Általános okosságok
A vadászok ugyan általában messzebre mennek a kajáért, de 10-15 egység helyett 25-35-öt hoznak egy fordulóval. Egy vaddisznó 350 kaját ad, vadássz vaddisznót 4-5 paraszttal, amelyiket az állat megtámadja azzal menekülj a városközpont felé.

A papok gyógyítanak és át tudják állítani az ellenség egységeit a te oldaladra, sőt ha ki tudod fejleszteni a megfelelő technológiát akkor az épületeket is.
A papokkal begyűjtött ereklyék (relic), pénzt termelnek a templomban.
Minden egységnek megvan az ellenszere:
Gyalogság - íjászok, lovas íjászok
Lovasság - lándzsások, tevék
Íjászok - lovasság, scorpion, mangonel, felderítők (skirmishers)
Lovas íjászok - íjászok, scorpion
Tevék - lándzsások
Épületek és tornyok - ostromgépek, gyalogság, lovasság
Elefántok - lándzsások (pikemen) és papok, hogy átállítsd őket a saját oldaladra.
Teuton lovagok - lovas íjászok, papok
Janicsár - nehézlovasság, íjászok
Legfejletteb civilizációk (legtöbb technológia):
Bizánc, Kína, Szaracének, Teutonok, Törökök
Ez egyébként még nem jelenti azt, hogy ezek lennének a legjobb civilizációk.
Egységek és használatuk
- Swordsmen - Gyalogság
- Épületek, gyalogság és ostromgépek ellen
- Pikemen - Lándzsások
- Lovasság és az elefántok ellen használható jól ez a gyalogságfajta
- Archers - Íjászok
- Más egységek ellen, ostromgépek és épületek ellen nem jó
- Skirmishers - Felderítők
- Olcsó, gyors gyalogság, ideális íjászok ellen
- Cavalry - Lovasság
- Épületek, ostromgépek, íjászok és lovasság ellen, kivéve a tevéket. Természetes, hogy felderítőnek is a lovasság a legjobb.
- Camel - Teve
- Lovasság ellen a legjobb egység ugyanis a lovak félnek a tevéktől. Gyalogság ellen gyenge, de íjászok ellen jó.
Stratégia
A játék elején, mivel a városháza könnyen megvéd egy esetleges támadástól, érdemes a gazdaság fejlesztésével foglalkozni. Viszont ha támadás ér ne felejtsd el legalább parasztjaidnak legalább egy részét visszavinni házba. Az első korban (Dark Ages) semmiképp ne építs többet, mint 5 milíciát egy esetleges pimasz támadás ellen, de ez sem túl fontos.
Az első dolog amit építesz mindenképpen egy extra paraszt legyen, de még mielőtt kijönne kezdj el építeni egy plusz házat és vagy kezdj el birkát vágni, vagy építs egy malmot a bogyók közelében. Közben a felderítő lovasságoddal járd körbe a falut további birkák és más erőforrások után kutatva.
Egy paraszttal vágass fát a városháza közelében a többiek gyűjtsenek kaját a bokrokról vagy a birkákból. Egy másik paraszttal építs még 2 házat és folytasd a parasztok gyártását, amíg legalább 15 darab nincs belőle. Ezután építs egy fatelepet és vágj fát 4-5 paraszttal, a maradék gyűjtse a kaját. Ha elérted az 500 kaját, rögtön válts kort. Ha a birka/bogyó kifogy, néhány emberrel kezdj el aranyat bányászni, persze ez előtt építs a közelbe egy bányát. Még az első korszak végén építs egy barakkot, ha lehet.
Jó megosztás az emberek között az első korban: 75% kaja, 25% fa, esetleg emellett 2-3 emberrel bányászhatsz aranyat.
A kajagyűjtő embereket megoszthatod a birkák a vadászat és a bogyó között.
A feudális korban a kaja és a fa mellett a kő és az arany is kelleni fog. Jó megosztás ebben a korban 50% kaja, 30% fa, 10% kő, 10% arany. Esetleg a kaja rovására növelheted a kőkitermelést, ha korán várat falakat akarsz építeni. Hasonlóan, ha az ostromgépekre akarsz rámenni, akkor állíts több embert a fára. A feudális korban ha a barakkod már megvan, az első épületed a kovács (blacksmith) legyen, hogy fejleszteni tudd a katonáidat. Ezután jöhet az íjászképző és a lovarda.
A vár (castle) korszakban több aranyra van szükség, legalább 20%-kal bányásztass aranyat. A kaja ebben a korban is megmarad fontosnak, minimum az embereid harmada ezzel foglalkozzon. Innentől kezdve törekedj arra, hogy minden erőforrásból legyen elég, ennek megfelelően csoportosítsd az embereidet. Az erőforrások közül a kő a legritkább, ezt tartsd szem előtt és ha sok kőre van szükséged biztosítsd korán a lelőhelyeket.
A feudális korban lehetőleg kerítsd be a városodat és a nyersanyag lelőhelyeket is.
A vár (castle) korban már gondolkozhatsz támadáson is. Ha támadsz, építs az ellenfél városa közelébe (látótávolságon kívül) néhány tornyot majd 1-2 barakkot 1-2 íjászképzőt és egy ostromgép gyárat (siege workshop). Ha van elég köved nyomathatsz egy várat is. Ebben a korban fontos épület még az egyetem (university) is, itt jó technológiákat fejleszthetsz, amivel erősebb lesz a hadsereged. Ha nem támadni akarsz, inkább a következő korba lépni, akkor a saját városodban építs egy várat.
Tornyok
Talán még a falaknál is fontosabb, hogy tornyokat építs. Az a jó, ha a tornyok kölcsönösen támogatják egymást. Ne csak a falak mellé építs, hanem a városba is szétszórtan, ne legyen könnyű dolga az ellenségnek akkor se,, ha bejutott. Nélkülözhetetlen technológia a murder holes. Ha támadásra számítasz, nem árt a tornyokba íjászokat és katonákat tenni, így többet fog lőni a torony.
Rablótámadás
Deríts fel a terepet lovassággal. Koncentrálj az ellenfél parasztjaira, fatelepeire és bányáira, ostromgépek nélkül ne támadd meg a városházát. Tartsd a katonáidat a városháza hatósugarán kívül. A parasztok ellen legjobbak az íjászok, az épületek ellen sima gyalogosokat használj. Ha az ellenfél már falakat épített akkor ez a fajta támadás nem jön be már annyira.
Csata tipp
Csald elő az ellenfelet gyalogos íjászokkal vagy scorpionokkal, aztán vesd be a lovasságot és lovas íjászokat.
Hány parasztra van szükség? A halászhajók is parasztnak számítanak. A második kor végére legyen 20-25 parasztod a későbbi korokban 30-35 kell. Ha a populációlimit több, mint 75, akkor felmehetsz 40-ig vagy tovább.
Mit építsek és hova?
Először házakat és egy malmot, ezután jöhet a fatelep vagy a dokk. Az első épületeket építsd jó közel a városházához, hogy támadás esetén a városháza védje ezeket. A farmokat építsd malom vagy a városháza köré, helyet nem kell hagyni.
Még az első korszak végén építs egy barakkot, ha lehet. A feudális korban ha a barakkod már megvan, az első épületed a kovács (blacksmith) legyen, hogy fejleszteni tudd a katonáidat. Ezután jöhet az íjászképző.
Nyerés csodával
A csodának adott ideig állnia kell a győzelemhez. Ez azt jelenti, hogy aki ilyet épít az számítson rá, hogy a többi játékos hamarosan támadni fog. Sok kőre és erős védelemre lesz szükséged. A csodát tedd minél védettebb és megközelíthetetlenebb helyre, a térkép széle vagy a városod közepe a legjobb. Jó sok (min. 10-15) emberrel kezdj építkezni, különben nagyon sokáig fog tartani az építkezés. A csodádat lehetőleg vedd körbe több réteg fallal kb 3 egység távolságra egymástól és a falakon belül helyezz el néhány ostromgépet (trebuchet, mangonel, bombard cannon), amikkel az ellenség támadó ostromgépeit le tudod rombolni. A csoda mellett tarts néhány parasztot akik a sérülés esetén rögtön tudják javítani.
Technológiák
Ebben a részben a nélkülözhetetlen technológiákat írom le. Ezeket rögtön fejleszd ki amint módod van rá. A többi technológia haszna a stratégiádtól függ. A mongolokkal például érdemes az íjász és lovastechnológiákat fejleszteni, míg a vikingek esetében a gyalogság számára fejlessz.
Bánya és fatelep technológiák
Amint elérhetőek, fejleszd ki őket, az embereid gyorsabban fognak fát vágni/bányászni
Farm technológiák
Fát és időt spórolhatsz ha kifejleszted ezeket a malomban
Paraszt technológiák
Nagyon fontosak, hogy az embereid gyorsabban dolgozzanak
Gyilok rések - Murder holes (Vár kor - Castle Age)
Ezzel a technológiával a tornyaid közvetlenül a tövükhöz is képesek lőni. Nagyon fontos.
Megerősített falak - Reinforced Walls
Fontos, ha fallal vetted körül magad
Népek
A játékban minden nép számára mások az elérhető technológiák, erről részletesen nem írok csak általánosságban, a részleteket mindenki könnyen kitapasztalhatja vagy megnézheti a technológia fán. Az épithető egységek is mind mások, ezek közül csak az egyedi egységeket írom le.
Byzantine - Bizánc
- Bónuszok
- 10%-kal erősebb épületek, ami a korokkal 10-10%-kal tovább nő, vagyis az Imperial korban ez már 40%
A gyújtóhajók (fireship) 20%-kal gyorsabban tüzelnek
Az Imperial korba átlépés 33%-kal kevesebbe kerül
Csapatjátékban a bizánci papok (monks) 3x gyorsabban gyógyítanak - Egyedi egység
- Cataphract
Különleges lovasság, amely bár gyengébb mint a Paladin, de gyalogság ellen +8 sebzés bónuszt élvez ezáltal a legjobb egység gyalogság ellen. A cataphractokat ne küldd az ellenség lovassága ellen.A Bizánciak fejleszthetik ki a játékban a legtöbb új technológiát, az összes technológia közül mindössze 9 db van amit bizánc nem fejleszthet.
- Stratégia
- Bizánc a legsokoldalúbb civilizáció a játékban, bármilyen stratégiát választhat a bizánci játékos. Különösen alkalmas Bizánc arra, hogy csoda építésével győzzön.
- Bónuszok
- 15%-kal gyorsabb gyalogság, rendkívül hasznos, hiszen az ellenség gyalogságát/íjászait még akkor is utolérik, ha azok menekülnek
A kelta ostromgépek 20%-kal gyorsabban tüzelnek
A kelta favágók 15%-kal gyorsabban vágják a fát
Birka bónusz - a kelták birkáit nem lehet ellopni mindaddig míg bármilyen kelta egység látja őket. Ez azt is jelenti, hogy a kelták könnyen ellopják más népek birkáit.
Csapatjátékban az ostromgépek 20%-kal olcsóbban épülnek - Egyedi egység
- Woad Raider
A leggyorsabb gyalogság a játékban csíkos gagyában, az elite fajta kb. olyan erős mint a champion(a legjobb gyalogság). A sima woad raider elég gyenge, mindenképp elitté kell fejleszteni. - Hátrány
- Gyenge íjászok
- Stratégia
- A kelta játékos jól teszi, ha gyors hódításra törekszik már a Vár (Castle) korszakban, méghozzá gyalogsággal és ostromgépekkel.
- Bónuszok
- 10, 15 illetve 20%-kal olcsóbb gyalogság a Feudális kortól kezdve (az íjászok nem!)
A gót gyalogság +1 bónuszt élvez épületek ellen
A gót parasztok könyebben vadásszák a vaddisznót (+5 támadás vaddisznó ellen)
A populációlimitet 10-el átlépheti a gót játékos a birodalmi (imperial) korban
Csapatjátékban a gót barakkok 20%-kal gyorsabban termelnek - Egyedi egység
- Huskarl
Gyalogság kb 6 szoros védelemmel a nyilak ellen, a Huskarl-t nehéz nyilasokkal/tornyokkal megölni. Érdemes kifejleszteni az elit változatot. - Stratégia
- A gótok hátránya, hogy nem tudnak falat és jobb tornyokat építeni, védekezéskor kénytelenek teljesen a hadseregükre támaszkodni.
A gót játékos próbálkozhat korai támadással a feudális korban elsősorban az ellenfél fatelepei és bányái ellen. Az íjászok ellen a gótok használhatnak felderítőket(skirmishers) vagy lovasságot. A gót játékos jó ha nem várja meg míg az ellenfél támad, jobb ha védekezésre kényszeríti az ellenfelet. A gótok nem jók arra, hogy csodával nyerjenek.
Egy vaddisznó 350 kaját ad és a gótok könnyebben vadásszák mint más népek, ez jól jön a játék elején.
- Bónuszok
- A mongol lovas íjászok 20%-kal gyorsabban lőnek
30%-kal szívósabb könnyűlovasság
50%-kal gyorsabb vadászok
Csapatjátékban a könnyűlovasság 2-vel messzebre lát. - Egyedi egység
- Mangudai
Nehéz lovasíjász amely előnyt élvez az ostromgépek ellen. Minden más íjász egység gyenge az ostromgépek ellen. - Hátrány
- Kevesebb technológia
- Stratégia
- Érdemes a játék elején a vadászatra támaszkodni és jól felfejleszteni a lovasságot, amely nagyon jó az íjászok és ostromgépek ellen. A vadászatot később is érdemes megtartani mint élelemforrás, ne habozz malmot építeni a vadban gazdag környékekre. A mongolok a legjobbak a támadás-menekülés stratégiában hála nagyszerű lovasságuknak. Ezt kihasználva szervezz portyákat az ellenfél városába és irtsd a parasztokat, vagy legalábbis kényszerítsd arra, hogy visszahívja őket a városházába. Ezeken a portyákon hagyd békén az épületeket és ha az ellenség hadserege megjelenik, menekülj.
- Bónuszok
- 10, 15 és 20%-kal szívósabb gyalogság a Feudális kortól kezdve
20%-kal olcsóbb hadihajók
Ingyenes handcart és wheelbarrow technológia, vagyis a viking parasztok gyorsabban dolgoznak anélkül, hogy technológiát kellene fejleszteni. - Egyedi egység
- Berserk
Különleges gyalogság amely erősebb mint a champion (az elit változat), de kevésbé strapabíró. A berserk egységek maguktól is gyógyulnak, nem kell hozzá monk. Mindenképpen fejleszd ki az elit változatot, mert az alap berserker nagyon gyenge. A berserker sajnos nem elég jó, hogy leváltsa a championt, kiegészítésnek érdemes gyártani.Longboat - Viking hosszúhajó
Kevésbé szívós mint a galleon, de a támadása jobb, emiatt érdemes használni. - Hátrányok
- Gyenge tornyok, lovasság és ostromgépek
- Stratégia
- A berserker bár regenerálódik, nem túl szívós, nagyon kell rájuk vigyáznod. A tengereken a vikingek nagyon erősek, hála egyedi hajójuknak és az olcsóbb gyártásnak.
Csodát is építhetsz a vikingekkel, mert bár a tornyaik nem túl jók, de erős falakat tudnak építeni.
- Bónuszok
- +3 paraszt a játék elején, ez kétszer annyi, mint a normál 3 db
A kínai városháza 10 embert tart el szemben a többi civilizáció 5 emberével
A technológiák a Feudális korszaktóll kezdve 10, 15 és 20%-kal olcsóbbak
A rombolóhajók (demolition ships) 50%-kal szívósabbak
Csapatjátékban a farmok +45 kaját termelnek - Egyedi egyséd
- Chokonu
Extra jó íjász, többet sebez mint az arbalest, alig drágább viszont nem lő olyan messzire. Gyalogos íjászok helyett érdemes ezt építeni. Furcsa módon az elite chokonu csak 5 ponttal szívósabb, emiatt nem biztos, hogy érdemes fejleszteni. - Stratégia
- A játék elején gyorsan fejleszd fel a parasztjaid számát 20-25-re.
Az olcsóbb fejlesztési költség az okosan fejlesztő játékosnak nagy előnyt hozhat. A kínaiak egyaránt alkalmasak katonai vagy csoda győzelemre is. A vizes pályákon egyértelműen előny a kínaiakkal lenni.
- Bónuszok
- 25%-kal olcsóbb várak (castles)
20%-kal szívósabb nehéz lovasság (Cavalier, Paladin, Knight)
Ingyenes földművelési technológiák, amelyeket a játékos a megfelelő korba való átlépéskor kap meg (ha van malma)
Csapatjátékban a lovasság 2-vel messzebre lát. - Egyedi egység
- Throwing Axeman - Balta hajító Erős egység rövid hatótávolsággal, a frank balta hajító többet sebez mint az íjász, de nem tud olyan messzire lőni/dobni. Ellentétben az íjásszal a baltahajító jó az ostromgépek és az épületek ellen is.
- Stratégia
- A frank játékosnak nélkülöznie kell fontos védekező technológiákat, emiatt a csodaépítés nem ajánlott.
A nép erős gyalogsággal és lovassággal is rendelkezik, a frank hadsereg kemény ellenfél. Mint minden más népnek azonban, a frank lovasságnak is el kell kerülnie az ellenséges lándzsásokat (pikemen).
- Bónuszok
- 50+ kaja és fa a játék elején
2x szívósabb városháza és dock
A városháza és a dock feudális kortól kezdődően 10, 15 illetve 20%-kal gyorsabban dolgozik
Csapatjátékban a nehézlovas (cavalier, knight, paladin) egységek +2-t sebeznek az ellenfél íjászain (lovasokon is). - Egyedi egység
- War Elephant - Harci Elefánt
Lassú, szívós és nagyon erős egység, hátránya, hogy drága. Az elefántot használhatod ostromgépek helyett is. Az elefánt az egyetlen egység a játékban amely egyszerre több egységet is sebez. Ellenszere a pikemen (lándzsások). - Stratégia
- A perzsák gyengék egy kicsit a védekezés oldalon, számos védelmi technológiát nem kapnak meg. Szintén nem jutnak hozzá a legjobb gyalogos egységekhez.
Az elefántokat tartsd távol az ellenség lándzsásaitól és papjaitól, védd őket lovas vagy gyalogos íjászokkal. Használd ki a gyors városházát és gyárts gyorsan vagy 20 parasztot. Az elefántokhoz arany és kaja kell, gyűjts ezekből sokat.
Minél előbb fejleszd ki a Hitet (Faith), hogy az ellenséges papok ne tudják ellopni az egységeidet (főleg az elefántokat).
A gyors dokkok jól jönnek olyan pályán ahol sok a víz, a perzsák mindenki másnál gyorsabban tudnak hadiflottát gyártani.
- Bónuszok
- A városháza +5-t sebez és +2 hatótávolsága van
33%-kal olcsóbb farmok
2x több nyíl van a tornyokban
A gyilok rés (murder holes) technológia ingyenes, ha megvan ez a technológiád a tornyok közvetlenül a tövükre is tudnak lőni. Ez a technológia a vár (castle) korban lesz elérhető.
A teuton papok (monks) messzebbről tudnak gyógyítani - Egyedi egység
- Teutonic knight - Teuton lovag
Erős gyalogos katona. Hasonlóan a harci elefánthoz a teuton lovag lassú és drága, de iszonyú erős és szívós. Szintén sokba kerül. Legjobb épületek, gyalogság és ostromgépek ellen. A lovagokat mindig védd lovassággal és íjászokkal. - Stratégia
- A teutonok minden védekező technológiához hozzájutnak ezért ők a legjobb védekező nép a játékban. Támadásra kevésbé jók mivel az ostromgépek területét kivéve kulcstechnológiák hiányoznak az összes egységükhöz.
Használd ki nagyszerű tornyaidat és építs minden bánya mellé tornyot, azokhoz is amelyekből még nem bányászol. Az elit felderítők (elite skirmishers) jól kiegészítik a teuton lovagokat, akik nagyon sebezhetőek íjászok ellen. Ha támadsz, építs sok ostromgépet. A teutonok vár helyett építhetnek városházát az ellenség közelébe mint támadó épületet.
- Bónuszok
- Városháza építése 30%-kal olcsóbb, sok esetben célszerűbb ezt építeni malom/bánya/fatelep helyett
A birkapásztorok(mészárosok) 25%-kal gyorsabban dolgoznak
Az összes gyalogos íjász hatótávolsága nagyob 1-gyel illetve kettővel az utolsó két korban
Csapatjátékban az íjászképzők 20%-kal gyorsabban dolgoznak - Egyedi egység
- British Longbowman - Brit íjász
Viszonylag olcsó íjász, a legnagyobb hatótávolsággal rendelkező egység a játékban. Az íjásztechnológiák természetesen nagyon fontosak. - Stratégia
- Bár a brit játékos jól teszi, ha az íjászokra támaszkodik, az íjászsereget mindenképpen támogatni kell lovassággal és lándzsásokkal az ellenfél lovassága és ostromgépei ellen.
- Bónuszok
- A malom, a fatelep és a bánya 50%-kal olcsóbb
A japán halászhajók szívósabbak és gyorsabban dolgoznak 5, 10, 15 és 20%-kal az egymást követő korokban.
A japán gyalogság 10, 15 és 25%-kal gyorsabban támad a feudális kortól kezdve.
Csapatjátékban mindenfajta galleon 50%-kal messzebre lát. - Egyedi egység
- Samurai - Szamuráj
A szamuráj egy átlagos szivósságú gyalogos, amely azonban gyorsan támad és minden más egyedi egység ellen bónuszt kap. Csak akkor érdemes építeni, ha az ellenség egyedi egységeket használ. - Stratégia
- A japánok rendelkeznek szinte a legerősebb szárazföldi haderővel a játékban, gyengék viszont a védelem és az ostromgépek területén. Bányászatban a két legfejlettebb technológia nem elérhető a japánok számára.
A japán játékos jól teszi, ha a gyors halászatot kihasználva elsősorban ere támaszkodik, mint kajaforrás.
Támadj korán, mert a fejlettebb ostromgépeket a birodalmi korban sem kapod meg.
- Bónuszok
- A galleonok 20%-kal gyorsabban támadnak
A piacon a kereskedés díja csak 5% nem 30% mint a többi népnél.
A szállító hajók kétszer szívósabbak és kétszer annyit tudnak szállítani.
A lovas íjászok +3 pontot sebeznek épületek ellen
Csapatjátékban a gyalogos íjászok +1 pontot sebeznek épületek ellen - Egyedi egység
- Mameluke
Különleges tevés egység, sajnos nem olyan szívós mint a sima teve. Rövid hatótávolságra tud lőni és sokat sebez. A szaracén lovasságot érdemes mameluke-okból és tevékből összehozni. - Stratégia
- A szaracén az egyetlen nép amellyel érdemes a piacon kereskedni, nem csak végszükségben.
A szaracénok előnyt élveznek a tengeren hála jó hajóiknak.
- Bónuszok
- Ingyenes könnyű lovasság technológia
Ingyenes kémia (chemistry) technológia (kell a puskaporhoz)
Az aranybányászok 15%-kal gyorsabban dolgoznak
Minden puskaporhoz kötődő technológia 50%-kal olcsóbb
A puskaporos egységek 50%-kal szívósabbak (ágyúk, muskétások, stb.)
Csapatjátékban a puskaporos egységek 20%-kal gyorsabban gyártódnak - Egyedi egység
- Janissary - Janicsár
Speciális egység puskákkal, a normál puskás egységeknél sokkal messzebbre lő - Stratégia
- A törököknek nincsenek elit felderítőik és lándzsásuk sem, ezt némileg ellensúlyozza lovasságuk és tevéik. Mivel elsősorban a lőfegyveres egységeik jók, a játék elején gyengébbek, mint a többi nép.
A törökökkel már korán falazd be magad és bányász minél több aranyat. Ha bátor vagy kihasználhatod, hogy az ellenfeleid nem számítanak korai támadásra a törökök részéről. Biztosabb stratégia ráhajtani a birodalmi (imperial) korra és jól befalazni a városodat. Ha támadsz, vigyél ágyúkat, gyalogságot és janicsárokat, az ellenfél íjászai ellen használj könnyűlovasságot.
Még jobb, ha csodát építesz, mivel ágyúiddal hatékonyan tudsz védekezni az ellenfél ostromgépei ellen.
Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!
Age of Empires II: Age of Kings
Fejlesztő: Ensemble Studios
Kiadó: Microsoft
Forgalmazó: Microsoft Magyarország
Minimális rendszerigény: Pentium 166, 32 MB RAM, 4xCD-ROM
HOZZÁSZÓLÁSOK
Ja és kaját/fát eladni is próbálhatsz, és venni követ, ha mindenképpen szükséged van rá
Nem tudok multizni... Age 2-t netről húztam le biztos ez lehet a gond...
De azért segítsetek, pls... Hátha tudok torrentessel is multizni... :-((
Üdv SPEEDGamer:
Na figyuzz... Én is torrentel szedtem le az Age-t és én tudom állítani a lakosság számát...
Először rákattintasz a pajzsra (főmenü- asszem valami single player vagy mi), aztán ott lesznek hogy Campaign, meg Random Map, meg Custom Scenario. És kattints a Random Map-ra. Kijön egy újabb menü ahol beállíthatod a dolgokat, stb. Jobb oldalon van olyan fül, hogy population vagy csak számok pl. 75... Arra rákattintasz és kiválasztod mennyi legyen... 100, 150, vagy 200, stb.
Ha ezeket eddig is tudtad de nem ment akkor valami hiba van... Amúgy most a lehúzott verziót mondtam el... Demóba ezt nem lehet!
Üdv: SPEEDGamer :-D
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Assassin’s Creed Shadows teszt – Nipponban megbúvó árnyak
- 2. Így változik a táj a Dune: Awakeningben
- 3. Hamarosan itt a felújított Croc: Legend of the Gobbos
- 4. Titan Quest 2 próbakör
- 5. 62 GB-os frissítést kapott, és három DLC érkezik a Kingdom Come: Deliverance II-höz
Legfrissebb fórumtémák
- 11:28
- Assassin's Creed Shadows [70]
- 17:46
- Ki mivel játszik mostanában? [7972]
- 16:10
- Helyzetjelentés [157323]
- 12:27
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [44071]
- 11:12
- Hihetetlen hírek a nagyvilágból [4627]
- 09:25
- GG - GameGuess játék [851]
- 15:04
- Fórumtalálkozó 2.0 [7543]
- 11:55
- Szét*** az ideg [5356]
- 10:35
- Ahol a nagy gondolatok születnek – készül a Toilet Empire [hozzászólások] [4]
- 21:01
- Sorozatok [10893]