Egy új 3D akciójáték fejlesztésén dolgoznak a Presto munkatársai. A korábban a Journeyman Project játékokon dolgozó csoport azonban ezzel a munkájával mindenképpen túl szeretné szárnyalni a Tomb Raider és hasonló third-person programokat. A Beneath elkészítésekor minden apró részletet figyelembe szeretnének venni, hogy a játék minél realisztikusabb és élvezhetőbb legyen. A Tomb Raiderrel játszva a Presto embereinek első érzése ugyanis az volt, hogy játék közben inkább arra koncentrál az ember, hogy a végére jusson a pályának, ahelyett, hogy beleélné magát a történetbe. Mivel a csapat kalandjátékok fejlesztésén edződött, így inkább ebből a megközelítésből tervezik új programjukat. A játék az előbb említett aprólékosság miatt azonban nagyobb teljesítményű gépet fog igényelni, legalább egy 200-as Pentiumot.
A pályák tervezéséhez a Presto emberei nem egy saját pályatervezőt használtak, hanem a 3D Studio MAX-et, így igen realisztikus képeket tudtak létrehozni. Ez viszont valamennyire korlátozza a játékos szabadságát, egy ugrás távolságát például bizonyos esetekben a program fogja meghatározni, ahelyett, hogy a játékos gombnyomásai döntenék ezt el. A játékban egyébként 12 nagyméretű pálya lesz.
A főhős ezúttal egy férfi, akinek a játékban feladata eltűnt apjának megkeresése. Mivel apja egy feltaláló, kalandjai során elég sok hasznos dolog áll rendelkezésére, amit korábban tőle kapott. Természetesen a főhőst irányítása lesz a mi feladatunk. Játék közben több más szereplővel is találkozunk majd, akiktől megtudunk egy-két dolgot apánkról, valamint egy-két feladat megoldásához is segítséget kapunk.
A játék még igencsak korai verzióban van, megjelenését ugyanis 1999. Tavaszára ígérik a készítők. Remélhetőleg az akkori standardnak is megfelelő játékot fogunk látni tőlük.