Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Előzetes

Aiken's Artifact

1999.06.08. 00:00 | szerző: Delta | Előzetes

A Monolith 1995-ös alapítását követően első nagy sikerét a LithTech 3D motorral könyvelhette el. Az egyedülálló grafikus engine-t azóta több játékhoz is licenszelték, és a Monolith is felhasználta a Shogo: Mobile Armor Division-ban és a Blood 2-ben. Most újra a Monolith jelentet meg egy játékot, mely a LithTech-re alapul. De a Sanity-nél nem a szokásos shooterekre kell gondolni.

Aiken's Artifact

A Sanity nem az év második felében dúlni készülő 1st person shooterek, mint a Q3A, Unreal Tournament vagy a karácsony körül várható Daikatana piacáért száll harcba. A játék megjelenése 3D-s, mint ahogy manapság az szokás, a Sanity-t izometrikus 3rd person nézetből játszhatjuk végig. Míg a fent felsorolt játékok a valóság, a fizika törvényeinek minél valósághűbb ábrázolását próbálják visszaadni, a Sanity a képzelet világát próbálja a képernyőre vinni.

A történet szerint a nem is olyan távoli jövőben az emberek különböző mentális képességeket kezdenek használni, melyekkel kihasználhatják az elme teljes hatalmát. Sötét jövőkép, ahogy kell, mindenfelé agystimuláló szert tartalmazó kis ampullák forognak közkézen. Senki nem tudja, honnan származik ez az erő, csak a hatását tapasztalja az egész világ: a valóság manipulálható az emberi ész újonnan felfedezett erejével. A kiválasztottak, a Psionic-ok képesek irányítani belső energiáikat, csakhogy az éremnek előtűnik a másik oldala is: a belső erők kihasználása rendkívül igénybe veszi az idegeket, úgyhogy a Psionic-okon egy-egy fárasztóbb menet után idegösszeroppanás-szerű tünetek mutatkoznak, s ezen őrületbe akár bele is halhatnak. Az őrület nyomán fellángolt bűnözési hullám megállítására, mely az összeomlás szélére vezeti a társadalmat, a kormány új hivatalt alakít, a DNPC-t. A Department of National Psionics Control ügynökei arra szakosodtak, hogy a besokallt Psionic-okat leállítsák, és ehhez perse az ügynököknek is kell legyel szellemi hatalmuk. Az első ügynök Nathaniel Cain, akinek a szerepét a játékos viszi single player módban, hosszú kutató munka gyümölcse: születése után laboratóriumokban nevelték szellemi képességeinek különleges kifejlesztésére. A munka során az elterjedni látszó stimuláló szer és a különleges szellemi erő közötti kapcsolatot kell keresnie Cainnak, amely kapcsolat a játék folyamán az alvilági bandákon át a legmagasabb kormánykörökig terjedő összeesküvéshez vezet.

Aiken's Artifact

A single player módban a játék előrehaladtával kell megszereznünk, fejlesztenünk a képességeinket, a legkönnyebbtől, mint tűzlabda-kilövés, a legmagasabb tudományokig, ahol már megidézhetjük a világ legirtóztatóbb teremtményeit, vagy apokaliptikus méretű robbanást varázsolhatunk az ellen lába alá. A játékosra 20 akció és adventure elemekől álló küldetés vár, 8 harcformát sajátít el a küldetések folyamán, míg a végén kiderül az elme különleges képességeinek forrása.

Három multiplayer mód is került a játékba: kooperatíve végigjátszható a játék története, egy különleges deathmatch mód, melyben "üres fejjel" indulunk el az arénában maximum 16-an, és a játék során szellemi képességeket szerezve szétvarázsolhatjuk partnerünk arcát, valamint az Insanity mód. Ebben beállíthatjuk elore a képességeinket, különböző talentumokat adhatunk a karakterünknek, melyeket hozhatunk a játékból, de letölthetők lesznek majd a Monolith weblapjáról, sőt cserélgethetünk játékostársainkkal az Interneten is.

Aiken's Artifact

A játék megjelenése a nyár vége felé várható, és valószínűleg érdemes is várni: a 3D világ, a spell casting és az újszerű multiplayer játékmód nem hangzik rosszul... ■

Aiken's ArtifactAiken's ArtifactAiken's ArtifactAiken's Artifact
Aiken's Artifact
További hírekért és cikkekért ugorj a játék adatlapjára:
Aiken's Artifact

hozzászólások (0)

ajánlott olvasnivaló
Quake Champions béta élménybeszámoló Quake Champions béta élménybeszámoló
Crossout zárt béta próbakör Crossout zárt béta próbakör
Northgard - Early Access Northgard - Early Access