Mint szimulátor rajongó, az Inteplay bemutatótermében a Titus Interactive és a Digital Integration fejlesztésében készülő F/A-18 Super Hornet kötötte le elsőként a figyelmemet.
Nem túlzás azt állítani, hogy a programnak már első látásra sikerül felkelteni a harci gépekkel való repülés szerelmeseinek érdeklődését, főleg amikor az ember egy anyahajóról való felszállást végignéz. Ugyanis azt hiszem ez a program az elsők közt van, amelyben a felszállás nem csupán abból áll, hogy utánégető be, fékek ki, és máris a levegőben vagyunk, hanem adott esetben pontosan kell követnünk a kiszolgálószemélyzet minden utasítását. Az anyahajó fedélzetén tökéletes élethűségben látszanak az indítószemélyzet kézmozdulatai, amelyekkel a valóságnak megfelelően irányítanak minket. Elsőként meg kell várni, míg az előttünk startoló gép után szabaddá válik a gőzkatapult, majd miután lehajtódik a lángterelő, begurulhatunk a kőzkatapultba. Ekkor a személyzet számos tagja siet a gépünkhöz, elvégzik a szükséges beállításokat és ellenőrzéseket, majd a géptől eltávolodva kézjelekkel irányítják a felszállás egyes lépéseit. Lehet, hogy mindez egy kissé körülményessé és időigényessé teszi a felszállást, azonban nagyon megdobja az egész játék hangulatát. Az interaktív anyahjófedélzetről való felszálláshoz hasonlóan a leszállás körülményeit is jobban igazították a valóságoshoz, így ekkor is az eddigieknél sokkal nagyobb szerephez jutnak a személyzet irányító utasításai.
De szerencsére nem csak a fel- és leszállás kidolgozása sikerült tökéletesre, hanem magának a repülésnek a modellezése is. Ennél a programnál ténylegesen hihetünk a reklámszövegnek, amely szinte minden estben azt állítja, hogy az eddgi legrealisztikusabb repülési tulajdonságokkal találkozhatunk. A manőverek és a földközeli repülések láttán teljesen az az érzésem támadt, mintha egy valóságos filmből került volna be a repülőgép a programba, annyira élethűek voltak a gép reakciói az egyes botkormánymozdulatokra. Ezt a benyomást csak tovább erősítették az olyan különleges effektusok, mint a szűk fordulók és egyéb manőverek során a szárnyvégeknél a levegőben megjelenő fehér csíkok. Természetesen az egész látványt magának a repülőgépnek a lenyűgöző grafikus kidolgozása teszi teljessé. Ezek mellet persze meg kell említeni a terepnek a grafikáját is, amely hasonlóan igényes munkát képvisel a látványos városokkal, hidakkal, gyárakkal stb. Az azért hozzá tartozik az igazsághoz, hogy a látványnak mint mindenhol, itt is ára van, így ha valaki a maximális 1280x960-as felbontással szeretne játszani, hát egy meglehetősen erős számítógépre lesz szüksége. Ugyan a 3D-s grafikus engine még nem készült el teljesen, ugyanis egyelőre hiányoztak a légiharchoz szükséges ellenfelek, az eddig látottak alapján azonban nagyon sokat igér majd a teljesen elkészült szimulátor, hacsak nem sikerül valamit nagyon elszúrniuk a készítőknek. Azonban ha azt is figyelembe vesszük, hogy a csapat munkái közt már olyan nevek szerepelnek, mint az Apache Longbow, Hind, F-16 Fighting Falcon, akkor ez nem nagyon valószínű.
Az elkészült játékban jópár küldetésforma közül választhatunk, kezdve a tréningtől a "quickstart" küldetéseken és randomizált szóló missziókon át a több küldetést tartalmazó hadjáratokig. Ezek mellől a lehetőségek mellől természetesen nem hiányozhatnak a többszemélyes csaták sem, amelyekben összesen 24 pilóta mérheti össze a tudását. További érdekessége a játéknak, hogy a fejlesztőknek szinte teljesen sikerült megvalósítani a HOTAS, vagyis "Hands On Throttle And Stick" megoldást, melynek eredményeként a bonyolultabb repülési feladatokon kivül (amilyen a fel-, és leszállás) nem nagyon lesz szükség a billentyűzetre. Azt azonban meg kell jegyezni, hogy mindezt egy 16 gombos Suncom SFS Split Throttle és egy ugyancsak jópár gombbal megáldott joy mellet demonstrálta nekem a program producere...