A Call of Duty: Advanced Warfare DLC-k tekintetében sem lóg ki a szériából. A tavaly ősszel megjelent játékhoz – ahogy az előző részekhez is – négy letölthető csomag készül, amelyek négy-négy új pályával bővítik a többjátékos módot, valamint egy-egy új fejezettel viszik tovább a zombis játékmódot. Az Advanced Warfare első DLC-je a Havoc címet viseli, és az új pályák és az új fegyver mellett az Exo Zombies játékmód is debütál benne.
A többjátékos mód négy új pályája a Sideshow, Core, Drift és Urban címeket kapták. Közülük számomra az abszolút kedvenc a Sideshow volt, amely egy rég elhagyott útszéli szállót és környezetét takarja. A szálló a Clown Inn nevet viseli, ennek megfelelően több helyen is visszaköszönnek az egész ijesztő bohócos motívumok. Az egyébként színes pályára inkább a nagy szabad terek jellemzőek, de betérhetünk a szálló néhány helyiségébe is. A pálya nagyjából közepén van egy nagy bohócfigura, amely időnként felemeli a kalapját. Ilyenkor színes robbanógömböket lő a pályára, amelyeket felszedve és aktiválva hatalmas robbanást lehet előidézni.
A Core a DLC és a játék egyik legnagyobb pályája, ahol szintén a nagy szabad területek dominálnak, de akadnak szűk, sikátorszerű részek is. Egy régi gyárban vagy erőműben kell felvennünk a küzdelmet, amit szépen lassan elnyel a sivatag. A térképen vannak egész jó mesterlövész-pozíciók is, de a sikátoros területeken a közelharc kerül előtérbe, így ott a puskák komoly előnyt jelenthetnek.
A harmadik pálya a Drift címet viseli, és az egyik leghangulatosabb terepet kínálja egy kis lövöldözésre. Egy város utcáin harcolhatunk, miközben csendesen szállingózik a hó, és látszólag a csata kitörése előtt még mindenki a karácsonyra készülődött. A pálya jelentős részét a város bevásárlóközpontja foglalja el, amely bár beltéri résznek minősül, hatalmas belső tereivel nem nyújt szűk hatást. A városban mindenhol karácsonyi díszek, égősorok, mikulásszánok és hasonlók teszik tényleg ünnepivé a mészárlást. Az i-re a pontot az időnként lezúduló lavina teszi fel, amely könnyedén maga alá temeti a figyelmetlen játékosokat.
Az Urban címet viselő pálya érdekessége, hogy rendőrség által lezárt területen kezdődik, ám a meccs nagyjából felénél a lezárás véget ér, és új területek nyílnak meg a játékosok előtt. Ezzel együtt az Urban lett szerintem a DLC legjellegtelenebb pályája. Egy jövőbeli város koszos utcáin harcolhatunk, ám minden túl szürke, egyszerű és sótlan.
A többjátékos módhoz a négy új pálya mellett új fegyver is debütált, méghozzá az AE4. Ez egy assault rifle kategóriába tartozó energiafegyver, amelynek a legerősebb a sebzése kategóriáján belül. Közelről és távolról egyaránt gyors és halálos, mivel meglehetősen pontosan lehet vele célozni. A pontosságnak ára van, cserébe ugyanis kimondottan hamar túlmelegszik, így hosszú sorozatok leadására alkalmatlan. Emellett – mivel energiafegyver – nem lehet vele átlőni a falakon sem.
Mivel manapság nem készülhet Call of Duty játék zombik nélkül, a Sledgehammer Games is ráeresztette az élőholtakat az Atlas katonáira. Az Exo Zombies játékmód minden DLC-ben egy-egy új fejezettel gazdagodik, ezek közül az első stílszerűen az Outbreak, vagyis a kitörés címet kapta. A történet egy zöldfülű Atlas katonáról szól, aki a járvány kitörésekor (vagyis a zombik megjelenésekor) nincs felszerelve a különleges testpáncéllal. Így első feladatunk természetesen ennek megszerzése lesz, ehhez viszont elég limitált arzenál áll a rendelkezésünkre, így ügyesnek kell lennünk. A pályán különböző kapcsolókat kell élesíteni, hogy életre keljenek a fejlesztőállomások. Ilyenből több is található, de mindig másik aktiválódik. Emellett található egy gyógyítószoba is, ahol a megharapott katonák regenerálódhatnak. Az Exo Zombie játékmódhoz is tartozik egy exkluzív fegyver, a CEL-3 Cauterizer. Az energiapuska meglehetősen komoly sebzésre képes, de az első két lassabb lövés után automata módba kapcsol, így pedig hamar kifogy a tár.
A Havoc DLC nem nyújtott semmi meglepőt, pontosan azt a tartalmat kínálja, amire a sorozat rajongói a season pass előfizetésekor számíthattak. Ötletes és kevésbé ötletes többjátékos pályákat, új fegyvereket és persze exo-zombikat kapnak a pénzükért, amelyek ideig-óráig képesek lehetnek újra felpezsdíteni a játék iránti érdeklődést. Hosszú távon azonban nem nyújtanak akkora újdonságot, hogy lekössék az embert, de mire a legtöbben megunják a pályákat, már jön is a második DLC, az Ascendance...