Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Act of Aggression

Megérkezett az Act of Aggression: Reboot Edition

A felújított kiadásban alaposan leegyszerűsítették és felgyorsították a játékmenetet.

2016.05.12. 01:37 | szerző: GeryG | kategória: Játék

A stratégiai játékairól ismert Eugen Systems tavaly jelentkezett eddigi legutóbbi alkotásával, az Act of Aggressionnel. Az az óta eltelt hónapokat sem lazsálással töltötték, de egyelőre nem következő játékukon dolgoztak, hanem a legutóbbinak a felújításán. Kicsit talán fura lehet egy bő féléves alkotás esetében máris felújításról beszélni, de tény, hogy elkészült az Act of Aggression: Reboot Edition. Ez valójában inkább nevezhető egy nagyobb játékmeneti frissítésnek, ugyanis elsősorban erről van szó. A fejlesztők alaposan leegyszerűsítették és ezáltal fel is gyorsították a játékmenetet, hogy az sokkal inkább az akcióról szóljon. A kutakból nyert olaj mostantól automatikusan pénzzé változik, nem kell erre külön odafigyelnünk. A bázisépítés is átalakul: a hagyományos stratégiai játékokhoz hasonlóan a bázisépítő egységek vezérelhetővé váltak. A repülőgépeket sem kell többé külön irányítanunk, csak megadni nekik a célpontot és azok már repülnek is, hogy porig rombolják. Ezeken túl általánosságban is sokat gyorsítottak a játékmeneten. Az egységek reakcióideje a felére csökkent, jobban gyorsulnak, erősebben fékeznek és gyorsabban kanyarodnak.
A Reboot Edition az eredeti kiadástól teljesen függetlenül vásárolható meg a Steamen, ráadásul ma még fél áron szerezhető be. Ez persze csak azoknak lehet érdekes, akik korábban nem vették meg az előző verziót. Aki viszont korábban már bezsákolta, az ezt a kiadást ingyen tölteti le és szabadon válthat a két változat között. ■

Act of Aggression
A legutóbbi Act of Aggression cikkek, hírek

hozzászólások (1)

Barthezz
Barthezz 2016.05.12. 10:42
Érdekesen hangzik, bár a felsoroltak közül néhány dolog már a patch-ek után is jelen volt (pl. a repülők automatikus támadása). Mivel a kampányból már csak 3 küldetés van hátra, így most már befejezem a régebbi játékmenet alapján, vélhetően a mentések sem lennének kompatibilisek. Ha korábban jön ez a frissítés pár hónappal, akkor lehet ezzel álltam volna neki a kampánynak.

Az újítások közül az irányítható bázisépítő egységeket tartom a legfontosabbnak. Nagyon megkeserítette az eredeti játékmenetet, hogy egyrészt egy már megrendelt építést így alig lehetett visszavonni, másrészt követhetetlen volt a bázisépítő egységek útja és sorrendje, a távoli pontokat csak nagyon későn érték el. Az erőforrások egyszerűsítése a leírás alapján nem teljesen tiszta számomra, az olajból eddig is automatikusan pénz lett, csak silókat kellett építeni a felhalmozáshoz. Ha azt értik ezalatt, hogy a másik 2 erőforrás (fém és ritka anyag) kivételre kerül, az viszont egy nagyon rossz irányú butítás lenne. A játék sava borsát éppen a 3 erőforrás kitermelésnek megfelelő balanszolása adta, ami oldalanként és a játék szakaszát illetően is eltért. Pl. az US Armynak az elején pénz kell sok, majd fém, a Chimerának ezzel szemben az elején kell több fém, majd a pénz kerül fókuszba, a játék utolsó szakaszán pedig a ritka anyag. A Cartel ezzel szemben már a játékszakasz közepén is sok ritka anyagot igényel, viszont ők ezt a megfelelő épületek felhúzásával önmaguk is elő tudják állítani.
további hírek

Sniper Elite 4 sztori trailer

Mi történt Olaszországban 1943-ban?

Renoir videoteszt

Kipróbáltuk az oldalnézetes noir platformert.

Regisztrálj a Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands zárt bétájára!

Egyelőre keveset tudni a bétáról, de várhatóan a következő hónapokban rajtol majd el.

JátszóDome: Shadow Tactics - Blades of the Shogun #2

Nézd meg az első küldetés befejezését.

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.