Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Átstrukturálja fejlesztési rendszerét a Wargaming

Szakítanak az egy játék - egy stúdió formulával.

2016.04.05. 08:48 | szerző: Dino | kategória: Játék

Matias Myllyrinne 15 éven át a Remedy Entertainment ügyvezetőjeként tevékenykedett, a Max Payne és Alan Wake szériák után azonban tavaly nyáron úgy döntött, valami új kihívásra vágyik. Átigazolt a Wargaming csapatához, ahol azóta fejlesztési vezetőként dolgozik. A leginkább ingyenes háborús játékairól ismert fejlesztőcsapatnál pedig mostanra jelentős átalakításokat hozott tető alá: szakítanak ugyanis azzal a módszerrel, hogy egy stúdió egy projekten dolgozik, ezentúl ehelyett minden egyes projekthez a nemzetközi fejlesztőstúdiókból a legalkalmasabb személyeket hozzák össze egy-egy csapattá az adott fejlesztéshez. "Egy stúdió készíthet egy sikerjátékot, támogathatja és fejlesztheti azt a csapat bővítésével és új menedzsmentmódszerek bevezetésével, de ez nem a legjobb megoldás." - nyilatkozta Myllyrinne. "Az elosztott fejlesztés ezzel szemben arról szól, hogy a különböző irodákban és stúdiókban lévő legjobb tehetségeket egyesítjük, hogy létrehozzuk a játékosaink által elvárt szuper élményeket. Egészen biztos vagyok benne, hogy hamarosan látszódni fog az átszervezés pozitív hatása."

hozzászólások (0)

további hírek

Idegenvezetés a Mass Effect: Andromeda hajóján

Új előzetes mutatja be a Tempestet és a gyomrában pihenő Nomadot.

Nintendo Switch részletek: március 3-án érkezik az új konzol

Az új Zelda játék is a nyitócímek között lesz.

JátszóDome: Shadow Tactics - Blades of the Shogun #7

Végigvittük az ötödik küldetést. Legyezőt is nyerhetsz!

Sztoritrailert kapott a Horizon: Zero Dawn

Azt eddig is tudtuk, hogy szép lesz, de most már azt is, hogy izgalmas is!

Január végén rajtol a For Honor zárt bétája

Három napig tart majd a teszt, a dátumot új trailerben fedték fel.