25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Előzetes

Furballs

Írta: Castor

A történet sok-sok évvel ezelőtt egy kis furball faluban kezdődik. A Nagy Háborúban az állatok legyőzik a gonosz Viggo admirálist, aki elmenekül. Ezután minden visszatér a normális kerékvágásba. A furballok békességben élhetnek saját családjukkal és kedvenc fegyvereikkel. De egy napon a gonosz admirális visszatér és elvisz magával néhány családot. A furballok egy mentőexpedíciót szerveznek. Hat állig felfegyverzett, bátor kalandor - Roofus a kutya, Juliette a macska, Bungalow a kenguru, Rico a pingvin, Chang a pandamaci és Tweek a sárkány - indul útnak, hogy megmentsék barátaikat, és végleg leszámoljanak Viggo-val.

Aki számára nem derült volna ki, a furballok - azaz a játék főszereplői - különböző szőrmók kisállatok, őket irányíthatjuk a Furballs-ban. A hat kisállat mindegyike rendelkezik valamilyen speciális képességgel - a kenguru például magasabbra ugrik társainál - így bizonyos esetekben nem mindegy, hogy melyik szereplővel vagyunk. Emiatt aztán játék közben - egy megfelelő teleport segítségével - válthatunk az állatok között.

A játék hat különböző környezetben játszódik, melyek mindegyikében 4 pálya és egy főellenség vár ránk. A következő környezetbe csak akkor mehetünk tovább, ha teljesítettük a négy pályát, kiszabadítottuk az ott lévő családokat, és legyőztük a szint főellenségét.

A játékkal nyugodtan játszhatnak a kisebb gyerekek is, nem lesz szükség a "Blood On/Off" beállítás kapcsolgatására. A karaktereknek még a haláluk is "vicces" lesz, vagy mondhatnánk úgy is, hogy haláli poénjaik lesznek. Vért tehát egyáltalán nem fogunk majd látni.

A Furballs talán leginkább a Crochoz és a Rayman 2-höz hasonlít, amik itthon is hatalmas sikert arattak, érthetően elsősorban a fiatalabb korosztály tagjai között. A designerek ebben a játékban is igencsak megdolgoztak a pénzükért, ugyanis az egész képi világot az ő dolguk volt kialakítani. De mit sem ér az egész, ha nincs egy megfelelően gyors grafikus engine. Nem kell megijedni, a készítők vállalták a kockázatot, hogy sajátot írjanak. Még a sajátos kameramozgatást is megoldották. Csak nehogy úgy süljön el a dolog, mint a The Phantom Menace estetében...

A Furballs támogatni fogja a multiplayer játékot is, egymás ellen, vagy kooperatív módban. Ráadásul az interneten is játszhatunk majd. Két Quake parti közt felüdülés lesz majd egy ilyen Furballs deathmatch (illetve fluffmatch, ahogy a készítők ezt nevezik).

A játék fejlesztését a készítők legalább 20 hónapra tippelik, ez alapján - ha minden jól megy - az első félévben készül el a program.

Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!

HOZZÁSZÓLÁSOK

Még nincs hozzászólás, légy Te az első!