Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Hogy áll a Star Citizen FPS modulja?

A Star Marine névre keresztelt játékrész helyzetéről részletes jelentést adtak a játék hivatalos oldalán.

2015.05.12. 13:25 | szerző: GeryG | kategória: Játék

A Star Citizen szeretné alapjaiban megreformálni az űrhajó-szimulátorok műfaját. Ehhez a fejlesztő Cloud Imperium Gamesnek minden anyagi háttere adott, hiszen csak a játékosok több mint 80 millió dollárt adományoztak a projektnek. A készítők egy egyszerű szimulátornál jóval összetettebb élményt szeretnének kínálni, amelynek része az FPS mód is. A fejlesztés során a játékot különböző modulokra bontották, ezeket a támogatók külön-külön ki is próbálhatják. Az első a hangár modul volt, ahol alaposan szemügyre vehettük leendő űrhajónkat, majd ezt követte az aréna modul, ahol már működés közben is ki lehetett azt próbálni.
A legtöbben talán mégis az FPS modulra kíváncsiak, hiszen ez jelentősen kibővíti a játszóterünket. A fejlesztők a napokban a hivatalos oldalon közzétettek egy jelentést, amelyben e játékrész jelenlegi helyzetéről adnak képet. Ebből kiderül, hogy a modul hivatalos neve mostantól Star Marine lesz, amely egyaránt fontos részét képezi a többjátékos módnak, valamint a Squadron 42 néven emlegetett egyszemélyes kampánynak. A készítők régi álma, hogy a hagyományos belső nézetű akciójátékokat egy űrhajó-szimulátorba integrálják. A Star Citizenben nem egy űrhajót fogunk alakítani, hanem annak pilótáját. Így arra is lehetőségünk lesz, hogy landolva egy idegen bolygón, mi magunk ereszkedjünk le annak felszínére, megküzdjünk a rakományunkra pályázó kalózokkal, vagy hajónkon visszaverjük az azt megtámadó idegenek hullámait. Ráadásul az ígéretek szerint mindezt mindenféle menük és töltőképernyők nélkül. Többek között ezért is választották a CryEngine-t a játék alatt teljesítő motornak. A készítők ígérete szerint az új modul megjelenése már nem várat sokáig magára, vele együtt érkezik majd a multicrew, vagyis a legénység modul is. Terveik szerint ezek sokkal részletesebbek lesznek, mint egy hagyományos alfa állapotú játék: figyelnek az animációkra és általában minden fontos részletre. Erre példa, hogy egy nullgravitációs új sportágat is teljesen lemodelleztek benne. Az elmúlt hetekben már a belső tesztelés folyt, ez alapján finomítják tovább a netkódot, javítanak a korábban látott animációkon és a nullgravitációs elemeken. Ezekről a hivatalos oldalon részletesen is olvashattok, ahol képeket és videókat is találtok a Star Marine modulról. ■

előző
következő
Hogy áll a Star Citizen FPS modulja?
Hogy áll a Star Citizen FPS modulja?Hogy áll a Star Citizen FPS modulja?Hogy áll a Star Citizen FPS modulja?Hogy áll a Star Citizen FPS modulja?Hogy áll a Star Citizen FPS modulja?Hogy áll a Star Citizen FPS modulja?Hogy áll a Star Citizen FPS modulja?Hogy áll a Star Citizen FPS modulja?Hogy áll a Star Citizen FPS modulja?Hogy áll a Star Citizen FPS modulja?Hogy áll a Star Citizen FPS modulja?Hogy áll a Star Citizen FPS modulja?
Star Citizen
A legutóbbi Star Citizen cikkek, hírek

hozzászólások (0)

további hírek

Renoir videoteszt

Kipróbáltuk az oldalnézetes noir platformert.

Regisztrálj a Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands zárt bétájára!

Egyelőre keveset tudni a bétáról, de várhatóan a következő hónapokban rajtol majd el.

JátszóDome: Shadow Tactics - Blades of the Shogun #2

Nézd meg az első küldetés befejezését.

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.

Hivatalos - Jön a The Last of Us: Part II!

Elképesztően zseniális előzetes! Folytatódik Joel és Ellie zseniális kalandja!