25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Játékhírek

Átlagos pontokat kapott eddig a Dying Light

Megérkeztek az első értékelések, amelyek kicsit vegyes pontokat hoztak magukkal.

Írta: GeryG 40 hozzászólás

Megjelent a Techland új játéka, a Dying Light. A Dead Island zombis túlélő játékmenetét összekeverték a Mirror's Edge ugrálós, akrobatikus elemeivel, mindezt pedig egy hatalmas, szabadon bejárható városba helyezték. Az alapötlet tehát egész ügyes, de az első beszámolók alapján a kivitelezés már legfeljebb csak átlagosnak mondható. Íme az első pontszámok:

A Dying Light a fenti pontok alapján tehát valóban egy erős átlagos alkotásnak tűnik, persze a pontozás mindig szubjektív véleményt takar. A játék PC mellett PlayStation 4-re és Xbox One-ra jelent meg.

Kattints ide, ha tetszett a cikk!

Dying Light

Platform:

Fejlesztő: Techland

Kiadó: Warner Bros.

Megjelenés: 2015. január 30.

Minimális rendszerigény: Intel Core i5-2500 3,3 GHz/AMD FX-8320 3,5 GHz, 4 GB RAM, GeForce GTX 560/Radeon HD 6870 1 GB RAM-mal, 40 GB HDD, Windows 7/8/8.1 64 bit/Ubuntu Linux 14.04

Ajánlott konfiguráció: Intel Core i5-4670K 3,4 GHz/AMD FX-8350 4 GHz, 8 GB RAM, GeForce GTX 780/Radeon R9 290 2 GB RAM-mal, 40 GB HDD

» Tovább a játék adatlapjára

GeryG

GeryG
2010 végén csatlakozott a PC Dome cikkírói csapatához, pár hónappal később pedig már hírszerkesztőként is tevékenykedett. Lassan 15 ezer írásos anyag fűződik a nevéhez a magazinban, amivel a képzeletbeli dobogó csúcsán áll.

HOZZÁSZÓLÁSOK

totyak
totyak [445]
Az nem intolerancia, hogy mindenki szájkaratézik, aztán elballag a boltba és mégis megveszi a játékot.
SolidSnakeGH
SolidSnakeGH [806]
A felhasználónak aztán valóban édes mindegy, hogy egy hibásan kiadott termék melyik termelői réteg döntése által lett olyan, amilyen. Te írtad, hogy "Leírtam, hogy szerintem ez így nem megfelelő hozzáállás a fejlesztők részéről. Kiadjuk szarul, aztán majd összefoltozzuk.". Én pedig csupán adtam egy árnyalást, hogy azért nehogy azt higgyük már, hogy mindig a devek a bűnbakok.

"Az a nagy baj, hogy annyira megengedő lett a játékos társadalom, hogy lassan semmit nem torol meg."

Ööö.. pont hogy nem toleránsak a mai gamer felhasználók.
(és akkor a GamerGate ügyet is csak zárójelesen jegyzem meg)
totyak
totyak [445]
De a játékost hol érdekli, hogy fejlesztői, vagy kiadói dolgok miatt bugtenger a játék? Ha a kiadó akkora tróger, hogy nyomja a fejlesztőket és nem enged a határidőből, akkor ne csodálkozzanak, hogy felháborodás van felhasználói oldalon. Egyébként én kifejezetten azt olvastam, hogy a fejlesztők arcoztak a felhasználók felé ennél a játéknál. Az a nagy baj, hogy annyira megengedő lett a játékos társadalom, hogy lassan semmit nem torol meg. Kijön a vacak Assassin, nem gond, megvesszük így is, meg majd a következő részt is. Ésminden játéknál ugyanez megy.
RAI*DEN
RAI*DEN [3086]
Erre a felülpontozásra tipikusan jó példa az éppen terítéken lévő Call of Duty epizódok. Minden egyes részét túlajnározzak. Pár részt tudok csak kiemelni amik megállták a helyüket(mw1-2, black ops2).
SolidSnakeGH
SolidSnakeGH [806]
Ebben egyetértünk. Ha már többszöri határidő-csúsztatás után is gameplay-blocker bugok maradnak a rendszerben, akkor az már házon belüli probléma.
» Összes hozzászólás listázása a fórumban (40 db)