Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Mark Hamill a Star Citizenben

A játék egyszemélyes kampányában, a Squadron 42-ban kap szerepet.

2015.11.21. 22:34 | szerző: GeryG | kategória: Játék

A Star Citizen azon projektek közé tartozik, amely a végleges megjelenésekor vagy nagyon nagyot fog durranni, vagy ugyanekkorát fog hasalni. A Roberts Space Industries mindenesetre minden szükséges eszközzel rendelkezik a játék elkészítéséhez, ráadásul néhány komoly nevet is megnyert magának hozzá. Ezek közé tartozik Gary Oldman, Gillian Anderson, John Rhys Davis, Rhona Mitra és Mark Hamill, alias Luke Skywalker (alias Joker) is, akik a játék egyszemélyes kampányában, a Squadron 42-ban fognak szerepelni. A minap utóbbi bukkant fel egy rövidke előzetesben. ■

Star Citizen
A legutóbbi Star Citizen cikkek, hírek

hozzászólások (20)

GeryG
GeryG 2015.11.22. 19:42
Mondom én, mindannyian ugyanazt akarjuk: hogy a Star Citizen beváltsa az ígéreteit. De míg én óvatosan figyelem az eseményeket, addig Te vakon hiszel benne, ami tök jó dolog. Rég volt játék, amit ennyire vártam, mint Te ezt.
A Star Citizen legnagyobb ellensége saját maga. Soha nem vezet jóra, ha egy projekt ennyire kinövi önmagát. Egyre jönnek az újabb és újabb ígéretek, de egyelőre a teljesítésükre várni kell. Az meg miért jó, ha egy játék kvázi sosem készül el, mert mindig újabb és újabb célokat tűznek ki maguk elé, mi meg csak várhatunk rájuk. :D
Artyom
Artyom 2015.11.23. 08:21
Oké de szerintem nem tartunk ott, hogy kételkedni kezdjünk benne. 3 éve folyik a fejlesztés, ekkora játéknál egyszerűen időben vannak, komolyan vehető jelei nincsenek annak, hogy a project elakadna, a fejlesztők elkötelezettek, van anyagi háttér, minden adott, tehát kételkedésnek helye nincs, ez olyan lenne mintha a Mass Effect folytatásában kezdenél most kételkedni.

Szerintem itt az van egy Mass Effecttel ellentétben, hogy a fejlesztés félig-meddig a közönség szeme előtt történik, az átlag halandó megkap egy halom olyan információt, amit nem tud besúlyozni, nem tudja megbecsülni hol tart a project, szembesül olyan feszültségekkel, melyek feltételezem sok nagy projectnél ugyanúgy előfordulnak, csak azokat fű alatt oldják meg és nem tud róluk senki, itt meg a nyilvánosság szeme előtt zajlik, és hát ebből lesz az, hogy amíg más nagy játékban nem kételkedik az ember, hogy elkészül, ha már egyszer bejelentették (lásd Mass Effect, kételkedsz benne? :) ), ennél a játéknál meg állandó téma lesz, miközben ha megkérdeznek valakit hogy miért kételkedik, nem tud rá tényszerű dolgokat mondani, kiderül, hogy csak elvesztette a hitét, mert összeolvasott valamit amivel nem tud mit kezdeni. :)
Artyom
Artyom 2015.11.23. 08:26
Bónuszként berakok egy friss videót arról, hogy hogyan néz ki mostani állapotában a constellation, a vanguard, és a redeemer. Ezekből a constellation már repülhető a napokban kijött bébi PU kezdetleges verziójában.

https://www.youtube.com/watch?v=UX_MKxDvaOI
Sityi
Sityi 2015.11.23. 09:57
Erre hadd reagáljak külön. Azt akarod mondani, hogy lemodelleztek egy raklap hajót, aztán kezdték el a gameplay elemeket babrálni? Már bocsánat, de én akkor nem csodálom, hogy Chris Robertset kritizálják, mert fordítva dolgozik, és csak plusz munkát csinál magának. Előbb a játék motorját és a gameplay elemeket szokták tető alá hozni (lehetőleg úgy, hogy komoly, gyökeres átalakítás már ne legyen szükséges), ehhez pedig elég lenne 3-4 hajó is, aztán kellene nekiállni az asset-gyártásnak, amikor már a finomhangolás van csak. Ez így működött a Project Carsban, így megy a Fractured Spaceben, és így ment az Elite: Dangerousben.
Persze ettől még lehet, hogy a Star Citizen kiváló játék lesz (drukkolok, hogy így legyen), de a játék körüli kritikai felhangok azért furcsák...
Artyom
Artyom 2015.11.23. 10:20
Ha nem akarsz rá külön reagálni, akkor minek reagáltál? :-D

Chris Roberts alatt elfutott több nagyon hasonló játék, szerintem ne akarjál okosabb lenni nála. A hajókat nyilván azért csinálják meg a szimulátor alapjaival együtt, mert azt tudják eladni a backereknek. Emellé csinálják az egyjátékos kampányt, amibe szintén bizonyos hajók szükségesek. Ezeket a hajókat csinálják és dobják piacra elsősorban. Nyilván ezzel párhuzamosan fejlesztik a nyílt világot is, és van kapcsolat a tervezők és a nyílt világ programozói között, tehát olyan dolgokat nem csinálnak meg, ami később egyáltalán nem passzol majd bele. A moduláris történet és az új sérülésmodell egyszerűen olyan ötlet volt, ami annyira jónak bizonyult, hogy képesek voltak áldozatot hozni.
további hírek

Tartalmas öt percben a Mass Effect: Andromedáról

Akció, felfedezés, dialógus, nyomozás és autózás, mind egy trailerben.

Death Stranding trailer a The Game Awardsról

Hideo Kojima nyerte az Industry Icon díjat, köszönetképpen pedig új előzetest villantott készülő játékából.

Várható megjelenések - 2016. december

Bár lecsengett az őszi főszezon, az utolsó hónapra is jutott néhány ígéretes premier.

Ingyenes Neverwinter Nightsszal indult el a GoG téli akciója

48 órán át szerezhető be ingyen az RPG Diamond Edition verziója.

JátszóDome: Killing Floor 2

Zoo_Lee a zombigyilkolós co-op játékba vetette bele magát.