Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Új játékon dolgozik a BioShock fejlesztője

Ken Levine új játékában a szereplők igényei és vágyai befolyásolják majd a viselkedésüket.

2015.04.13. 21:41 | szerző: GeryG | kategória: Játék

Ken Levine egyike a legelismertebb videojáték-fejlesztőknek. Az elmúlt években olyan játékokat köszönhettünk neki, mint a BioShock és a BioShock Infinite, de korábban dolgozott a SWAT 4-en, a System Shock 2-n és a Thief: The Dark Projecten is. Levine a BioShock Infinite óta nem jelentkezett új játékkal, ám a napokban interjút adott a Game Informer magazinban, amelyben elárulta, hogy már készül legújabb projektje. Ez egyelőre még nincs olyan állapotban, hogy hivatalosan is be lehessen mutatni, de néhány apróbb érdekességet azért elárult vele kapcsolatban. Az új játékban a történetmesélés egy új formáját szeretné megvalósítani. A szereplők más játékokkal ellentétben eltérő vágyakkal és igényekkel rendelkeznek, ezek pedig hatással lesznek a viselkedésükre, a játékosokkal való kapcsolatukra. „Az egész rendszer, amin dolgozunk, azon az egyszerű tényen alapul, miszerint egy érdekes karakter megalkotásához szükség van annak érzéseire, vágyaira és igényeire. A játékosnak pedig lehetősége lesz, hogy ezeket az igényeket kielégítse, gátolja, vagy épp teljesen figyelmen kívül hagyja. Azért hiszem, hogy ez a rendszer működőképes, mivel nagyon összetett módja a karakterek kezelésének. Eléggé rendszerszerű játék. A karakterek érzései velünk kapcsolatban folyamatosan változnak, hol erősödnek, hol enyhülnek. De a karakter mozgatója végig az igényei és vágyai maradnak, ez pedig semmiben sem különbözik bármitől, amit korábban írtam.” Levine új játékáról tehát egyelőre elég keveset tudni, de a jelek szerint ismét innovatív megoldásokra számíthatunk tőle. A 2K Games kiadásában fog megjelenni, várhatóan FPS nézetben játszódik majd sci-fi környezetben. ■

hozzászólások (1)

ivanova36
ivanova36 2015.04.14. 07:44
Mass Effect 2-ben is volt hasonló, igaz ott nem "vágy"-nak volt titulálva hanem talán hűségnek.
Az utolsó nagy csata előtt kellett segíteni a társaiknak lezárni ügyes-bajos dolgaikat hogy a végén a maximumot nyújtsák, és túléljék a nagy balhét.

Baldur"s Gate-ben is volt valami hasonló, hogy a "jó" beállítottságú nem fért meg egykönnyen a "rosszal".

Ezt a vágyak rendszert majd minden játék használja, csak máshol: Feladatnak hívják.
" A játékosnak pedig lehetősége lesz, hogy ezeket az igényeket kielégítse, gátolja, vagy épp teljesen figyelmen kívül hagyja. " - felveszed-e tőle a feladatot, vagy sem, ha felvetted leadod neki vagy sem. :) vagy másnak adod le más jutalomért...

Illetve ott van példának a Sims :)

Kérdés hogy a fentieken kívül gondolkozik vagy csak marketing duma, mint anno a Half-Life-é hogy él a világ akkor is ha nem vagy ott....
további hírek

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.

Hivatalos - Jön a The Last of Us: Part II!

Elképesztően zseniális előzetes! Folytatódik Joel és Ellie zseniális kalandja!

9 perc Prey

A rövidke előzetes után egy jóval tartalmasabb is érkezett a The Game Awardsról.

Tartalmas öt percben a Mass Effect: Andromedáról

Akció, felfedezés, dialógus, nyomozás és autózás, mind egy trailerben.

Death Stranding trailer a The Game Awardsról

Hideo Kojima nyerte az Industry Icon díjat, köszönetképpen pedig új előzetest villantott készülő játékából.