26 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Előzetes

Paladins

Önjelölt hősök akcióban - kipróbáltuk a bétát.

Írta: Vismayor 2 hozzászólás

Amikor először hallottam arról, hogy a Hi-Rez Studios új játékot készít, rögtön felkaptam a fejem. A csapat már megmutatta, hogy tudnak olyan játékot készíteni, amely sok embert a képernyő elé képes szegezni: ez volt a Smite. Mostani játékuk, a Paladins ismét jó kis mókának ígérkezik, így lássuk is, milyen a jelenleg béta állapotban lévő játék.

Paladins

A Paladins lényege egyszerűnek tűnik, mint az egyszeregy: két csapat ugrik egymásnak, győzzön a jobbik. Alapvetően egy shooterről van szó, ahol önjelölt hősök felett vehetjük át az irányítást. Mindegyik karakter speciális képességekkel rendelkezik, szám szerint hárommal: egy támadóval, egy védekezővel és egy mobilitást biztosítóval. A karakterek között található tipikus íjász, és sörétes puskával küzdő harcos is. Ami közös bennük, az az, hogy egy-egy kártyapaklit birtokolnak. Hogy is kapcsolódnak egy ilyen játékhoz a kártyák? Nos, hőseink harc közben tapasztalati pontot gyűjtenek, és ha elegendő pontot összegyűjtöttünk, szintlépéskor a rendszer felkínál a paklinkból három véletlenszerű kártyát: ezek növelik a sebzést, az életerőt, ezen felül befolyással vannak képességeinkre is. Mind a saját, mind az ellenfél csapatától függ, hogy milyen kártyákat érdemes választani, ezek a döntések bizony megfordíthatják a harc kimenetelét. Paklijainkat módunkban áll megváltoztatni harcon kívül, továbbá gyárthatunk is lapokat.
Az összecsapások helyszínei elég nagyok, így hátasok lesznek a segítségünkre, hogy könnyedén vágjunk át a csatatereken. Ezeket könnyedén előhívhatjuk, csupán harcon kívül kell tartózkodnunk.

Paladins

A játék, mivel még béta állapotban van, erősen korlátozott: kilenc hős, egy térkép és egy játékmód található benne. A kipróbálható módban kulcsfontosságú pontokat kell elfoglalni, és így gyűjthetünk pontokat. Elegendő pontszám esetén egy ostromgépet hívhatunk segítségül, amelyet el kell kísérnünk az ellenfeleink bázisához, és segítségével le kell rombolnunk az ellenfél kapuit, hogy győzedelmeskedhessünk. A fejlesztők persze folyamatosan bővítik a játékot, így később még több karaktert, térképet és játékmódot mutatnak be nekünk. Háttértörténet tekintetében a játék bizony elégé szegényes, még csak nem is lehet sejteni, hőseink miért csapnak össze, remélhetőleg erről később több is kiderül.

Paladins

A látvány inkább azoknak kedvez, akik előnyben részesítik a „mesés” stílust. Ne számítsunk vérre és óriási robbanásokra, ez nem az a játék. De mindez jót is tesz neki, megvan a maga sajátságos stílusa, továbbá humorban se szűkölködik a Paladins, hőseink már csak a mozgásukkal mosolyt csalnak arcunkra. A karakterek hangjait is jól eltalálták a fejlesztők, hiába az akció, mégis olyan inkább, mintha egy rajzfilmet néznénk.

Paladins

A játék, mint ahogy a Hi-Reztől megszokhattuk, ingyenes lesz, viszont kapunk egy boltot, ahol különféle bónuszokat és kártyákat vásárolhatunk hőseink számára. Ahogy a Smite esetében, a fejlesztők ígérete szerint a Paladins is több platformra elérhetővé válik majd, viszont a béta mostani szakaszában csak PC-re lehet letölteni, ráadásul azon is van még mit optimalizálni, egyelőre megjelenési dátumot se tudni hozzá. A bétában való részvétel szerencse kérdése, viszont aki nem szeretne bétakulcsra várni, a támogatói csomag megvásárlásával szert tehet a játékra. A csomag tartalmaz 20 kártyacsomagot és egy exkluzív hátast is.

Paladins

Véleményem szerint a Paladins érdekes újdonságokat mutat fel, így téve egy egyszerű shootert még élvezetesebbé. És ez az, amiben Hi-Rez Studios kiemelkedik: az új ötletek, amelyek felrázzák játékaikat, így téve még élvezetesebbé azokat. A humor és a harc nagyszerűen kiegészíti egymást eben az alkotásban, így téve a játékot élvezetesebbé még több ember számára.

Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!

Paladins

Platform:

Fejlesztő: Hi-Rez Studios

Kiadó: Hi-Rez Studios

Megjelenés:
2016. szeptember 16. PC
n/a: PS4, X1

» Tovább a játék adatlapjára

HOZZÁSZÓLÁSOK

AndrewT
AndrewT [201]
Az, hogy ki koppint kiről, akkor kezd érdekessé válni, amikor az egyik fél a Blizzard. Kiváncsi lennék rá, hogy mikor kezdték el egyik és másik említett játék fejlesztését. Az, hogy mikor ért béta vagy kipróbálható formába, az nem biztos, hogy bármit is jelent, ha az egyik egy aprócska stúdió, a másik pedig egy mamut. Ja, és a Blizzard sohasem koppint, csak jó érzékkel adaptál és tiszteleg a klasszikusok előtt. De az kétségtelen, hogy a két játék mutat hasonlóságokat.
Artemius '89
Artemius '89 [405]
Komolyan azt hiszik, hogy az emberek annyira hülyék, hogy nem veszik észre a nyilvánvaló Overwatch koppintásokat?
» Összes hozzászólás listázása a fórumban (2 db)