Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

HistWar bejelentés

2005.08.11. 13:14 | szerző: Lacko | kategória: Játék

A Battlefront.com bejelentette, hogy a kiadásában jelenik meg a Histwar: Les Grognards című játék, mely a Napoleoni időket eleveníti fel Total War stílusban. A garfika ugyen nem éri el az RTW színvonalát, de az MTW-hez készülő Napoleonic MOD-ot azért persze veri. Ráadásul ez a játék eleve a puskákra és kardokra alapuló harcászathoz készült. Reméljük, hogy jó kis játék sül ki belőle. Egy ilyen kellene a magyar 1848 taktikai részébe... ■

előző
következő
HistWar bejelentés
HistWar bejelentésHistWar bejelentésHistWar bejelentésHistWar bejelentésHistWar bejelentésHistWar bejelentésHistWar bejelentésHistWar bejelentésHistWar bejelentésHistWar bejelentésHistWar bejelentésHistWar bejelentésHistWar bejelentésHistWar bejelentésHistWar bejelentésHistWar bejelentés
HistWar: Les Grognards
A legutóbbi HistWar: Les Grognards cikkek, hírek

hozzászólások (32)

Petyo
Petyo 2005.09.10. 12:31
Ennek a játéknak hihetetlenül nem az a lényege. Mint ahogy a CM-nek sem az az erőssége.
padavan
padavan 2005.09.10. 14:19
Kit érdekel. 2005 végén a grafika is egy játék alappillérének kell lennie. Az igénytelenség alól nem ment semmi.
Pras
Pras 2005.09.10. 16:32
Az igénytelenség alapterülete nem a grafika. Sőt. A kinézet az élet minden területén csak felszín. Az az általános felfogás, hogy ha jól néz ki, már jó, elsősorban a jól megszokott "totális néphülyeségnek" köszönhetjük. Ugyanennek köszönhetjük, hogy pl. a Panzerset (Igen, megint ezzel pedálozom. Bögyömben van, most tagadjam?) ilyen-olyan "hazafias"(?) meg technikai érvekkel istenítik, holott az igénytelenség, a pénzéhség és a szánalmas kreativitáshiány-, és vállalkozó kedv hiányának netovábbja. Mégis mindenki megy a csorda után...

Az "igénytelenség" abból fakad, hogy nincs pénz egy Quake III-at licenszelni, az idő 80%-át nem a "tanklámpák" megvalósítására akarják fordítani, és nincs pénz marketingre, ami belevésse a birka köztudatba, hogy "ez most a májer".

Egyébként semmi személyeskedés nem volt a dologban, általános vélemény. Ha a játék maga szar lesz, hidd el, mi leszünk (HWP) az elsők, akik lehúzzák. De addig a jelenlegi tényeknek és eddigi tapasztalatoknak "hiszek" (pontosabb a "következtetek". A grafika szar. Igen. De az igénytelenség, és az elmaradottság két külön dolog, és azt hiszem, felelőssége van annak, aki ezekkel dobálózik.
padavan
padavan 2005.09.11. 08:15
Jó, hát én értem a nézőpontodat.
Egyébként nem azt mondtam, hogy amennyiben egy gamma jól néz ki, akkor az biztosan jó is. Sőt... Általában a legtöbb gammáról az a véleményem, hogy unalmas, csicsás okádékok, rókabőrök, rogyásig ismert fogásokkal, módszerekkel. Ez a játékpiac 90%-a, véleményem szerint. De vannak azért jó kis játékok, hatalmas grasfikával, jó ötletekkel, és jó kivitelezéssel, játékélménnyel. Ez nálam évi kb. 3-4 gammát jelent, max.
A Panzers-t hagyjuk, csak vita keveredne abból is. :-)

A Quake 3 pár hete ingyenes, remélhetőleg ez egyfajta minőségi ugrást hoz az alacsony költségvetésből gazdálkodni kénytelen studiók életében, hiszen egy egész grafikus magot kapnak, tökingyen. És a Q motor, mint tudjuk, csodákra képes. Szerintem fél-egy éven beül özönleni fognak a Q motoros új gammák. Ami üdvözölendő lesz.

Én adott játék esetén nem azon akadtam ki, hogy nincs benne dx9 effekt, meg hasonló szarságok. Nem vagyok az a pali, aki ha nem lát minimum ps 2.0-át egy játékban, már fikázza is. De azért kéne lenni egy minimumnak megjelenésben is, amit azért itt hiányolok. A képeken legalábbis élvezhetetlenül borzalmasak a karakterek. Szinte nézhetetlen. Ha csak két fokot feljebb teszik a lécet, már kussolok.
Pras
Pras 2005.09.11. 12:04
Igen, ez is igaz. Bár a Battlefront sosem a grafikáról volt híres. Egyébként szó ne érje a ház elejét, nem kereszteshadjáratot folytatok azon játékok ellen, amikben már nem sprite-megjelenítésűek a karakterek. :) Ott van pl. a RTW, amit most viszek másodszorra - zseniális. És még ma is brilliánsnak tartom a motor képességéhez viszonyított optimalizáltságát.
Ha nem lesz játékélmény, előtérben marad a grafika, és menthetetlenül meg fog halni a gamma. De láttunk már példát az ellenkezőjére; nem is egyet, és ezért csápolok én mindig, hogy a végtermékből kell ítélni, illetve ezért húzom fel magam az új topicok "Hát... jól néz ki, jó lesz"-beszólásain. :) Vannak játékok, ahol a grafikát nem lehet megbocsátani, és vannak, ahol - bármilyen hihetetlen - meg lehet, mert a többi már megy "fantáziából". A Battlefrontnak ez szokott az erőssége lenni.
(Bár újabban... Drop Team, Down in Flames... pff... na mindegy. Optimizmus. :) )
további hírek

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.

Hivatalos - Jön a The Last of Us: Part II!

Elképesztően zseniális előzetes! Folytatódik Joel és Ellie zseniális kalandja!

9 perc Prey

A rövidke előzetes után egy jóval tartalmasabb is érkezett a The Game Awardsról.

Tartalmas öt percben a Mass Effect: Andromedáról

Akció, felfedezés, dialógus, nyomozás és autózás, mind egy trailerben.

Death Stranding trailer a The Game Awardsról

Hideo Kojima nyerte az Industry Icon díjat, köszönetképpen pedig új előzetest villantott készülő játékából.