Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Apró finomságok a Homefront: The Revolutionben

Olyan grafikai effektek is lesznek, amiket a játékosok zöme nem is fog észrevenni.

2015.11.07. 13:36 | szerző: GeryG | kategória: Játék

A játékosok jelentős hányada tartja, hogy minél élethűbb egy játék grafikája, annál könnyebb beleélni magunkat. Ezt pedig úgy lehet elérni, ha a fejlesztők egyre több és több olyan dolgot reprodukálnak a játékokban, amelyek a való életben annyira természetesek, hogy észre sem vesszük őket. Ilyesmikben gondolkoznak a Dambuster Studiosnál is, ahol a Homefront: The Revolution készül. A játékba olyan grafikai effekteket is beépítenek, amelyeket a játékosok java észre sem fog venni. Erre CJ Kreshner, a stúdió munkatársa a tócsákat hozta fel példaként. Egy-egy eső után tócsákban gyűlik össze a víz az utcákon, ám amint kisüt a nap, ezek a tócsák szép lassan felszáradnak. Ez is egyike az olyan megoldásoknak, amelyek a játékmenetre ugyan nem lesznek közvetlen hatással, ám az általános életszerűséghez sokat tehetnek hozzá – feltéve, hogy lesz játékos, aki lecövekel egy-egy tócsa mellett, hogy végignézze annak felszáradását. Ilyen és ehhez hasonló apróságokkal igyekeznek majd még élethűbbé varázsolni a játékot, amely a tervek szerint valamikor 2016-ban jelenhet meg PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra. ■

hozzászólások (0)

további hírek

9 perc Prey

A rövidke előzetes után egy jóval tartalmasabb is érkezett a The Game Awardsról.

Tartalmas öt percben a Mass Effect: Andromedáról

Akció, felfedezés, dialógus, nyomozás és autózás, mind egy trailerben.

Death Stranding trailer a The Game Awardsról

Hideo Kojima nyerte az Industry Icon díjat, köszönetképpen pedig új előzetest villantott készülő játékából.

Várható megjelenések - 2016. december

Bár lecsengett az őszi főszezon, az utolsó hónapra is jutott néhány ígéretes premier.

Ingyenes Neverwinter Nightsszal indult el a GoG téli akciója

48 órán át szerezhető be ingyen az RPG Diamond Edition verziója.