezzük a 60 fps fölé."
A stúdió korábbi (PS3-as) játékai is rendre 30 fps-re vagy legalábbis annak környékére voltak belőve, így e téren már van rutinja a srácoknak - várhatóan nem lesz gond a játék teljesítményével.
A másik érdekesség, amiről szó esett mostanában, az az új rész világa. A fejlesztők a korábbi epizódokkal ellentétben szeretnének sokkal nagyobb szabadságot a játékosok kezébe adni, vagyis az előzőeknél kevésbé lineáris küldetésekre számíthatunk. Nem szeretnék a játékosokat egyetlen, előre definiált arany középútra beterelni, így a küldetések és feladatok rendre több módon is teljesíthetőek lesznek. A pályák sokkal nagyobbak és összetettebbek lesznek, de arra azért odafigyelnek, hogy ne essenek túlzásba. Minden terület kényelmesen és értelmes keretek között feltérképezhető, felfedezhető lesz. ■

Uncharted 4: A Thief's End
A legutóbbi Uncharted 4: A Thief's End cikkek, hírek

hozzászólások (56)

totyak
totyak 2015.01.25. 11:17
Ha belegondolunk, nyíltan soha senki nem mondja meg miért hagyja ott a csapatát. Mindenki új kihívásokat keres, ez a sablon szöveg. De nem kell félteni ezeket az embereket, a videojáték fejlesztés elég belterjes dolog, mindig találnak maguknak ugyanolyan jó helyet. Az más kérdés, hogy ezt a készülő játékok hogy tolerálják. Teszem azt egyik pályába még X teszi bele az ötleteit, ami így nagyon élvezetes, másik rész megmár Y-hoz tartozik, aki kevésbé kreatív. Fene tudja, a végleges játékban kiderül gond volt e a személyi változás.
thri77
thri77 2015.01.25. 11:23
Nyilván nem mondják meg, mert a betyárbecsület mellett ott vannak az NDA-k amiket aláírtak. Plusz ha valaki elkezd pampogni, az nem kifejezetten tesz jót a karrierjének sem. Szóval sajan maradnak az ilye sablon szövegek, amit mondtál.
SolidSnakeGH
SolidSnakeGH 2015.01.25. 11:58
Csapaton belül lehet legpontosabban tudni, mi történhetett. Tőlünk is akárhányszor elment egy kolléga, ritkán volt köze az "új kihívások keresésének", inkább más faktorok játszottak közre.
thri77
thri77 2015.01.25. 12:37
Persze, de én a nagyközönség felé való kommunikálásról beszélek. Aminek nagy része nyilván kamu lesz mindig is.
Hamika95
Hamika95 2015.02.08. 23:28
Valóban fantasztikus játék lesz, kár hogy nem jön PC-re.
Tetszettek az előző részek, azokat tudtam játszani konzolon, de ez most szerintem nem fog össze jönni.
A konzoloké lesz a jövő :)
további hírek

Sniper Elite 4 sztori trailer

Mi történt Olaszországban 1943-ban?

Renoir videoteszt

Kipróbáltuk az oldalnézetes noir platformert.

Regisztrálj a Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands zárt bétájára!

Egyelőre keveset tudni a bétáról, de várhatóan a következő hónapokban rajtol majd el.

JátszóDome: Shadow Tactics - Blades of the Shogun #2

Nézd meg az első küldetés befejezését.

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.