Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Nyáron jön a Giana Sisters: Dream Runners

Folytatást kap a 2013-ban megjelent platformer.

2015.03.22. 19:59 | szerző: GeryG | kategória: Játék

Talán kevesen emlékeznek az 1987-ben megjelent C64-es játékra, a The Great Giana Sistersre. Az ennek feltámasztását célzó Giana Sisters: Twisted Dreamsre viszont annál többen emlékezhetnek, mivel ennek megjelenésére alig két évvel ezelőtt, 2012-ben került sor. A játékot a Black Forest Games csapata készítette és összességében elég jó fogadtatásban részesült ahhoz, hogy a fejlesztők belefogjanak a folytatás elkészítésébe. Készül tehát a Giana Sisters: Dream Runners, amely a tervek szerint már a nyáron meg is fog jelenni. A játék helyi és online többjátékos móddal is rendelkezni fog, amelyben egyszerre akár négyen is egymásnak feszülhetnek a játékosok. Eleinte csak Giana lesz elérhető a játékban (de ő is mindjárt négy különböző alakban), ám ahogy haladunk előre a pályákon, további szereplőket oldhatunk fel.
A tervek szerint PC mellett PlayStation 4-re és Xbox One-ra is elkészül a játék, amely néhány kép társaságában megkapta első előzetesét is. ■

előző
következő
Nyáron jön a Giana Sisters: Dream Runners
Nyáron jön a Giana Sisters: Dream RunnersNyáron jön a Giana Sisters: Dream RunnersNyáron jön a Giana Sisters: Dream RunnersNyáron jön a Giana Sisters: Dream RunnersNyáron jön a Giana Sisters: Dream RunnersNyáron jön a Giana Sisters: Dream RunnersNyáron jön a Giana Sisters: Dream RunnersNyáron jön a Giana Sisters: Dream Runners
Giana Sisters: Dream Runners
A legutóbbi Giana Sisters: Dream Runners cikkek, hírek

hozzászólások (7)

Barthezz
Barthezz 2015.03.23. 06:09
Pont a főboss miatt írtam a kegyetlenül nehéz jelzőt, bár hozzáteszem, a 3. világ pályáin ezen kívül is akadtak már frusztrálóan nehéz részek, persze a végtelen élet és a viszonylag sűrűn elhelyezkedő checkpointok miatt azért teljesíthetőek voltak ezek. A végső bossnál viszont sztem is túllőttek a célon. Nekem az pár nap próbálkozás után, úgy kb. 50-60. nekifutásra lett meg és kellett hozzá egy jóadag mák is, mivel randomszerűen jöttek a támadásai és nem volt mindegy, mikor épp mit kapott az ember. Általában az első 2 találatot szinte mindig be tudtam vinni neki, de a 3.-ig már nagyon sokáig kellett hibázás nélkül körbe-körbe ugrálni.

A Rise of the Owlverlordnál én is észrevettem, hogy a normal lett az easy mód, így én annak eleve hardon futottam neki. Nos, ezen a fokozaton a nehézség hozta az eredeti játék 3. világának szintjét, sőt, egy picit felette is volt és ezen a szinten az ottani végső boss is nagyon durván nehéz volt. Bár az alapjáték főszörnyéhez nyilván nem ért fel. A normal nehézségi szintbe csak belelestem, de az egy vicc volt és fél kézzel, csukott szemmel is kb. teljesíthető volt egy óvodás számára is, így sajnos épp az arany középút hiányzott. Mindenképp pótold be a hard fokozatot, mert ha nem azon játszottad ki, akkor gyakorlatilag egy teljesen lebutított változatát vitted végig a kieg.-nek, majdnem egy teljesen más játékot.
CarRoy
CarRoy 2015.03.23. 10:33
Igen, az alapjáték 3. világa már valóban kellő kihívást nyújtott, bár ha jól rémlik annyiszor kellett nekifutnom egy-egy résznek, hogy még pont élveztem az újbóli nekifutásokat (de biztos téptem a hajamat ettől függetlenül pár szekciónál). A utolsó boss-t kb. 2 napnyi próbálkozás után feladtam, mert egyszerűen nem éreztem magamban az erőt, hogy ez nekem sikerülhet. Mondjuk az is rendesen közrejátszott, hogy ha kiléptél, akkor minden alkalommal előtte le kellett tolni a hozzá tartozó pályát, ami elég időigényes. Pont az a random faktor vette el a kedvem, amit te is írtál; nagyon jól kellett reagálni és koncentrálni jó pár percig, hogy sikerrel legyőzd azt az átkozott dinót. A rekordom "másfél" lövedék bevitele volt, annál tovább nem ment. Belenéztem anno egy überhardcore-os végigjátszásba is; hihetetlen, hogy van ember, akiben már csak a gondolat magja is felmerül, hogy nekikezdjen ennek :-D Persze nem ment bele emberünk felesleges gyűjtögetésbe és kitérőkbe, csak a fővonalon haladt a leggyorsabban, na de akkor is kérem.

A kiegészítős normal fok tényleg nevetségesen könnyű volt; meglepődtem, hogy én fejlődtem ennyit vagy a készítők könnyítettek rendesen az alapjáték után, de sajnos csak bekavartak az elnevezésekkel. Köszi a biztatást, a napokban szerintem bele is lesek a hard fokozatba, hisz úgyis össz-vissz 7 pályáról beszélünk és hajt a kíváncsiság, mennyivel lehet izzasztóbb az egész.
Barthezz
Barthezz 2015.03.23. 13:53
Helyes, mindenképp játszd végig a kieg.-et hardon, mert ekkora különbséget két nehézségi fok között nem nagyon láttam még játékban. Maguk a pályák felépítése is teljesen eltér. Úgy kell kb. elképzelni, ami a legszembetűnőbb különbség, hogy míg hardon gyakorlatilag a legtöbb pálya tele van hosszú szakadékokkal, amik fölött a levegőben ellenségről ellenségre ugrálva (sokszor 10-15 ugrást megtéve) lehet továbbmenni, addig normalon (azaz easy-n) az összes ilyen szakadék fölé képeztek egy hidat, amin csak átsétálsz, vagy tét nélkül ugrálhatsz fent az ellenségeken. Ezenkívül egy csomó akadályt, tüskét, csapdát is kiszedtek és lényegesen több ellenség van a pályákon is. Ég és föld a különbség. Az elnevezést én sem értem, hiszen az alapjátékban az itteni hard volt a normal. Még pontosabban pedig igazából van egy very easy és egy very hard mode és az ezek közötti easy, normal és hard fokozat hiányzik. A végső boss is teljesen más, az hardon annyira nehéz volt, hogy ezt a pályát végül easy-n csináltam meg először, ami gyakorlásnak jó volt, aztán utána megoldottam persze hardon is.

Gurglewocky: Ezt is próbáld meg sztem még egyszer, mert sok-sok próbálkozás után azért össze lehet hozni. Tény, hogy nagyon frusztráló kilépni és újrakezdeni, mert baromi hosszú és meglehetősen nehéz is előtte a pálya, ráadásul magát a bossfightot is nagyon rossz mindig újrakezdeni, mivel addig, amíg nem önti el lávával a talajt, nagyon egyszerű és unalmas és ezt az 1-1,5 percet mindig újra és újra le kell játszani. Nem tudom, a patch előtt vagy után játszottad-e ezt a pályát, de a patch egy nagyon lényeges könnyítést adott hozzá és kiküszöbölte az alapjáték egy értelmetlen húzását. Először ugyanis a patch nélküli verziót próbáltam és itt a második életet az első kör után adja, ami tök felesleges, mert az simán hozható addig sérülés nélkül. Ezután pedig az utolsó, brutál nehéz 2 körre nincs már további élet. Nekem ezután tűnt fel a youtube-videokon, hogy kissé másként adagolja az életet a program és ekkor jöttem rá, hogy patchelnem kéne. hogy Nos, a patch után ezt a plusz életet az 1. helyett a 2. kör után adja, ami óriási segítség volt sztem és végül így sikerült megcsinálnom.
CarRoy
CarRoy 2015.03.26. 00:28
Nos, be is pótoltam a játékot hard fokozaton. A főboss egyelőre itt sem jött össze, bár túl sokszor még nem futottam neki. Annak viszont örülök, hogy az újrajátszás során sikerült kimaxolni a pályákat az összes kristály megtalálásával. Ahogy írtad, tényleg köszönőviszonyban sincs egymással a két nehézségi szint. Hardon valóban sokkal több a talaj nélküli szekció, sok akadály gyorsabban mozog vagy szemetebb ritmusban működik. Gyakran előjott a madarakon való folyamatos ugrálás is, ám ezt már az alapjátékban volt alkalmam begyakorolni, mert emlékszem előfordult olyan titkos hely, ahová 10-nél több baglyon át vezetett az út, ezért ott igencsak el kellett kapni a ritmust. Amikor viszont bejöttek a képbe az ágyús részek, na az nem volt semmi; az egyik pálya végén konkrétan "ágyúgolyó esőben" kellett iszonyú sokáig lavírozni, így igazi teljesítmény volt túljutni rajta :-) A megpróbáltatások ellenére nagyon élveztem az egészet és sokkal nagyobb kihívást/sikerélményt jelentett lenyomni egy-egy szintet, mint azt a kezdő fokozaton tettem. Persze a pályaismeret segített valamennyit, de inkább az volt az érzésem, hogy ahol már normal fokozaton is megkövetelt a játék egy bizonyos szintű ügyességet, az hardon duplán vagy triplán combosabb lett, de alapjában véve a többi etapot a "kellemesen nehéz" kategóriába sorolnám. Ettől függetlenül "ipari mennyiséget" haltam, de mivel pörgős a játék, ezt nem érzi az ember egyáltalán idegesítőnek.

Szerintem az alapjáték főbossát én már a patch-elt verzióban tapasztalhattam meg, mert az első szakasz után nem kaptam semmiféle bónusz pajzsot. Viszont a másodikon már sosem jutottam át, így nem volt szerencsém látni, ott van-e vagy sem. Sajnos az ilyesmikhez, ahol csupán egy-két ütéstől megfekszem, nekem kevésbé van türelmem és kézügyességem. Emlékszem, ennél a harcnál hasított belém a felismerés, hogy "Ja, hogy ezt a játékot a kőkemény platformer imádók számára készítették? Érdekes, de mégis sikerült eljutnom ideáig" :-) De Isten rá a tanúm, hogy egyszer tényleg megkísérlem letörölni a Föld színéről azt a bestiát :-P
Barthezz
Barthezz 2015.03.30. 12:56
Csak most látom a válaszod, úgyhogy picit késve reagálok. A kieg.-ben említett ágyúgolyós pálya a kalózhajós volt, aminek a zenéje teljesen a Karib-tenger kalózait idézi, hú, ezt a pályát nagyon szerettem a hangulata miatt. :-P A legutolsó csatát próbálgasd még, Gurglewockyhoz képest azért lényegesen könnyebb, bár elég sokat elpepecseltem vele. A nehézséget itt is a támadások mikéntjének és sorrendjének véletlenszerűsége adja, itt is kell mák, mert van olyan támadása, ami teljesen begyakorolható és sérülés nélkül megúszható és van olyan is, amit szinte képtelenség sérülés nélkül megúszni. Érdekes amúgy, mennyit számít a "talaj", mert ugye "normal"-on épp ettől lett nagyon könnyű, hogy a tüskéket szilárd platformra cserélték.

Gurglewocky esetén meg, hááát, ha a második találat bevitele még nem jött össze, úgy tényleg elég esélytelennek tűnik, persze azért ne add fel. :-D Nekem úgy volt ez kb. 50 próbálkozás, hogy az első 2 találat az esetek 80%-ában megvolt, ráadásul egy jóiedig az említett patch nélkül próbáltam, ahol nem adott életet a 2. találat után. Ha eleve így kezdek neki, akkor előbb összejött volna.
további hírek

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.

Hivatalos - Jön a The Last of Us: Part II!

Elképesztően zseniális előzetes! Folytatódik Joel és Ellie zseniális kalandja!

9 perc Prey

A rövidke előzetes után egy jóval tartalmasabb is érkezett a The Game Awardsról.

Tartalmas öt percben a Mass Effect: Andromedáról

Akció, felfedezés, dialógus, nyomozás és autózás, mind egy trailerben.

Death Stranding trailer a The Game Awardsról

Hideo Kojima nyerte az Industry Icon díjat, köszönetképpen pedig új előzetest villantott készülő játékából.