26 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Ismertető/teszt

Batman: Arkham Asylum

A Rocksteady elhozta nekünk 2009. eddigi legjobb játékát.

Írta: Dauby 23 hozzászólás

Bob Kane öröksége
Létezik, hogy Bob Kane 1939-ben alkotott Denevérembere 70 évvel később főszereplője legyen a valaha készített legjobb Batman-játéknak és a legjobb szuperhősös játéknak is? Mindezt kötődő filmlicenc nélkül, egy észak-londoni fejlesztő tökéletes munkájaként demonstrálva? A válaszom IGEN, lássuk csak miért is.

Amikor a Rocksteady Studios 2008 elején fogadkozott, hogy ez a játék korszakalkotó szerepet fog betölteni az említett kategóriákban, sokan, többek között jómagam is elmosolyodtam. A válasz amolyan Jokeres fordulat lehetne részükről: „Who’s laughing now?” („Na most ki nevet?”) A 2004-ben alapított stúdió az Urban Chaos: Riot Response FPS-sel tette le névjegyét, mely 2006-ban érkezett Xbox és PS2 platformokra. Egy jó, de nem forradalmi játék volt ez, alig kavarva fel az állóvizet maga körül. Ezután a Sefton Hill vezette csapat gondolt egy nagyot, készített egy lehengerlő demót a Warner Bros/EIDOS vezetőségének, majd licencelték az Unreal Engine 3-at és megalkották a Batman: Arkham Asylum videojátékot.

Tökéletes Gotham
A játék minden ízében törekszik a tökéletességre, minden eleméről sugárzik a minőség, a rendkívüli aprólékosság és odafigyelés. A menük, az átvezető filmek, a 3D-s tér, a párbeszédek, a történet, a szinkronhangok és a zene: egyszerűen minden tökéletes. A történetért az a Paul Dini felel, aki több mint 15 éve kötődik a Sötét Lovag figurájához, gyakorlatilag mindent tud róla, amit tudni érdemes. Dini ismert és teljesen új figurákkal egyaránt benépesíti a játékot, gazdag háttértudását a pályákon elszórt, felszedhető portrékban és hangszalagokban, amolyan Bioshock-szerűen tárva a játékos elé. Ezek kölcsönöznek igazi mélységet a játéknak, illusztrálva Gotham őrült bűnözőktől hemzsegő világát. A legmegrázóbbak a pályákon szkarabeuszok mögé rejtett, Sharp igazgató által hátrahagyott hangüzenetek, aki a démonokkal vívott harc során maga is eszét vesztette.

Joker vs. Batman
A kerettörténet szerint Batman elfogta Jokert és az Arkham szigetén lévő Arkham Elmegyógyintézetbe szállítja, hogy ott Quincy Sharp igazgató gondjaira bízza. Kezdésként rögtön egy olyan átvezetőt kapunk, mely tökéletesen kivitelezett és megvalósított, 100%-os hangulatot sugároz és makulátlan Gotham-illúziót teremt. Nem véletlen, hogy a demóból kimaradt ez az átvezető, hiszen ízelítőként nem állta volna meg a helyét. Joker hónapok óta tervezte saját elfogatását és szökését, melynek célja nemcsak az elmegyógyintézet és Arkham szigetének teljes megszállása, hanem Gotham városának leigázása is! Joker tehát rövid úton, Harley Quinn segítségével megszökik és kezdetét veszi a normál nehézségi szinten mintegy 12-15 órányi üldözés. Batman segítségére Gordon rendőrfőnök deréktól lefelé béna lánya, Barbara, azaz Oracle lesz, akivel rádión tartja a kapcsolatot: leggyakrabban ezek a beszélgetések és a hozzá kapcsolódó felfedezések lendítik előre a történetet. Ilyenkor általában az elkövető által hátrahagyott nyom megtalálása és a nyom követése a feladatunk –ne gondoljatok azonban olyan összetett nyomozásra, mint a Condemned 2 esetében.

Grafikai csúcs
A külső és belső helyszínek megmutatják az Unreal Engine 3 erejét: ennyire részletgazdag és gyönyörű grafikát eddig csak a Gears of War 2 és Bioshock tártak elénk. A textúrák mérete és részletessége, a modellek kidolgozottsága, a bevilágítás, az effektek mind-mind a legmagasabb szakmai tudásról tanúskodnak. Jól érződik a csapat inspirációja, melyet Alcatraz börtöne és a börtönhöz tartozó sziget szolgáltatott számukra: a sok fémes felület, rácsok, vezetékek, indusztriális alkotóelemek kiválóan illenek az Unreal-motorhoz, akárcsak a számos csempe- és üvegfelület. Ám ez mind semmi az olyan finomságokhoz képest, ahogy Batman ruházata vagy a helyszínek maguk változnak a történet során, az igazi részletek ezekben rejlenek! A Sötét Lovag kezdeti, makulátlan öltözéke szép lassan kezd használttá válni: szakadások jelennek meg a köpenyén, bevágások tűnnek fel a mellpáncélján, később felszakad a fején lévő kapucni és az arca szélén vércsíkok folynak. Ahogy egyre mélyebbre merülünk a Joker által okozott káoszban, küzdünk meg főellenfelekkel és saját démonainkkal – ez utóbbiakat Scarecrow szabadítja ránk –, úgy alakul át Batman és a sziget is. Bizony kérem, a helyszínek is átváltoznak: a legszembetűnőbb átalakulás Poison Ivy támadásánál lesz, ugyanis a mindent benövő indák, kacsok, fák és mérgező növények számos átjárót tesznek használhatatlanná, új útvonalakat varázsolva a már ismert helyszínekre. Ezt tetézve, a játék vége felé Joker uralkodásának stílusjegyei is megjelennek, garantált elismerésünket kiváltva (és az a tűzijáték... :-) )! A grafikus csapat a főbb szereplőknek külön színtónust adott: Batman detektívmunkájánál minden kékben pompázik – a használható tárgyak narancssárga színűek, a sima ellenfelek világoskékek, a fegyveres bűnözők pirosak. Poison Ivy támadásakor a sziget liláspiros színben tündököl, Killer Croc barlangja barnás-fekete, Joker pedig zöldes-lilás színbe borítja a szigetet.

Batman 1939-es, eredeti képregény-ábrázolása óta a figura számos frissítésen esett át, a Rocksteady játékában szereplő ábrázolás Carlos d’Anda rajzai alapján készült, aki viszont Jim Lee stílusát követte le (hiszen Jim tanítványa). Jim 2002-2003-ban készített egy 12 részes Batman sorozatot: a Batman: Hush hihetetlen sikert könyvelt el, nem véletlen tehát, hogy a londoni fiúk is az ő rajzai alapján dolgoztak. (Jim és Carlos munkáit láthatjuk a jövőre érkező DC Comics MMO-ban is, a DC Universe Online-ban is.)

Lara továbbfejlesztve
A játékmenetnél alapvetően Tomb Raider-szerű, a Batman háta mögött elhelyezkedő kamera a szellőzőrendszerekben dinamikusan FPS-nézetbe vált. A Tomb Raider játékok gyakori elhalálozását azzal küszöbölték ki, hogy a futás gombot nyomva Batman magától ugrik el a szakadék széléről vagy kapaszkodik fel egy falra, ha nekiszaladunk. Ha pedig ennek ellenére szakadékba vagy vízbe zuhannánk, az RB nyomkodásával hősünk képes a halál torkából is visszatornászni – ez a megoldás leginkább a Prince of Persiaban látható Elika herceg-megmentéséhez hasonlít.

A játék gerincét adó platformos ugrabugrálást két dolog emeli ki a konkurensek közül: a freeflow ("szabadon áramló") harcrendszer és a Batman-kütyükhöz kötődő titkok felfedezése. A Köpenyes Keresztes Vitéz köztudottan nem használ lőfegyvereket, hanem küzdősportokban edzett testét veti be a gonosz ellen, és jól elhelyezett ütésekkel, rúgásokkal teszi harcképtelenné támadóit. A harcrendszer egészen fantasztikus, leginkább a ritmusjátékokhoz tudnám hasonlítani: célunk nem a gombok eszeveszett nyomkodása és a kombinációkból kihozott kombók bevitele, hanem a harc folyamatosságának garantálása. Ehhez a játék nagy részében mindössze két gombra és a bal analóg karra van szükség! Egyszerűnek hangzik, de mégsem az, mert a játék a támadás gomb lenyomásakor választja meg, hogy milyen módon "bünteti" az ellenfelet (a bal kart húzva támadáskor Batman a kijelölt irányban álló ellenfelet veszi célba): ennek köszönhetően minden harc frissnek, újnak hat majd, hiába használjuk ugyanazt a gombot. Másik fontos kombóépítő gombunk az ellentámadás lesz, ezekkel harcolva célunk a lehető leghosszabb támadássorozat elérése lesz, ellenfélről ellenfélre ugrálva. E kombókból és a Riddler által elszórt fejtörők megoldásával szerzett pontokból töltődik majd a tapasztalati körünk. A teljesen feltöltött kör egy-egy fejlesztés aktiválását teszi lehetővé, melyekből összesen 20 áll Batman rendelkezésére.
(TIPP: A normál nehézségi szintet úgy lőtték be, hogy minden fejlesztést el tudjunk érni, mire a Jokerrel történő leszámoláshoz érünk – ehhez persze minden Joker fogsort és rengeteg Riddler rejtvényt fel kell törnünk.)

Edward Nigma és a Waynetech
Az összesen 9 nagy helyszínen Riddler (Edward Nigma) 240 enigmát rejtett el. Mindegyikhez tartoznak olyan fejtörők, melyekhez detektív módban fotóznunk kell, de leginkább az elrejtett trófeákat, térképeket és hangszalagokat kell felkutatnunk. Ebben a Waynetech által fejlesztett találmányok segítenek, melyeket a történet meghatározott pontjain kapunk meg: a "batclaw" romos falakat vagy szellőzőrácsokat képes lerántani, a "line launcher" szakadékok felett repít át, a "cryptographic sequencer" a biztonsági rendszereket iktatja ki egy szuper minijáték segítségével, az "explosive gel" pedig romos falakat robbant be. A pályákon elhelyezett fejtörőket nem fogjuk tudni azonnal megoldani, csak a megfelelő kütyü megszerzése után visszatérve vehetjük majd fel a trófeát – aki játszott már Ratchet & Clank játékkal, az tudja, ezzel mire gondolok.
(TIPP: Mivel a játék Joker hidegre tétele után nem ér véget, a helyszíneket újra be tudjuk járni, hogy összegyűjtsük mind a 240 trófeát. Célszerű ezek összeszedését Joker legyőzése utánra tartogatni!)

Ezzel azonban nem merül ki a Waynetech fejlesztések hasznossága, mert nagy részük a harcokban is aktív szerepet vállal: ellenfeleket robbanthatunk fel (vagy falakat dönthetünk rájuk), ránthatunk szakadékba, rúghatunk le segítségükkel. Harcok során leghasznosabb társunk azonban a "batarang" lesz, melyet több szinten fejleszthetünk egyre ütőképesebb állapotba. Ez a különleges bumeráng ideiglenesen elkábítja az ellenfeleket, majd amíg a földön fekszenek, addig célszerű odaszaladnunk/odaugranunk/odavitorláznunk és kivonni őket Joker játszmájából. Batman nem lenne igazi Denevérember járművek nélkül! Tiszteletét teszi a Batmobil és a Batwing is a játékban, igaz jobbára csak átvezetőkben. Érzésem szerint itt jó döntést hozott a Rocksteady, hogy nem akart railshootert vagy balul elsülő üldözős részt a játékosokra erőltetni.

Commandos és Scarecrow
A rejtvények nemcsak Riddler révén jelennek meg a játékban, hanem a már említett kilenc helyszín több kisebb részre tagolásával: rengeteg terem lokális fejtörők elé állít majd minket. Sok helyen ez az őrök elhelyezéséből adódik (mint a jó öreg Commandos játékokban), máshol mérgesgáz-felhőket kell kerülgetnünk vagy teljesen észrevétlenül lopakodnunk, esetleg a biztonsági rendszert kell kiiktatnunk. Szerencsére a teljes lopakodásos részekre összesen két pályarész épül, így ez nem válik frusztrálóvá, hanem kiemelkedik a játék többi része közül.

A bevált felfedezéses-verekedéses játékmenet megtörésére a design-csapat Scarecrow figuráját alkalmazta. A hallucinogén gáz hatására lázálmos látomásokat vizionáló Batman ekkor egyfajta 2D/3D platformjátékba kerül, ahol ellenfele égető tekintetét kell kerülnie. Ezek közül is kiemelkedik az utolsó látomás, melyet mindenkinek látnia kell: ez élő játéktörténelem, számomra azonnali klasszikussá vált!

Nem MI-nden boss fight
Az ellenfelek mesterséges intelligenciája is egészen kiváló, itt egy olyan rutint sikerült létrehozni, amely dinamikusan képes változtatni viselkedésüket, egy-egy kisebb helyszínt újrajátszva soha nem fogjuk ugyanazt a reakciót kapni részükről! A fejtörő termeket Joker a kamerákon keresztül figyeli, és egy-egy ellenfél kiiktatásakor a hangszórókon át utasítja martalócait. Szarkasztikus humora csúcspontját akkor éri el, amikor Batman egyetlen ellenféllel néz csak szembe, ezek a beszólásai garantáltan széles vigyort csalnak majd arcunkra. A termek számos rejtekhelye, a vízköpők, szellőzők, aknák arzenálunk változatos és dinamikus használatát teszik lehetővé, legyen az nesztelen vagy látványos ártalmatlanítás. Kedvencem a vízköpőre kötéllel felkötözés, melynél maximális hatást az odacsődülő bérencek közé lezuhanó eszméletlen társuk látványa nyújt!

A harcok csúcspontján természetesen ebben a játékban is a boss fightok állnak. Mindegyik boss fight egyedi lesz, és végre, bizony végre itt egy játék, ahol nem QTE (quick time event), azaz meghatározott gomb képernyőn történő megjelenésével azonos megnyomása a cél, hanem igazi, kőkemény harcokban lesz részünk a főgonoszok ellen. A balanszírozás tökéletesen sikerült, normál szinten ezek a harcok elsőre vagy pár próbálkozás után már teljesíthetők. Nem spoilerezném le, hogy mely ellenfelekkel, hogyan és mikor kell megharcolni, meghagyom a felfedezés örömét nektek!

Mark Hamill és a valódi térhangzás
A tökéletességre való törekvés a Warner Brosra is átragadt, akik a hangfelvételeknél, a hanghatásoknál és a zenénél nyújtottak segítő kezet a Rocksteadynek. Kezdjük a legdöbbenetesebb felfedezéssel: Joker figurája eddig két zseniális színész parádés alakítását hozta. Mind Jack Nicholson, mind pedig Heath Ledger brillírozott az őrült ármánykodó szerepében. Aki úgy gondolta, hogy Mark Hamill, a Star Wars trilógia óta süllyesztőben eltűnt Luke-ja ezek után alább adja, tévedett! Mark az eddigi legrutinosabb Joker, 1993. óta kölcsönzi a bohóc hangját és megkockáztatom, hogy Luke minimum olyan jó Joker, mint a két zseni. Démoni, szarkasztikus, vicces, idegesítő és izgató is egyszerre! Dini szövegei hűek a figurához, szóval frenetikus, amit Mark művel! Kevin Conroy szintén 1993. óta adja Batman hangját, az ő alakítása is sziklaszilárd, akárcsak a többi színészé – közülük emelném ki Riddler és Quincy Sharp figuráját. Riddler folyamatosan kommentálja megoldásainkat és egyre újabb fejtörőkkel tömi fejünket. Ahogy közeledünk a 240 enigma teljes megoldásához, úgy veszíti el hidegvérét, a legutolsó megtalálása után pedig... na de ezt mindenkinek hallania kell! Sharp, ahogyan már írtam, maga is torz személyiség: fixa ideája, hogy ő Amadeus Arkham, az elmegyógyintézet alapítójának szellemi örököse, ám míg Amadeus gyógyítani próbált, addig Quincy önző érdekeit helyezi előtérbe és szadisztikus módszereivel kínozza és gyilkolja pácienseit! Az őt alakító Tom Kane magával ragadó alakítást nyújt, pokoljárásába első kézből nyerünk betekintést.

A hangokat illető, másik döbbenetes felfedezéshez tegyetek egy próbát ti is: a Batcave-ből indulva kezdjétek el lejátszani Sharp feljegyzéseit! Igen, jól halljátok, a lejátszott hanganyag igazodni fog a helyszínhez, a barlangban visszhangzik, nyílt téren tompán szól, az orvosi részlegnél a hangszórókból halljátok, a celláknál szintén, az őröknél a rádióból jön a hang. Megmondom őszintén, ilyennel én még nem találkoztam, a Bioshock, Doom 3 vagy Dead Space hasonló hanganyagainál szimplán lejátszották nekünk a felvételt!

A zenei anyag idomul a Christopher Nolan-féle Batman filmek filmzenéihez, azonban nem tud olyan emlékezetes témákat felvonultatni, mint például a Batman kezdődik Molossusa: Hans Zimmer és James Newton Howard külön-külön is nagyon jó filmzenéket írnak, közös munkájuk pedig egyenesen döbbenetes. A játék zenéjéért felelős Nick Arundel és Ron Fish munkája jól egészíti ki a hangulatot, a hangulat dinamikusan változik lopakodás és harc között, a főmenü zenéje pedig kifejezetten fülbemászó. A zenei anyag csúcspontja számomra Joker uralomra törésekor csendül fel, a tréfamester tűzijátékot ad a sziget lakóinak (a játék vége felé találkoztok vele), mellé pedig Frank Sinatra-szerű számot sugároz. :-)

Kis tökéletlenségek
Hibaként a megvásárolt PhysX-csomag limitált támogatását tudom felróni: a teszthez használt Xbox 360-as változatban mindössze két pályarésznél lép működésbe, Scarecrow egyik delíriumos látomásánál és Killer Croc labirintusánál. A játék többi részénél minden tárgy fixen tapad, még a legnagyobb robbanás közepette is. (A PC-s változat szeptember végén teljes támogatással érkezik majd.) Másik pici szépséghiba az arcanimációk darabossága és az arcmimika hiánya: remélem, a folytatásban erre is hangsúlyt fektetnek, 2009-ben az ilyen kaliberű játékoknál illik ennél részletesebb és jobb megoldást alkalmazni.

Végigjátszottam, mit tegyek?
A teljes egészében egyjátékos mód köré építkező design a fő történet végigjátszása után a Challenge Mode kihívásaiban teljesedik ki. Ezek a játékban található termekben játszódnak és verekedésre vagy lopakodásra fókuszálnak. Összesen 16 ilyen kihívás létezik (plusz a CE kiadás megvásárlói tölthettek még le egyet), de ez a szám valójában 8, ugyanis minden teremnek van normál és extrém változata. Verekedős módban pontszámot, lopakodó módban pedig előre fixált feladatokat kell teljesíteni – mindkettő megegyezik abban, hogy egy adott kihívást akkor teljesítünk, ha minden ellenfelet ártalmatlanítunk, pontszámunk vagy időeredményünk csak ekkor kerül fel a leaderboardokra. Ezekből jó szokás szerint van összetett és barát-listás is, lehet tehát magunkat a haverok teljesítményéhez mérni. Az extrém pályák a kombórendszer magas fokú ismeretét és csúcs-lopakodást igényelnek, hiszen egyiken rengeteg és különböző ellenfél, a másikon pedig például a vízköpőkre szerelt robbanóanyagok jelentenek majd kihívást.
(TIPP: A Challenge Mode teljesítését csak a fő történet befejezése utánra ajánlom, ez ugyanis kinyitja számunkra Batman páncélozott öltözetét, mellyel még ellenállóbbak leszünk az ütésekkel és golyókkal szemben!)

A sztori során megszerzett karakter-portrékat 3D-s, forgatható modellek formáiban nézegethetjük (hasonlóan a Resident Evil 5-höz, csak itt nem lehet dönteni a kamerát). A Batman-képregények fő figuráiról pedig kellően bőséges háttéranyagot olvasgathatunk Dini tollából, olyan klasszikusokat beleértve, mint Two-Face, Penguin, Catwoman, Madhatter és még sorolhatnám, összesen 42 (!) szereplőről.

Pontok és letölthető tartalom
A játék 1000 achievementjéből a sztori végigjátszása során mintegy 450 pont a legkönnyebb szint teljesítésével is elérhető. Sajnos itt nem brillírozott a csapat, nincs igazán ötletes vagy egyedi achievement. Plusz nehézségi szintért 50-50 plusz pont kapható, a Riddler fejtörők megoldásáért további 160 pont, azaz egy átlagos játékos 600 pontot simán elér majd. 700 pont fölé már csak a Challenge Roomok teljesítésével katapultálhatunk, és csak az igazán hardcore réteg számíthat 900 pont körüli vagy maximális pontszámra.

Letölthető tartalomként egyelőre a Riddler-fejtörők megoldása érhető el (80 MS-pont zónánként), de várható, hogy a PS3-változathoz adott Joker – vele a Challenge Mode-ban lehet harcolni – megérkezik X360-ra is, akárcsak új Challenge Mode pályák. A főmenüben olvasható ígéret szerint az első DLC-csomag ingyenes lesz, de tartalmát még nem fedték fel. Ingyen elérhető egy háttérkép-csomag, mely a főellenfelekre fókuszál.
(TIPP: Ajánlom a játékhoz készült, vicces fantom-weboldalt: www.arkhamcare.com :-) )

Összegzés
A Batman: Arkham Asylum kiváló játék, legjobb iskolapéldája annak, hogy jó licencből is lehet magas színvonalú, szórakoztató játékot készíteni, ehhez mindössze meg kell találni a megfelelő csapatot. A Rocksteady olyan reformot hajtott végre a Denevérember játékok terén, amilyet Christopher Nolan vitt véghez a Batman filmekkel. A DC Comics zászlóshajója kifutott, epekedve várom a folytatást, mert nálam eddig ez 2009 játéka!


Kitekintő – Batman a grafikus novellákban
Akik érdeklődését felkeltette a játék a Batman-univerzum iránt, azoknak ajánlok itt 3, általam már olvasott és kitűnő grafikus novellát:
1. Batman: The Dark Knight Returns – Frank Miller reaktiválja a nyugdíjas Batmant az ámokfutó Joker és a meghasonlott Superman ellen.
2. Batman: The Killing Joke – Alan Moore történetében bénul le Barbara Gordon és válik Oracle-vé, a bűnös természetesen Joker.
3. Batman: Year One – Bruce itt ismerkedik meg Gordon felügyelővel és lányával, majd itt ölti magára elsőként Batman jelmezét. Harvey Dent itt még a jó oldalon áll, Jokerről pedig a történet legvégén hallunk először. Frank Miller zsenialitása lenyűgöző.

A cikk az Xbox 360 verzió alapján készült.

Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!

További képek

  • Batman: Arkham Asylum
  • Batman: Arkham Asylum
  • Batman: Arkham Asylum
  • Batman: Arkham Asylum
  • Batman: Arkham Asylum
  • Batman: Arkham Asylum
  • Batman: Arkham Asylum
  • Batman: Arkham Asylum
  • Batman: Arkham Asylum
  • Batman: Arkham Asylum
  • Batman: Arkham Asylum
  • Batman: Arkham Asylum
  • Batman: Arkham Asylum

Batman: Arkham Asylum

Platform:

Fejlesztő: Rocksteady Studios

Kiadó: Eidos Interactive

Forgalmazó: CD Projekt

Megjelenés: 2009. augusztus 28.

» Tovább a játék adatlapjára

HOZZÁSZÓLÁSOK

subject17
subject17 [6790]
"Kicsit" késve olvastam el... :D
Hát akkor sorry. Én egyszer játszottam végig, és egyszer néztem endinget youtubeon, mindkettőben Bane nyúlt ki. :P
Creativ3Form
Creativ3Form [33872]
Sőt, egyszer m ár a Crock is.
Creativ3Form
Creativ3Form [33872]
Nekem már a MAdárijesztő is kinyúlt egyszer;-) Az első kitolásnál,
subject17
subject17 [6790]
A játék végén Bane nyúl ki a vízből mindegyik verzióban, ha nem tévedek :D
Berci1
Berci1 [467]
Sziasztok! Én PC-n toltam végig+ összes riddleres fejtörő, de vmi eszméletlen. Komolyan mondom ez a játék megérdemli azt h. megvegyék eredetibe. Támogatni kell a kiadót mert kell folytatás!!! Egyszerűen zseniális. És ami még érdekesebb h. elkezdett vonzani a Batman világa. Érdekelnek a karakterek. Egyetlen bökkenő volt a game-el: egy picit rövid. Szerintem bele lehetett volna rakni még pár boss-t pl ha már ott volt Freeze cellája akkor őt is kiengedhették volna(vagy már előbb kiengedték?:D) Killer Croc jöhetett volna még egy fight-ra. De a rövidség ellenére csodálatos game. Elis kezdem hard-on ujra. Aki csak a demoval játszott, nos az próbálja ki a teljes játékot, mert csalódni fog(valszeg kellemesen). Aki szerette a wolverine-t az biztos szeretni fogja ezt is. Csak bírja vassal xD
Ja és egy érdekesség. A végén észrevettem h. PC-n scarecrow keze jön ki a vízből, de vagy PS3-on vagy Boxon viszont Killer Crok nyúl ki. SPOILER: Szerintem madárijesztőnek érdemesebb, mert azt tudjuk h. Crok túléli a zuhanást, mert visszaszól h. még elkap. Vagy az zuhanás közben volt?
» Összes hozzászólás listázása a fórumban (23 db)