26 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Előzetes

Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction

Az E3-on újabb infók láttak napvilágot a játékról.

Írta: Phoenix 4 hozzászólás

Nem nagyon hallhattuk hírét a játéknak már egy ideje (a két évvel ezelőtti Ubi Days rendezvény óta), de annál nagyobbat szólt a visszatérése az idei E3-on. A hosszú hallgatást a rengeteg újítás bevezetésével magyarázzák. A Splinter Cell sorozat ötödik darabja ugyanis elég radikálisan eltér majd az eddig megszokottaktól.

Sam Fisher most már nem a kormánynak dolgozik - a lánya gyilkosát keresi, miközben őt magát is üldözik. Amit az előző részekben szerettünk, az itt is meglesz - a lopakodás, az akrobatamutatványok, a mindenféle kütyük -, esetleg kis változáson mennek át. A "játékszereink" például nem fognak rögtön a rendelkezésünkre állni, a feketepiacról tudunk majd beszerezni ezt-azt, de sajnos a Fisher ismertetőjegyévé vált éjjelátó szemüveg már nem tér vissza. Helyette a sötétben bújkálva, az árnyékokat kihasználva kell vadásznunk áldozatainkra. Az akció is sokkal pörgősebb és látványosabb lesz, a lopakodás is leginkább azt a célt fogja szolgálni, hogy a következő konfliktushelyzetnek minél nagyobb helyzeti előnnyel fogjunk neki.

Az újítások között láthatjuk majd a "mark and execute" azaz "kijelölés és kivégzés" rendszert, amely lehetővé teszi az ellenfelek gyors és pontos kiiktatását. A "last known position" (utolsó ismert helyzet) mutatni fogja nekünk, hogy ellenfeleink hol láttak minket utoljára, hol fognak keresni. A vallatások során a már nekünk teljesen kiszolgáltatott ellenfeleinkből húzhatunk ki némi infót nem éppen úriemberhez méltó módon.

Az átvezető filmek nem fogják megszakítani a játékmenet folyamatosságát, minden fontos tudnivalót menet közben fogunk megkapni, egy elég különleges módon. A végrehajtandó feladatok a falakra, padlóra vetített hatalmas feliratok formájában jelennek meg, ha pedig például vallatás közben "szóba kerül" valaki, akiről tudnunk kell ezt-azt, azt is a falra vetített kisfilm formájában jelzik nekünk, miközben a páciensünk bucira vert fejével törjük éppen szilánkosra a nyilvános wc berendezését. A környezetünkben lévő rengeteg interaktív objektumot többféleképpen is tudjuk majd használni, attól függően, hogy agresszívebben vagy csendesebben közelítjük meg a problémát. Ez egy kissé szokatlan irányítást eredményezhet, de remélhetőleg könnyen hozzá lehet majd szokni.

Remélhetőleg ez a változtatási, újítási mánia nem fog a játék kárára válni. Idén ősszen minden kiderül, méghozzá PC-n és X360-on egyaránt.

Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!

További képek

  • Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction
  • Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction
  • Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction

Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction

Platform:

Fejlesztő: Ubisoft Montreal

Kiadó: Ubisoft

Forgalmazó: An-Tec

Megjelenés:
2010. április PC
n/a: X360

» Tovább a játék adatlapjára

HOZZÁSZÓLÁSOK

mucius
mucius [10106]
"Az átvezető filmek nem fogják megszakítani a játékmenet folyamatosságát,"

na itt van elbaszva
ShuleyvA
ShuleyvA [911]
Ez szerintem - és persze a bemutató alapján - kúrva nagy lesz! A Chaos Theoryval pedig egyetértek, nagyon magas mércét állítottak fel. De szerintem űberelni fogja, legalábbis nagyon bízom benne!
AstorAnt
AstorAnt [1653]
Kíváncsian várom az új részt, de a Chaos Theoryval a készítők olyan magas lécet tettek fel saját maguknak, amelyet nem hinném hogy valaha sikerül átugraniuk.
» Összes hozzászólás listázása a fórumban (4 db)