Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

gamescom 2016

Tyranny gamescomos élmények

Érdekes fantasy szerepjátékon dolgozik az Obsidian.

2016.09.06. 13:51 | szerző: GeryG | kategória: gamescom 2016

Az elmúlt években már megszokhattuk, hogy az Obsidian Entertainment remek szerepjátékokat tesz le az asztalra. Elég csak a South Park: The Stick of Truth-ra, vagy a Pillars of Eternityre gondolni. A stúdió legújabb játékával inkább az utóbbi vonalat viszi tovább, hiszen a Tyranny is kőkemény fantasy lesz. A gamescomon én is ellátogattam a Paradox standjához, ahol ezt a játékot is kipróbálhattam.
A demóban egy a játékhoz mérten rövid küldetésre indulhattam, mint a világot leigázó és rettegésben tartó Kyros helytartója. A játékról az első perctől kezdve üvölt, hogy a Pillars of Eternity alapjaira épül. Hőseinket izometrikus nézetből irányíthatjuk, egy-egy akció előtt pedig megállíthatjuk az időt, hogy gondosan megtervezzük minden lépésünket. Minden karakterünk más és más területen jeleskedik, valaki képes felfedezni és hatástalanítani a csapdákat, így célszerű őt előre küldeni, hogy a többiek ne sétáljanak óvatlanul a halálba. Ugyanígy a harcok terén is mindenkinek megvan a maga szerepe és feladata. A kardok suhogtatása mellett varázsolhatunk is, ezt egész érdekes módon valósították meg. Saját varázslatainkat több elemből építhetjük fel. Először meg kell adnunk, hogy az alapvető elemek (tűz, víz, levegő stb.) közül mire épül az adott mágia, majd azt, hogy milyen jellegű – célzott sugár, körkörös, esetleg saját magunkra vagy társainkra hasson. Végül másodlagos tulajdonságokkal ruházhatjuk fel, hogy fokozzuk az erejét, hatótávját, hatóidejét. Az egész varázslás így roppant hangulatos és szórakoztató lett, variálhatóságával pedig sokat mélyít a taktikázási lehetőségeinken a csaták során. Új varázslatokat pedig akár kalandjaink során is gyűjthetünk, így folyamatosan bővül a repertoár. Persze nem varázsolhatunk a végtelenségig (arra csak Harry Potter képes), mivel minden újabb elem, amit egy adott varázslathoz adunk, pontokba kerül, vagyis limitált, hogy milyen erős és komplex mágiát hajthatunk végre.
A Tyranny kellemesen, de nem túlzóan összetett játékmenetével, az Obsidiantól megszokott hangulatú történetével (bár ebből a demóban nem sokat láthattunk, mivel a show-ra kivitt küldetés nem lesz benne a végleges játékban) és a kissé komor látványvilágával biztosan elnyeri majd a stúdió játékai iránt fogékony játékosok tetszését. De azoknak is érdemes lehet tenni vele egy próbát, akik csak most ismerkednek a műfajjal. Talán kicsit döcögős lesz az indulás, de ha belerázódnak a párbeszédekbe, megszokják, hogy minden tettük és döntésük következményekkel jár, valamint kiismerik a harcrendszer finomságait, remek fantasy kalandban lesz részük. ■

előző
következő
Tyranny gamescomos élmények
Tyranny gamescomos élményekTyranny gamescomos élményekTyranny gamescomos élményekTyranny gamescomos élményekTyranny gamescomos élményekTyranny gamescomos élményekTyranny gamescomos élményekTyranny gamescomos élményekTyranny gamescomos élményekTyranny gamescomos élményekTyranny gamescomos élményekTyranny gamescomos élmények
Tyranny
A legutóbbi Tyranny cikkek, hírek

hozzászólások (0)

további hírek

Íme, a Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands szóló módja

Az eddigi előzetesek rendre a kooperatív módot promózták, hát most megnézhetjük, milyen lesz egyedül játszani.

Már elérhető a Might & Magic Showdown korai változata

Megelevenednek az asztali szerepjátékok csatái.

For Honor harcosok és béta részletek

Hamarosan elrajtol a játék zárt bétája, ennek apropóján összegyűjtöttük az összes harcos bemutatkozó videóját. Garantált lehetőség van a bétában való részvételre is!

Év játéka 2016. szavazás

Ismét olvasóink szavazatai döntenek a díjak sorsáról.

Nyereményjáték gamescomos lootért!

Pólók, pendrive, párna és sok más jóság vár Rátok.