Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Megérkezett az Assassin’s Creed mozi első előzetese

Falon ugrálás, kardvívás, rejtett penge és inkvizíció… lesz itt minden.

2016.05.12. 06:30 | szerző: GeryG | kategória: Játék

Ahogy azt tegnapelőtt beharangozták, az éjszaka folyamán (egész pontosan a Jimmy Kimmel Show-ban) bemutatták a december 21-én mozikba kerülő Assassin’s Creed első hivatalos előzetesét. Az alábbi kétperces videóban először láthatjuk akcióban a Michael Fassbender által életre keltett Calum Lynchet és a spanyol inkvizíció idején élő ősét, Aguilart. A hangsúly természetesen utóbbin van. A látottak alapján egyelőre nehéz lenne megjósolni, hogy a történet mennyire mélyül el, hisz a trailer inkább az akciójelenetekre koncentrál. Abból tehát kapunk is bőven, van itt kardozás, rejtett penge, falon ugrálás és minden, ami egy orvgyilkos átlagos munkanapjába belefér. És persze nem maradhatott el a… na de inkább nézzétek meg! ■

hozzászólások (10)

Lacko
Lacko 2016.05.12. 14:55
Szerintem nem a modern szál kivezetése miatt szürkül a sorozat, hanem mert közelednek korban a mához. Ha visszalépnének a középkorba, simán lehetne jó új részt csinálni a modern szál nélkül is.

És bár a film előzetese nagyon meggyőző, azért egy picit félek ettől a sztoritól. Nem a készítők lennének az első (és az utolsók se), akik semmit nem tudnak a spanyol inkvizícióról, de csekélyke tudásukat is Dawn Brown könyvekből szedték. Ne legyen igazam!
szbszig
szbszig 2016.05.12. 15:36
Én az első bekezdéssel nem értek egyet. A francia forradalom világára kifejezetten kíváncsi voltam, és a viktoriánus kor is izgalmasan hangzik, bár a Syndicate-tel még nem játszottam. Nekem konkrétan azzal van problémám, hogy a modern szál teljesen elsorvadt. Úgy volt izgalmas a múltban kutakodni, hogy annak közvetlen kihatása volt a jelenre meg a világ sorsára.

A másik megjegyzéshez viszont csatlakozom. Egy jó Assassin's Creed műhöz feltétlenül kell valamennyi történelemhűség, akár játékról, akár filmről, akár könyvről beszélünk. Nyilván néhány változtatás belefér, hogy beleszőjék a templomosok és az asszaszinok jelenlétét, cselekményszálát, de ha alapvetően tévképzeteken nyugszik az egész korszak ábrázolása, az tönkrevágja a művet teljesen.
Gump
Gump 2016.05.12. 15:43
Nekem a jelen szál kötelezően letudandó akármi volt, engem Altair, Ezio története érdekelt. Syndicate kimaradt, nagyon akciósan megveszem, mert azért kíváncsi vagyok, de a Unity nálam teljes érdektelenségbe fulladt, úgy ahogy volt mindenestől, a 3. rész végigjátszására sem bírtam rávenni magam háromszori nekirugaszkodásra sem. Ott is a főhős (múltbéli) volt tök semmilyen/idegesítő (mint a Unityben) és azt sem tudom ott a jelen szálban mi volt.
A Black Flag nagyon tetszett, azt sem tudom abban volt-e jelenkori szál, nem is érdekelt, ott meg élveztem a karibi hajózást.
Azért az első részekben persze még érdekes volt a jelen szál is, de egyáltalán nem ezt vártam soha, hogy azok a részek jöjjenek, hanem amikor visszamentem múltba.
Lacko
Lacko 2016.05.12. 17:19
A Unity nekem is tetszett, de nekem - bár a III-as is tetszett - már a pisztolyok megjelenésével volt egy kis bajom - de még belefért. Viszont a Syndicate gőzmozdonyai és Lugerre emlékeztető öntöltő/ismétlő pisztolyai már kicsit sok nekem. Főleg ha marad az időbeni irány és még ennél is modernebb lesz a következő rész.
És amúgy jó a Syndicate (klasszak a karakterek, van humora, vannak hangulatos részek), csak valahogy azért az egész város mégis fakó. Persze semmi sem mérhető Firenzéhez és Velencéhez, de London már picit sem misztikus. Sőt még szépnek sem nagyon mondható. (Párizs jó volt, de már az se annyira)

Nekem amúgy a Desmondos részek szenvedések voltak. Ha jött a sztoriban az a rész, akkor már szenvedtem. Különösen Connor mellett, amikor az Abstergo irodaházban kell rohangálni a csillárokon... az már szánalmas is volt. Mindig nagyon vártam, hogy térjen már vissza Bostonba, New Yorkba (Ja amúgy Párizs tényleg jobb volt az amerikai városoknál (sokkal), de nem az olaszoknál).

Ja és én sem úgy értettem a történelmi hűséget, hogy ne férne bele az AC legendárium. Még akkor is ha néha vicces (mint mondjuk Napoleon AC-ba helyezése, vagy akár Savonarola). De ez tök oké.

Inkább olyanokra gondolok - bár a példámat csak Magyarországon tudják rosszul egy rosszul megírt törikönyv miatt -, hogy az inkviziciót nem a jezsuiták csinálták - sőt, őket pont elítélte az inkvizició, ezért az alapszabályukban volt, hogy nem vehetnek részt benne. Hanem a (Magyaro-n a Fellini film miatt cukinak gondolt) ferencesek. Meg hogy az inkvizició nem az ateistákat vagy más vallásúakat ítélte el, hanem csak a katolikusokat. És hogy nem ők ítélték el a vádlottakat, ők csak kimondták, hogy eretnek-e vagy sem és ha igen, akkor átadták a világi bíróságnak, amelyik elitélte. És egyáltalán nem a máglyahalál volt a tipikus büntetés - persze volt az is - hanem a többség ment gályára, mert arra szüksége volt a Spanyol királyságnak, hamura meg kevésbé.

Ja és hát az a kor egy tök gazdag történelmi időszak, aminek az inkvizició egy körömpiszoknyi része. rengeteg iszonyat klassz, brutális, misztikus, legendás dolgot be lehetne pakolni egy AC játékba/filmbe Spanyolországról és a korról, amiben van helye az inkviziciónak, de nagyon vérszegény ha csak arról fog szólni.
-T0ng-
-T0ng- 2016.05.18. 08:08
Játékélmény szempontjából kétségtelen, hogy a múltban játszódó részek mindig is jobbak voltak, elvégre maga a játék is erről szól. A jelenben játszódó részek technikai megvalósítása a kérdés leginkább nem pedig a létjogosultsága. Ez az a pont, ahol az Ubisoft valahogy mindig elbukik.

Az első részben érezhető, hogy valamiféle interaktív átvezetőt akartak kreálni, ahol magad is találhatsz egy-egy kisebb rejtélyt. A másodikban sem törekedtek egy részt kivéve ennél többre. A baj azt hiszem a Brotherhood-ot követően kezdődött, ahol valamivel többre törekedtek egy interaktív mozinál mégsem sikerült a részeket megtölteni élettel és tartalommal, innentől kezdve pedig hiába akart volna valami újat mutatni a III. arra már valahogy nem volt vevő a nép. Persze erre a reakció nem az volt, hogy alkottak egy normális modern szálat kellő tartalommal, hanem fogták a te vagy a főszereplő maszlagot és hagyták, hogy egy teljesen élettelen környezetbe egymagad kószálj.

Számomra kifejezetten nagy mélyütés volt a Unity és a Syndicate ilyen szempontból, és bár az utóbbi végre adott vissza valamit abból a bájból, amiért anno a II. részt is megszerették a rajongók, nem volt nyerő az, ahogy a modern részt kezelték.

Ennek kapcsán pedig ki is lyukadunk oda, hogy a mozi 65%-ban a jelenben fog játszódni és csak 35%-ban a múltban. Játékélmény szempontjából meghatározóak azok a részek, ahol a múltban vagy, ugyanakkor film szempontjából nem hiszem, megvalósítható lenne az az egyensúly, ami egy játékban. Nem ítélem el a készítőket a döntés miatt, inkább kíváncsian várom, hogy hogyan sikerül ez a felállás. Hozzáteszem, az Ubi a film esetében is részt vett kreatív irányítóként, ha annyira borzalmas döntéseket hoztak volna arra nem bólintottak volna rá. (és itt nem ér felhozni a Unity-t, ami azért lett olyan, amilyen mert bele kellett férnie az egy éves megjelenési keretbe)
további hírek

Sniper Elite 4 sztori trailer

Mi történt Olaszországban 1943-ban?

Renoir videoteszt

Kipróbáltuk az oldalnézetes noir platformert.

Regisztrálj a Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands zárt bétájára!

Egyelőre keveset tudni a bétáról, de várhatóan a következő hónapokban rajtol majd el.

JátszóDome: Shadow Tactics - Blades of the Shogun #2

Nézd meg az első küldetés befejezését.

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.