Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands

12 perc Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands

Egy kis lopakodás az E3-on már egyszer bemutatott küldetésben.

2016.10.03. 23:19 | szerző: GeryG | kategória: Játék

A Ubisoft ma vadonatúj trailerrel jelentkezett a jövőre várt Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands kapcsán. A videón egy már ismerős küldetést láthatunk ismét, hiszen ezt egyszer már bemutatták az E3-on, csakhogy ezúttal egészen más megközelítést használnak a játékosok Dominic Butler, a játék vezető fejlesztőjének tolmácsolása mellett. A közel negyedórás bemutatóban ismét El Pozolero elfogására indulnak a harcosok, ám ezúttal egy csendes, lopakodós módszert alkalmaznak, hogy a lehető legkevesebb harccal érjenek célba. A küldetések teljesítésének módját teljesen ránk bízzák a készítők, ahogy azt is, hogy egyedül vagy barátaink oldalán vágunk-e nekik, hiszen mindkettőre lesz lehetőségünk a teljes kampány alatt.
Mivel a játékban dinamikusan változik mind a napszak, mind az időjárás, ez nagyban befolyásolja, hogy milyen módszert érdemes választani. Mint az a korábbi E3-as traileren látszik, ott épp verőfényes napsütésben vágtak neki a küldetésnek, a mai videóban azonban éjszaka van és szakad az eső. A kettő közül nyilván az utóbbi kedvez inkább a lopakodásnak. Ahogy az a videókon is jól látszik, a külső tényezőktől és körülményektől függetlenül a sikeres küldetés kulcsa a csapatmunka, kommunikáció és együttműködés, hiszen ezek nélkül aligha lehet esélyünk a vaskos túlerővel szemben. Ha viszont folyamatosan kisegítjük egymást, minden játékos tartja magát a szerepéhez és annak megfelelően támogatja a társait, akkor könnyedén eljuthatunk a célpontunkhoz.
A Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands egyre ígéretesebben fest, remélhetőleg a végeredmény is hasonlóan hangulatos lesz. Ami mindenképpen bizakodásra adhat okot e téren, hogy a ma videóban nyoma sincs a Ubisoftra korábban jellemző gyanúsan szép megoldásoknak, itt-ott bizony találkozunk grafikai hibákkal is (mint a levegőben lebegő robbanószer pl.). Így van rá esély, hogy a játék valóban ezt a látványvilágot és színvonalat fogja képviselni. Erre a kérdésre várhatóan a március 7-i premier után kapunk biztos választ, akkor PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra fog megjelenni a játék. ■

Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands
A legutóbbi Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands cikkek, hírek

hozzászólások (5)

Baracklekvár
Baracklekvár 2016.10.04. 00:06
A videóban elhangzik, hogy a játék teljességgel játszható single módban is. (Remélem akkor úgy, hogy váltogathatok a karakterek között...) Szóval, most már kezd érdekelni.
GustyX
GustyX 2016.10.04. 00:15
Ezt kb. már a bejelentés óta lehet tudni:D.
remélem úgyis élvezhető lesz a játék és nem basszák el a béna MI-vel. Bár nekem vannak kétségeim afelől, hogyan fog működni a dolog.
GeryG
GeryG 2016.10.04. 08:36
Annak idején a Rainbow Six: Siege első videóiban is olyan kooperációt mutattak be, ami nagyon mutatós, élethű és hangulatos volt, de persze köszönőviszonyban sem volt a végeredménnyel. Valahogy itt sem tudom elképzelni, hogy lesz játékos, aki az egész küldetés alatt feküdni fog egy sziklaszirten és távcsővel sasolja a többiek akcióját, néha-néha megjelöl nekik egy célpontot. Ezt nagyon maximum a régóta együtt játszó haverokkal lehet valamennyire kivitelezni.
Ettől függetlenül én is kíváncsian várom a játékot, ha lesz hozzá pár jófej haver, akikkel lehet játszani, jó mókának tűnik. :)
jawsika
jawsika 2016.10.05. 10:04
Zavarban vagyok. Iszonyatosan tetszik. De komolyan, elképesztően jónak néz ki. Szeretem az ilyeneket és nagyon adja. De. Ubisoft. Tudom, mi lesz. Rohadtul nem ilyen lesz. Butítják és egyszerűsítik, hogy mire kijön, már rá sem lehet ismerni. Ettől függetlenül óriási a kísértés, hogy felüljek a hype-trainre. Befürödtem már párat, de volt, amikor jól jött ki a dolog.

Siege: Nem olyan, mint előre tűnt, illetve jóval szűkebbek a lehetőségek annál, mint amiről először szó volt, de beletettem 100 órát, mert azért haverral együtt tolva nem volt rossz. Mostanra kicsit kiégtem belőle. Az a legnagyobb baj, hogy vannak olyan feature-k, amik elsőre jópofák, de aztán rájössz, hogy szörnyű. A fény-árnyék dolog például nagyon tetszett elsőre, de gyakorlatilag nem lehet látni semmit. Másrészt ezt 5 fő alatt nem lehet tolni. Annyira meg húúúdenagyon nem volt jó, hogy nekiálljak rankedolni. Oké, hogy nerfelték, de a hónapokig meglévő Divines Shieldes Blackbeard is mi volt...

Division: Na ez egy nagy talány... Megvettük haverral, elkezdtük és toltuk vagy 3-4 hétig orrvérzésig, felrepült a 130 óra, ilyen se volt még, amióta dolgozok. Aztán elértük a szint tetejét és nem volt mit csinálni. Ugyanazokat letolni újra meg újra, a WoW-ban működik, de itt nem ment. A Dark Zone óriási élmény volt, amíg rá nem jöttünk, hogy egyrészt van hack, bugok is, illetve nincs jutalom, csak veszteség. A sztori végigtolása, az a 130 óra hatalmas élmény volt, imádtam, és ezért azt mondom, hogy megérte, remek vétel volt, de mégis felemás a végeredmény, mert egyből otthagytam, és gyakorlatilag azóta elő se vettem. Tervben van egy új végigjátszás, de nem tudom, mikor kerítünk sort rá.
ivanova36
ivanova36 2016.10.05. 10:28
GeryG: "Valahogy itt sem tudom elképzelni, hogy lesz játékos, aki az egész küldetés alatt feküdni fog egy sziklaszirten és távcsővel sasolja a többiek akcióját, néha-néha megjelöl nekik egy célpontot. " -annak idején volt egy Söldner nevű szintén online multi lövöldözős jószág, jeepekkel, apc-kkel, tankokkal, helikopterekkel. Abban az egyik szerepkör konkrétan ez volt. Leültél/elbújtál egy csöndes sarokban és felülről lested a pályát és ha ellenfelet találtál, megjelölted a csapat részére. Ekkor a feje felett megjelent egy hatalmasnak mondható nyíl és jelezte a csapattársaknak hogy ez itt egy ellenség. Emiatt vaktában is néha sikerült egy-egy "elbújt" orvlövészt kiszedni. Megvolt a hangulata ennek is. Már csak hab a tortán hogy ott az ilyen assistokat komolyan jutalmazta a játék zsetonnal, így a meccs vége felé gyakran az egész csapatnak meg tudta venni a "parancsnok" saját zsebéből a legkomolyabb tankokat ezzel eldöntve a csatát.

jawsika: Division esetén hasonló az élmény, így megvárom míg ez megjelenik +1 hónap.
további hírek

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.

Hivatalos - Jön a The Last of Us: Part II!

Elképesztően zseniális előzetes! Folytatódik Joel és Ellie zseniális kalandja!

9 perc Prey

A rövidke előzetes után egy jóval tartalmasabb is érkezett a The Game Awardsról.

Tartalmas öt percben a Mass Effect: Andromedáról

Akció, felfedezés, dialógus, nyomozás és autózás, mind egy trailerben.

Death Stranding trailer a The Game Awardsról

Hideo Kojima nyerte az Industry Icon díjat, köszönetképpen pedig új előzetest villantott készülő játékából.