26 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Előzetes

Nox

Írta: LeMon

A Westwood úgy látszik, igyekszik minél több játék stílusban learatni a babérokat. Legalábbis ez derül ki a Nox sajtóanyagából. John Hight, a Nox producere szerint, lehet, hogy első látásra a Nox olyan játéknak tűnik, mint társai, de ha az ember elkezd vele játszani, rájön mennyire más. Ez a játék egy Diablo-szerű akció-szerepjáték ötvözet lesz, rengeteg stratégiával.

Az újdonság abban fog rejleni a többi real-time RPG-vel szemben, hogy sokkal rugalmasabb lesz. A játékos sokkal kreatívabb lehet, mint eddig bárhol. A közel száz féle varázslatot úgy kombinálhatjuk, ahogy akarjuk. Különböző kombinációkkal béníthatjuk meg az ellenfelet, és szinte minden egyes harcnál újabb és újabb trükkökre jöhetünk rá. Az alap varázslatokon, mint a tűzlabda, fagyasztáson kívül tudunk majd különböző teremtményeket is idézni. Ellenségeinket nem muszáj egy varázslattal elintézni, saját dolgunkat könnyítjük meg, ha először megvakítjuk, majd ráeresztünk egy gólemet. Vagy akár használhatunk gázokat, de előtte biztosítsuk be magunkat a gáz elleni védelemről. Varázslatok mellet rengeteg fegyver áll majd a rendelkezésünkre, sőt különböző csapdákat állíthatunk, ami főként a hálózati öldöklésben lesz majd igazi móka. A Nox természetesen játszható lesz a Westwood ingyenes szerverén keresztül. Valószínűleg maximum 8 játékos küzdhet majd egy játékon belül, de a készítők szeretnék ezt a számot növelni.

Az egyjátékos üzemmód nem szól majd másról, mint teljesíteni a küldetéseket, melyeket az ún. Quest Generation System hoz létre, vagyis minden új küldetés esetében a program egyszerűen generál egyet. Így kicsi az esélye annak, hogy ugyanazt a küldetést kétszer kelljen végigvinni ugyanazon a helyszínen. A végleges játék 6 nagyobb küldetésből fog állni. A főgonosz Hecubah lesz, egy szép (?), de gonosz hölgyemény, akit állítólag idővel nagyon megutálunk a rengeteg ganésága miatt. A játszható karakterekről még nem sok szó esett. De mivel az egész játékra igaz lesz a mobilitás, valószínű, hogy saját karaktereinket is átformálhatjuk, úgy mint, haj vagy bőrszín, fizikai adottságok stb. S ha a játék során túlságosan is megkedveltük karakterünket jó képességei miatt, a hálózati játékba szintén be tudjuk importálni. A környezetünkben minden mozogni fog, minden mozdítható és a tárgyaknak saját dinamikája lesz. Ahogy sejteni lehet, a különböző fényhatások, varázslatok miatt szükséges lesz egy 3D kártya, de ez a játék megjelenésére, télre már mindenkinek lesz.

Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!

További képek

  • Nox
  • Nox
  • Nox

Nox

Platform:

Fejlesztő: Westwood Studios

Kiadó: Electronic Arts

Forgalmazó: Ecobit Rt.

» Tovább a játék adatlapjára

LeMon

LeMon
A PC Dome/PlayDome egyik alapítója, a magazin örökös designere.

HOZZÁSZÓLÁSOK

Még nincs hozzászólás, légy Te az első!