Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Jöhet végre a WarCraft IV?

Évek óta várunk rá, de a Blizzard eddig a StarCraft II-vel volt elfoglalva. Ez most megváltozhat.

2015.08.13. 21:30 | szerző: GeryG | kategória: Játék

2010 nyarán jelent meg a StarCraft II: Wings of Liberty, amellyel a Blizzard hosszú évek után tért vissza a valósidejű stratégiai játékok piacára. A második felvonás, a Heart of the Swarm közel három évet váratott magára, csak 2013 tavaszán érkezett meg, de még ezzel sem vált teljessé a StarCraft II története. Ehhez trilógiává kell bővülnie, ez év végén pedig megjelenik a harmadik fejezet, a Legacy of the Void. Ennek kapcsán Tim Mortent, a játék producerét kapták mikrofonvégre, aki érdekes dolgokat árult el.
„Ezzel nem a StarCraft ér véget, csak ezeknek a karaktereknek a története. Egyelőre nincsenek konkrét terveink, de annyit mondhatok, hogy ez az univerzum akkora potenciállal bír, hogy még rengeteg történetet elmesélhetünk benne. Ugyanakkor nagyon jó hallani, hogy mekkora igény van egy új stratégiára a WarCraft világában, szóval amint végzünk a Legacy of the Voiddal, összeül a csapat és megbeszéljük, merre folytassuk tovább. Nem kérdés, hogy beszélnünk kell a WarCraftról, a StarCraftról, de az sem kizárható, hogy valami egészen új ötlettel rukkolunk elő. Bármi megtörténhet.”
Morten sokat sejtető szavai bizakodásra adhatnak okot a WarCraft IV-re vágyó rajongók számára. Ha végre tényleg megjelenik a StarCraft II harmadik fejezete is, elég nagy öngól lenne a srácoktól, ha továbbra is ezt az immár ötéves projektet erőltetnék. Ha viszont előveszik a másik nagy klasszikust, a WarCraftot (amelynek utolsó részének utolsó kiegészítője 2003-ban jelent meg, vagyis immár tizenkét éves), azzal rajongók millióinak szívét dobogtatnák meg. Rendben, ott a máig kirobbanóan sikeres és népszerű World of Warcraft, így az univerzum egy percig sem volt elhanyagolva. De mégis, a rajongók most már a WarCraft IV-ért kiáltanak. ■

WarCraft IV
A legutóbbi WarCraft IV cikkek, hírek

hozzászólások (27)

VodevilX
VodevilX 2015.08.17. 10:26
Az biztos, hogy ezeknél a játékoknál ha az összképet nézed, egyiknek ez a tankja nagyobb, a másiknak meg valami más, de végül mégiscsak tankja van mind2-nek.

De ilyen szinten, ahogy a Blizzard csinálja, úgy szerintem senki más. Menjünk egy kört. Starcraft. A szimbolikus alapegységeik: Marine vs Zergling vs Zealot. Meg hozzá a játékmechanika, szinte semmi hasonlóság, ég és föld játékstílus egyik a másikhoz képest. WarCraft 2-ben még lehet, hogy nem ennyire, de a WarCraft 3-at már szépen az SC vázra építették, ráadásul emelve a tétet 4 választható oldal.
Shadowguard
Shadowguard 2015.08.17. 10:43
Hát pont mostanában játszom újra a kampányt és a WoL lehet, hogy játékidőben nem marad el, de cserébe tele van töltelékküldetésekkel és (szerintem) a pályák 80%-a arra épül, hogy kapok egy új egységet és akkor nekem azzal az új egységgel kell menni, mert arra épül a pálya.
HotS még nem került sorra másodjára, de úgy emlékszek ott sokkal élvezetesebb volt a kampány, mint a terranoknál. Pedig nem is szeretem a zergeket:-D
VodevilX
VodevilX 2015.08.17. 10:54
Most itt a téma kapcsán én meg pont nekiugrottam hétvégén a HotS-nak. Én sem szeretem a zergeket, csak a zergeket nem, vagyis őket igazából csak ölni jó:D... multiban inkább Terran párti vagyok, viszont a Protoss kampányt szerettem a legjobban SC+BW-ban is.
De legalább story-ban napra kész leszek. Viszont erősen fontolgatom, hogy ezzel ha végeztem, akkor WC3 madj TFT jöhet.
LordMatteo
LordMatteo 2015.08.17. 11:24
Tökéletesen elbeszélsz mellettem, én a C&C-ről írtam. Ott a végső taktika mindig a mammoth tank és társainak tömege volt, a Starcraftban viszont nem tudtál nyerni csak siege tankokkal, csak cruiserekkel, csak protoss carrierrekkel, stb. Egy épeszű ellenfél ellen nem. A Starcraftban, de még az Age ofban is nagyjából működik ez a kő-papír-olló dolog (Age of-ban próbáltál valakit megverni paladinokkal? nagy hiba :D. egyedül talán a brit hosszúíjas+papos kombót nem lehet csuklóból überelni), a C&C-ben meg szimplán be kell gyakorolni a legjobb építési sort a legjobb egység tömeges gyártásáig, és ennyi. Szeretem a széria korábbi részeit, de attól még erről szólnak.

A Warcraft 3-ban se lehetett nyerni csak taurenekkel/knightokkal/abominationökkel/macidruidával, mert mindenre van valami ellenszer, ezért kell kombinálni.
VodevilX
VodevilX 2015.08.17. 14:42
Jó de ezt minden játékban meg lehet csinálni... Először is attól függ, ki ellen/mi ellen játszogatsz. Nyilván nem egy SC2 master ligában.
Én ezekkel a régi játékokkal fiatalon sosem túl komolyan játszottam. Persze, hiszen a szívem mélyén mindig is utáltam az RTS-eket, mert mégis mi az hogy én nem építhetem ki békésen fél óra alatt a bázisom, mire még egy fél óra alatt hajlandó vagyok a komplett sereget is legyártani :D Szóval így kb medium szinten simán működött. Csak jól kell választani. Most HotS-ban normálon annyi az egész, hogy legyártok pár tucat Hydra vagy Mutalisket épp kell-e repülni vagy sem, és simán végig megyek, ha kell csinálok még egyszer annyit és kész. Sőt B.net-en is, ha ügyes az ember, egy szinte kizárólagos, hatalmas Marine alapú sereg megtámogatva pár Medic-el kb mindent visz.

Na de amire gondoltam, nem az hogy mi ellen mi a jó, hanem hogy mennyire párhuzamosan vannak a minimális különbséget leszámítva. Tankra ott egy másik tank a másik oldalon, gyalogosra egy másik gyalgos, vadászgép vagy helire ugyanaz. Odajön és ha fel vagy rá készülve a nagyobb tűzerő nyer.
De a kő-papír-olló, pontosan ettől lett világbajnok a StarCraft, ott csak az van mindenre valami teljesen más. Némelyik egység olyan szinten, hogy tényleg semmi másra nem jó, de arra az egy dologra brutálisan, pl régen a Valkyre, amik földre nem lőnek, de halálosztók levegőben. Ha jön ellened valami repülő egység az elején, és nem tudsz földről levegőbe lőni, és nem úgy hogy nem sebzed hatékonyan, hanem nem vagy rá alkalmas akkor baszhatod. Vagy jön 1-2 Dark Templar és csak azt nem kaszabol le, amit nem akar. És tényleg emiatt van olyan faszán kitalálva és összerakva az egész. Sőt nem véletlen, hogy ez lett e-sport, amit ma már milliók képesek streamen nézni, a C&C meg megmaradt régi emlékek szintjén.
további hírek

JátszóDome: Shadow Tactics - Blades of the Shogun #2

Nézd meg az első küldetés befejezését.

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.

Hivatalos - Jön a The Last of Us: Part II!

Elképesztően zseniális előzetes! Folytatódik Joel és Ellie zseniális kalandja!

9 perc Prey

A rövidke előzetes után egy jóval tartalmasabb is érkezett a The Game Awardsról.

Tartalmas öt percben a Mass Effect: Andromedáról

Akció, felfedezés, dialógus, nyomozás és autózás, mind egy trailerben.