Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

E3 2004

EverQuest II E3 infók

Némi új információ a készülő MMORPG-ről és részletes kasztlista.

2004.05.13. 13:14 | szerző: Madrac | kategória: E3 2004

Az Ubisoft bemutatta a készülő MMORPG-t is a kiállításon, mely a most futó EverQuest-nek egy párhuzamos univerzuma lesz. A játékban központi szerepet a gyönyörű, életszerű grafika és a történet, melyben lehetünk a jó és a rossz oldalon is. tizenhat faj és huszonnégy kaszt közül választhatunk majd nekünk tetszőt a játékban, rengeteg kombinációs lehetőség lesz már csak ez által is. Eddig egy MMORPG sem tartalmazott élőhangot az NPC-knek, most az EQ2 ezt is megvalósítja, több mint 130 órányi digitalizált szöveg kerül bele. Mindenkinek lehet majd saját háza, birtoka, melyet csinosítgathat, fejleszthet kedve szerint. Több mint százhatvanféle ellenfél lesz a programban, a már jól megszokott orkoktól és goblinoktól kezdve egészen a hatalmas sárkányokig és a kegyetlen élő szobrokig minden. A játék 2004 harmadik negyedévében jelenik majd meg a tervek szerint. Közreadták a választható kasztok listáját is az E3-on:
ARTISAN ARCHETYPE: Ennek a főtípusnak a tagjai kovácsolják a fegyvereket és páncélokat, építik a házakat, készítik a tárgyat, főzik a varázsitalokat.
Builder Class: Az ebbe a főkasztba tartozók az anyagi tárgyakra szakosodtak, fegyvereket, bútorokat, ruhákat készítenek.

    • Smith: A kovácsok készítik a kardokat és más fegyvereket valamint a páncélokat is.
    • Crafter: A bőr, ruha és fa tárgyak készítői, bútorokat és más felszereléseket készítenek ezekből.
      Scholar Class: Ők a misztikus varázstárgyak és ereklyék szakértői, képesek fejleszteni is az ilyen tárgyakat vagy épp kitalálni mire jó valami.
    • Alchemist: A különféle mágikus folyadékok főzője. A löttyök hatása sokféle lehet majd, ideiglenesen növelhetnek valamilyen ellenállást vagy akár meg is növelhetik a használó erejét.
    • Sage: A régi mitikus tárgyak és nyelvek ismerői, képesek varázslatokat és tekercsket írni.
      FIGHTER ARCHETYPE: A harcosok főtípusába az erős karakterek tartoznak, akik közelharci fegyverekkel rontanak az ellenre és így segítik társaikat.
      Warrior Class: Nehéz páncélokat és komoly fegyvereket használnak, mindig az első sorokban vannak. Félelmetes erejük és támadásaik félelmet ébresztenek az ellenfelekben.
    • Guardian: Nehéz vértekkel védik magukat, társaikat pedig harci tudásukkal. Bármilyen veszélynek ellenállnak, hogy ezzel is csapatukat hozzásegítsék a győzelemhez.
    • Berserker: Ezek a vad harcosok brutális sebeket ejtenek fegyvereikkel. Nem ismernek kegyelmet és szinte lehengerelik ellenfeleiket.
      Brawler Class: Az egy-egy elleni küzdelmek mesterei, a könnyű vérteket és a pusztakezes harcot részesítik előnyben.
    • Monk: Harcművészek, akiknek ügyessége lehetővé teszi, hogy kitérjenek ellenfeleik csapásai elöl és gyors, tiszta visszatámadásokat indítsanak.
    • Bruiser: Brutális harcosok akik puszta nyers erejükkel akarják ellenfelüket elsöpörni. Szinte elő fegyverré alakítják magukat.
      Crusader Class: Páncélozott gyilkológépek, akik szent erejüket is képesek a csatában használni. Sokféle fegyvert és pajzsot használhatnak.
    • Paladin: Az igazság bajnokai, a jó védelmezői. Nehéz vérteket viselnek, a harc pedig számukra a becsület és a tisztesség próbája.
    • Shadow Knight: A rossz oldal lovagja, a gonosz erejét használja harcában. Útját pusztítás, félelem és gyűlölet szegélyezi.
      PRIEST ARCHETYPE: A papok azok, akik csatában a többieket gyógyítják, fontos szerepet játszanak a csapat fizikai és szellemi épségének megőrzésében.
      Cleric Class: Ők azok akik a gyógyítást végzik és elűzik a betegségeket. Mágikus erejük főleg ezekre a célokra alkalmazható.
    • Templar: A jó erők papjai, fő feladatuk mások segítése és gyógyítása. Ellátják a sebeket és kezelik a betegségeket.
    • Inquisitor: Azok a félőrült fanatikusok, akik minden áron keresik azokat, akik vallásuknak nem felelnek meg teljesen. Képzett gyógyítók, de tudásukat sokszor használják arra, hogy míg meggyógyítják a tesztet megszerzik a szellem feletti uralmat.
      Druid Class: A Druidák a természet papjai, képesek kezelni a sérüléseket és ideiglenesen megnövelni a társak fizikai képességeit.
    • Warden: Az erdők őrzői és a természet védelmezői. Gyógyításaikhoz is a természet erejét használják fel.
    • Fury: Képesek uralni a viharokat és az állatok vadságát. A vadvilág szellemeivel képesek gyógyítani társaikat vagy megnövelni képességeiket.
      Shaman Class: A föld ősi szellemeit idézik meg, főleg védő és gyógyítómágiákat ismernek. Képesek energiát lopni és azzal gyógyítani társaikat.
    • Mystic: Őseik szellemeivel állnak kapcsolatban, őket kérik meg a gyógyításokra és a harcolók képességeinek javítására.
    • Defiler: Rabságba hajtják őseik szellemét és megrontják őket. Ezzel a rabolt energiával képesek gyógyítani és javítani társaik képességeit.
      MAGE ARCHETYPE: Hatalmas erejű mágiákkal képesek ellenfeleikre támadni, különböző ősi mágikus formulákat tanulmányoznak. A hátsó sorokban állnak és onnan osztogatják a halált varázslataikkal.
      Sorcerer Class: Képesek különböző támadómágiákat alkalmazni és ráolvasásaik gyengítik az ellenfeleket is.
    • Wizard: A tűz és jég alkalmazásával végeznek pusztítást ellenfeleik között.
    • Warlock: A méreg és a betegség a hatalmuk, halál és pusztulás vár azokra, akikre lecsap hatalmuk.
      Enchanter Class: Képesek irányítani ellenfeleiket, zavart és bizonytalanságot kelthetnek közöttük.
    • Illusionist: Illúzióival képes megzavarni az ellenfeleket, valamint növelheti a társak védő és támadó képességét.
    • Coercer: Képes a gyenge akaratú lényeket lebénítani vagy társaik ellen fordítani. Szellemei képességeit és harckészségét tudja javítani társainak.
      Summoner Class: Norrath lényeit képesek megidézni, hogy segítség őket csatáikban, szinte egyetlen fegyverük azok a lények melyeket megidéznek.
    • Conjuror: A négy elem, a föld, víz, levegő és tűz szellemeit képes megidézni és a szolgálatába kényszeríteni.
    • Necromancer: Képesek felébreszteni a holtakat, akik egészen addig nekik engedelmeskednek, míg a sír újra vissza nem követeli őket. Hatalma félelmet lop ellenfelei szívébe.
      SCOUT ARCHETYPE: Képesek észrevétlenül mozogni és felderíteni a terepet társaik előtt. Észreveszik és hatástalaníthatják a csapdákat. Harcban főleg a meglepetésszerű támadásokat kedvelik, így szerezve előnyt.
      Predator Class: Vadászok, akik lopakodva cserkészik be áldozatukat. Otthon vannak az árnyak között, innen osztják a halált mielőtt felfedeznék őket.
    • Ranger: A természetben vannak otthon, képesek követni a nyomokat és hangtalanul mozogni az aljnövényzetben.
    • Assassin: Kegyetlen zsoldosok, akik könyörület és szánakozás nélkül végeznek áldozatukkal. Elrejtőznek az árnyas folyosókon és meglepetésszerűen csapnak le onnan.
      Rogue Class: Tolvajok, akik különböző trükköket használnak a csatákban is. Mindig alattomosan a leggyengébb pontokra támadnak.
    • Brigand: Vérszomjas rablók, akik nyereség reményében bárkit hátba szúrnak. Félelmet és zavart keltenek, így szereznek előnyt ellenfeleikkel szemben.
    • Swashbuckler: Kedves elbűvölő fickók, akik beszélgetés közben ellopják a tárcádat. Veszélyesek és nem szabad lebecsülni őket.

    Bard Class: Zenéjükkel képesek bátorságot önteni a harcolókba és javítani társaik képességeit. Sokféle fegyvert tudnak használni, mégis leginkább a zenéjük jelent veszélyt az ellenfelekre.

  • Dirge: Vad dalokat adnak elő, melyek javítják társaik harci képességeit és zavart keltenek az ellenfelek között.
  • Troubadour: Bátorító és erőt adó dalokat játszik, még a legsötétebb labirintusban is képes fenntartani a morált dalaival. ■

előző
következő
EverQuest II E3 infók
EverQuest II E3 infókEverQuest II E3 infókEverQuest II E3 infókEverQuest II E3 infókEverQuest II E3 infókEverQuest II E3 infókEverQuest II E3 infókEverQuest II E3 infókEverQuest II E3 infókEverQuest II E3 infókEverQuest II E3 infókEverQuest II E3 infókEverQuest II E3 infókEverQuest II E3 infók
Everquest II
A legutóbbi Everquest II cikkek, hírek

hozzászólások (0)

további hírek

9 perc Prey

A rövidke előzetes után egy jóval tartalmasabb is érkezett a The Game Awardsról.

Tartalmas öt percben a Mass Effect: Andromedáról

Akció, felfedezés, dialógus, nyomozás és autózás, mind egy trailerben.

Death Stranding trailer a The Game Awardsról

Hideo Kojima nyerte az Industry Icon díjat, köszönetképpen pedig új előzetest villantott készülő játékából.

Várható megjelenések - 2016. december

Bár lecsengett az őszi főszezon, az utolsó hónapra is jutott néhány ígéretes premier.

Ingyenes Neverwinter Nightsszal indult el a GoG téli akciója

48 órán át szerezhető be ingyen az RPG Diamond Edition verziója.