Manapság nagy divatja van régi játékok felújításának, a mai követelményeknek is megfelelő szintre hozásának, esetleg egy modern folytatás elkészítésének. Gondoljunk csak a Montezuma's Returnre, a Lode Runner 2-re vagy a Prince of Persia-ra. A cél ilyenkor elsődlegesen a klasszikus játékok iránt nosztalgiát érző, játékokkal régóta foglalkozó emberek, ugyanakkor természetesen azoknak is szeretnék eladni a játékokat, akik még csak nem is látták a program eredeti verzióját. Az Activision is egy felújítást adott ki, mégpedig az Atari ősi, 1979-es shoot'em upjának, az Asteroidsnak a modernizált változatát.
A játék nem sokat változott az eredetihez képest. Kis - a képernyőn mintegy 1-1,5 cm hosszú - űrhajónkkal kell lövöldöznünk mindenre, ami csak mozog. Ha kimegyünk a képernyő szélén, az átellenes oldalon jövünk vissza, a pálya tehát mindig egy képernyőre szorítkozik. Űrhajónkkal csak a képernyő síkjában mozoghatunk, akárcsak az ellenséges tárgyak. Ez elég egyszerűnek tűnhet a mai, 3D akciójátékokkal telített világban, de azért egy kis játék után észre lehet venni, hogy nem is olyan könnyű sokáig életben maradni. ërhajónk energiája ugyanis minden ütközésnél csökken, és egy kritikus érték alatt felrobbanunk. Ha még volt életünk, akkor szerencsénk volt, és tovább folytathatjuk a lődözést, különben pedig pontszámunk dönt arról, hogy felkerülünk a toplistára. Hajónkat egyébként egy védőpáncéllal megóvhatjuk az ütközésektől, de ennek használati ideje is véges.
A pályán időnként megjelenő bónuszok változatosnak mondhatóak, ugyanis van vagy húszféle. Nagy részük fegyver - különböző aknák, lövedékek és lézerek, de kaphatunk extra életet, páncélt vagy bónusz pontokat is.
Mindegyik pályán más és más háttérkép előtt lövöldözhetjük az újabbnál újabb objektumokat, és a bónuszokból is egyre több lesz. Ezek a háttérképek szépek, de sok mondanivalójuk nincs, általában egy űrbéli tájat ábrázolnak. Összesen öt zóna van a programban, mindegyik rengeteg (szám szerint tizenöt) szintből áll. Ha egy szinten az összes objektumot megsemmisítettük, továbbjutunk a következő szintre, és így tovább.
A játéknak sajnos csak a grafikáját fejlesztették mai szintre, de azt se jelentősen. A program képes kihasználni a 3D kártyák képességeit, ha rendelkezünk egy 3D gyorsítóval, csodaszép robbanásokat, lens-flare-eket és egyéb fényeffekteket láthatunk, de ennél többet nem nyújt a 3D támogatás. 3D kártya híján szoftveres renderelést kell választanunk, ekkor valamivel gyengébb grafikát kapunk. Pozitívum a látványosnak nevezhető intro és a pályák közötti átvezető animációk, ezek valamelyest feldobják a játék hangulatát.
A program hangjai - különösen a lövéseké - elég idegesítőek, robbanások, és csipogások egyvelege. A zene hasonlóképpen semmi különös, annak ellenére, hogy audio trackben van a CD-n. Érdekességként a programban egyébként megtalálható az eredeti játék is, ha figyelmesen játszunk, bónuszként kipróbálhatjuk azt is.
Az Asteroids grafikailag szépen kivitelezett feltupírozása az eredeti verziónak, de ennél nem is több. Kár, hogy nem vittek bele a programba több új ötletet, esetleg teljes 3D szabadsággal jóval sikeresebb lehetett volna a játék. Inkább a fiatalabb korosztálynak lehet ajánlani, akik egy kis lövöldözésre vágynak, de még túl bonyolultnak találják a Descent vagy más hasonló űrhajós akciójátékokat.